 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 26.05.1976 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:17.11.2006
|
|
obiectiv | |
|
Valorificarea experientei acumulate pentru a aduce o valoare adaugata in cadrul unei echipe profesioniste.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2017 - prezent Departament: asigurari Titlu Job: inspector de specialitate subscriere garantii Responsabilitati: Analizarea si evaluarea documentelor precum si formularelor de solicitari, cereri chestionare, contracte de achizitii publice, rapoarte financiare si alte date pentru a determina gradul de risc, subscriere si selectia clientilor
Asigurarea asistentei tehnice de subscriere pentru forta de vanzari a companiei si a conducerii
Analizarea ofertelor de asigurare, tarifarea si acordarea de reduceri conform competentelor acordate
Introducerea in sisteme informatice, a datelor necesare emiterii ofertelor de asigurare
Mentinerea relatiei permanente cu clientii, asigurandu-se respectarea standardelor companiei
Rezolvarea prompta a solicitarilor venite direct din partea clientilor sau a canalelor de vanzari brokeri
Monitorizarea activitatii de vanzari polite tip Garantii in vederea imbunatatirii si atingerea planului de vanzari;
Gestionarea garantiilor colaterale (file CEC si Bilete la Ordin) aferent portofoliului Garantii;
Raportarea si monitorizarea ratei de recuperare a colateralor pentru toate sucursalele. |
|
01.03.2013 - 30.06.2017 Departament: asigurari Titlu Job: junior underwriter Responsabilitati: Gestionarea si coodonarea activitatilor de subscriere pt produsele de asigurari tip locuinta Casa Mea, Casa Mea Premium.
Verificarea si programarea inspectiilor de risc auto, coodonarea agentilor din teren pentru eficientizarea efectuarii inspectiilor de risc.
Audit intern pentru toate liniile de asigurare din portofoliul Gothaer, raportari si traduceri pentru management bord.
Colaborarea cu departamentele interne – directia vanzari, daune.
Raportarea si centralizarea informatiilor solicitate de management, propuneri concrete care au fost implementate pentru imbunatatirea si fluidizarea workflow-ului. |
|
01.05.2012 - 31.03.2013 Departament: marketing Titlu Job: marketing specialist Responsabilitati: Gestionarea și coordonarea activităților de marketing, publicitate și promovare;
Promovarea companiei prin toate canalele de comunicare, inclusiv platforme de social media;
Elaborarea și implementarea unui plan strategic pentru rețele sociale și comunitare, precum și coordonarea comunicarii cu departamentele de vanzari;
Coordonearea lansării de noi produse și servicii din portofoliul companiei;
Desfășurarea activități de cercetare de piață pentru a determina cerințele pieței pentru produsele existente și cele viitoare;
Analiza comportamentului clientului, condițiilor actuale ale pieței și colectarea informațiilor necesare despre principalii competitori;
Identificarea, dezvoltarea și evaluarea strategiei de marketing, stabilirea obiectivelor;
Gestionarea productivitătii, a planurilor de marketing și proiectele derulate;
Identificarea nevoii de noi produse și servicii;
Dezvoltarea materialelor de marketing, adaptare si traducere brosuri.
Revizuirea și raportarea privind activitatea de marketing și rezultatele campaniilor derulate;
Incadrarea activităților de marketing în cadrul bugetului stabilit;
Rezolvarea promta a problemelor, pentru a asigura bunul mers al campaniilor de marketing. |
|
01.07.2007 - 30.04.2012 Departament: it software Titlu Job: integrated marketing and communication specialist Responsabilitati: Asigur coordonarea campaniilor de publicitate on-line, printing, brosuri, marketing direct, marketing interactiv, coordonarea evenimentelor corporate de la 30 pana la 200 de participanti, suport logistic pentru organizarea cursurilor pentru parteneri, stabilirea strategiei de media, implementarea si derularea activităţilor de planificare de marketing şi operaţiunile derulate cu agenţiile.
Dezvoltarea si implementarea actiunilor specifice, ca parte a strategiei globale.
În plus faţă de abilităţile de specialitate, sunt responsabila de gestionarea părţilor externe, de exemplu, relationarea si negocierea cu agenţiile agreate şi furnizori.
Gestionarea resurselor financiare pentru punerea in practica a strategiilor în cadrul unui buget stabilit.
Realizarea si promovarea la nivel international a primului studiu de caz video din Romania.
Coordonarea si organizarea evenimentelor corporate. |
|
01.08.2005 - 01.07.2007 Departament: it software Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Stabilirea împreună cu Directorul General a programul zilnic al activităţilor care îi revin.
Urmărirea agendei Directorului General IBM.
Asigurarea reprogramarii în caz de nevoie.
Comunicarea celor implicaţi schimbările intervenite
Asistarea Directorul General la şedinţe de lucru
Participarea la şedinţele de lucru prezidate de Directorul General si echipa executiva
Redactează minuta inatlnirilor si ordinea de zi , procesel-verbale
Stabilirea agendei si coordonarea rezervarilor aferente deplasarilor in strainatate
Convocarea participanţiilor la şedinţele firmei
Păstrarea legăturii permanente între Directorul General şi directorii de departamente
Asigurarea redactarea documentelor/corespondenţei de protocol
Redactarea corespondenţei de protocol/oferte la standarde de calitate
Arhivarea corespondenţei pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii
Traducerea în/din limba engleză corespondenţa Directorului General
Supervizarea alte traduceri în/din limba engleză realizate în cadrul firmei sau pentru firmă
Gestionarea documentelor de interes general ale firmei,
Centralizarea informaţiilor, prelucrarea şi prezentarea în forme clare şi accesibile Directorului General
Distribuirea tuturor documentelor sosite pe fax-ul companiei
Difuzarea informaţiilor primite de la Directorul General către persoanele vizate
Transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Directorul General
Păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice |
|
01.04.2005 - 01.08.2005 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: Participarea la şedinţele de lucru prezidate de Directorul General si echipa executiva
Redactarea minutelor intalnirilor si ordinii de zi , intocmirea proceselor-verbale
Asigurarea redactarea documentelor/corespondenţei de protocol |
|
01.02.2000 - 01.04.2003 Departament: crewing / casino / entertainment Titlu Job: secretar emisie Responsabilitati: Secretar emisie, Radio Pro FM, BUCURESTI (Full time)
Media / Publicitate / PR / Cercetare piata, Nr. angajati: 25-50
2000-02 - 2003-04
Asigurarea legaturilor telefonice in cadrul emisiunilor radio live;
Coordonarea concursurilor postului de radio – desemnarea castigatorilor si inmanarea premiilor
Responsabila de contactul cu ascultatorii la numarul public de telefon alocat postului PRO FM.
Emisiuni radio: Rondul de dimineata, Poftim ProFm , 13-14 cu Andrei Gheorghe, Asculta-ti muzica – Marius Dobre , Auto Show cu Dan Vardie , Latino Party - Willmark, 2522642 cu Vlad Craioveanu.
Asistent productie
Academia PRO FM with Andrei Gheorghe & Liviu Mihaiu . |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Deţin un simţ puternic al încrederii de sine, sunt capabilă să îmi desfăşor activitatea în condiţii de stres; îmi place să lucrez într-un mediu dinamic şi în continuă schimbare. Mă adaptez cu uşurinţă oricărui mediu şi oricăror rigori şi cerinţe profesionale. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,avansat,avansat) germană(incepator,incepator,incepator) spaniolă(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|