de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.05.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.11.2006

obiectiv

 

Valorificarea experientei acumulate pentru a aduce o valoare adaugata in cadrul unei echipe profesioniste.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector de specialitate subscriere garantii

Responsabilitati:

Analizarea si evaluarea documentelor precum si formularelor de solicitari, cereri chestionare, contracte de achizitii publice, rapoarte financiare si alte date pentru a determina gradul de risc, subscriere si selectia clientilor
Asigurarea asistentei tehnice de subscriere pentru forta de vanzari a companiei si a conducerii
Analizarea ofertelor de asigurare, tarifarea si acordarea de reduceri conform competentelor acordate
Introducerea in sisteme informatice, a datelor necesare emiterii ofertelor de asigurare
Mentinerea relatiei permanente cu clientii, asigurandu-se respectarea standardelor companiei
Rezolvarea prompta a solicitarilor venite direct din partea clientilor sau a canalelor de vanzari brokeri
Monitorizarea activitatii de vanzari polite tip Garantii in vederea imbunatatirii si atingerea planului de vanzari;
Gestionarea garantiilor colaterale (file CEC si Bilete la Ordin) aferent portofoliului Garantii;
Raportarea si monitorizarea ratei de recuperare a colateralor pentru toate sucursalele.

01.03.2013 - 30.06.2017

Departament: asigurari

Titlu Job: junior underwriter

Responsabilitati:

Gestionarea si coodonarea activitatilor de subscriere pt produsele de asigurari tip locuinta Casa Mea, Casa Mea Premium.
Verificarea si programarea inspectiilor de risc auto, coodonarea agentilor din teren pentru eficientizarea efectuarii inspectiilor de risc.
Audit intern pentru toate liniile de asigurare din portofoliul Gothaer, raportari si traduceri pentru management bord.
Colaborarea cu departamentele interne – directia vanzari, daune.
Raportarea si centralizarea informatiilor solicitate de management, propuneri concrete care au fost implementate pentru imbunatatirea si fluidizarea workflow-ului.

01.05.2012 - 31.03.2013

Departament: marketing

Titlu Job: marketing specialist

Responsabilitati:

Gestionarea și coordonarea activităților de marketing, publicitate și promovare;
Promovarea companiei prin toate canalele de comunicare, inclusiv platforme de social media;
Elaborarea și implementarea unui plan strategic pentru rețele sociale și comunitare, precum și coordonarea comunicarii cu departamentele de vanzari;
Coordonearea lansării de noi produse și servicii din portofoliul companiei;
Desfășurarea activități de cercetare de piață pentru a determina cerințele pieței pentru produsele existente și cele viitoare;
Analiza comportamentului clientului, condițiilor actuale ale pieței și colectarea informațiilor necesare despre principalii competitori;
Identificarea, dezvoltarea și evaluarea strategiei de marketing, stabilirea obiectivelor;
Gestionarea productivitătii, a planurilor de marketing și proiectele derulate;
Identificarea nevoii de noi produse și servicii;
Dezvoltarea materialelor de marketing, adaptare si traducere brosuri.
Revizuirea și raportarea privind activitatea de marketing și rezultatele campaniilor derulate;
Incadrarea activităților de marketing în cadrul bugetului stabilit;
Rezolvarea promta a problemelor, pentru a asigura bunul mers al campaniilor de marketing.

01.07.2007 - 30.04.2012

Departament: it software

Titlu Job: integrated marketing and communication specialist

Responsabilitati:

Asigur coordonarea campaniilor de publicitate on-line, printing, brosuri, marketing direct, marketing interactiv, coordonarea evenimentelor corporate de la 30 pana la 200 de participanti, suport logistic pentru organizarea cursurilor pentru parteneri, stabilirea strategiei de media, implementarea si derularea activităţilor de planificare de marketing şi operaţiunile derulate cu agenţiile.
Dezvoltarea si implementarea actiunilor specifice, ca parte a strategiei globale.
În plus faţă de abilităţile de specialitate, sunt responsabila de gestionarea părţilor externe, de exemplu, relationarea si negocierea cu agenţiile agreate şi furnizori.
Gestionarea resurselor financiare pentru punerea in practica a strategiilor în cadrul unui buget stabilit.
Realizarea si promovarea la nivel international a primului studiu de caz video din Romania.
Coordonarea si organizarea evenimentelor corporate.

01.08.2005 - 01.07.2007

Departament: it software

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Stabilirea împreună cu Directorul General a programul zilnic al activităţilor care îi revin.
Urmărirea agendei Directorului General IBM.
Asigurarea reprogramarii în caz de nevoie.
Comunicarea celor implicaţi schimbările intervenite
Asistarea Directorul General la şedinţe de lucru
Participarea la şedinţele de lucru prezidate de Directorul General si echipa executiva
Redactează minuta inatlnirilor si ordinea de zi , procesel-verbale
Stabilirea agendei si coordonarea rezervarilor aferente deplasarilor in strainatate
Convocarea participanţiilor la şedinţele firmei
Păstrarea legăturii permanente între Directorul General şi directorii de departamente
Asigurarea redactarea documentelor/corespondenţei de protocol
Redactarea corespondenţei de protocol/oferte la standarde de calitate
Arhivarea corespondenţei pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii
Traducerea în/din limba engleză corespondenţa Directorului General
Supervizarea alte traduceri în/din limba engleză realizate în cadrul firmei sau pentru firmă
Gestionarea documentelor de interes general ale firmei,
Centralizarea informaţiilor, prelucrarea şi prezentarea în forme clare şi accesibile Directorului General
Distribuirea tuturor documentelor sosite pe fax-ul companiei
Difuzarea informaţiilor primite de la Directorul General către persoanele vizate
Transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Directorul General
Păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice

01.04.2005 - 01.08.2005

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Participarea la şedinţele de lucru prezidate de Directorul General si echipa executiva
Redactarea minutelor intalnirilor si ordinii de zi , intocmirea proceselor-verbale
Asigurarea redactarea documentelor/corespondenţei de protocol

01.02.2000 - 01.04.2003

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: secretar emisie

Responsabilitati:

Secretar emisie, Radio Pro FM, BUCURESTI (Full time)
Media / Publicitate / PR / Cercetare piata, Nr. angajati: 25-50
2000-02 - 2003-04
Asigurarea legaturilor telefonice in cadrul emisiunilor radio live;
Coordonarea concursurilor postului de radio – desemnarea castigatorilor si inmanarea premiilor
Responsabila de contactul cu ascultatorii la numarul public de telefon alocat postului PRO FM.
Emisiuni radio: Rondul de dimineata, Poftim ProFm , 13-14 cu Andrei Gheorghe, Asculta-ti muzica – Marius Dobre , Auto Show cu Dan Vardie , Latino Party - Willmark, 2522642 cu Vlad Craioveanu.
Asistent productie
Academia PRO FM with Andrei Gheorghe & Liviu Mihaiu .

studii

 

Facultati:

2000-2004 University,Spiru Haret Sociology-Psychology

1990-1995 Andrei Muresanu Pedagogical College Brasov

Activitati extracurriculare

Deţin un simţ puternic al încrederii de sine, sunt capabilă să îmi desfăşor activitatea în condiţii de stres; îmi place să lucrez într-un mediu dinamic şi în continuă schimbare. Mă adaptez cu uşurinţă oricărui mediu şi oricăror rigori şi cerinţe profesionale.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,incepator)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close