Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.02.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 31.10.2014

experienta profesionala

 

01.05.2011 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector de specialitate asigurari

Responsabilitati:

Inchei contracte de asigurare in cadrul limitelor de competenta acordate de conducererea unitatii OMNIASIG VIG SA; redactez si negociez ofertele cu potentiali clientii; transmit raspunsuri la cererile de oferta in maxim 16 ora (doua zile lucratoare); urmaresc in mod continuu largirea portofoliului de asigurati, promovez produsele din nomenclatorul OMNIASIG VIG SA; sprijin si verific activitatea agentilor de asiguri si brokeri; verific borderourilor intocmite de catre agentii de asigurari si brokeri; intocmesc borderouri pentru portofoliul propriu; predau banii incasati din politele de asigurare catre caseria agentiei; efectuez inspectii de risc conform procedurilor/normelor.
Salariu fix, bonuri de masa si comision din vanzari

01.05.2010 - 01.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Realizari:

Cunoasterea, prezentarea si vanzarea produselor. Asigur efectuarea operatiilor de casa (plati, schimb valutar si incasari) in numerar. Verific si efectuez operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, precum si operatiunile transmise de operatorii de ghiseu si de consilierii de clientele. Emit extrase de cont la cererea clientilor, verific documentatia anexata pentru toate operatiunile realizate, asigur alimentarea si depunerea numerarului in functie de necesitati. Asigur arhivarea documentelor pentru operatiunile in numerar, asigur confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.

01.10.2008 - 01.05.2010

Departament: banci

Titlu Job: secretara

Realizari:

Realizarea corespondentei documentelor primite/trimise in cadrul entitatii, asiguram distribuirea letrica si/sau electronica. in functie de decizia directorului si urmarirea realizarii sarcinilor de catre persoanele nominalizate, primirea si transmiterea apelurilor telefonice, primirea mesajelor prin fax, copierea documentelor, asiguram primirea vizitatorilor, planificarea si administrarea necesarului de materiale consumabile pentru birou/rechizite asigurand distribuirea catre pesonalul entitatii.

01.08.2008 - 01.10.2008

Departament: banci

Titlu Job: operator primire clienti

Realizari:

Intampinarea clientilor ce intrau in banca, preluarea apelurilor telefonice, inregistrarea clientilor noi, modificarea in sistem a fiselor de actualizare date personale, intocmirea programarilor direct sau telefonic, oferirea informatiilor intr-o maniera profesionala.

01.10.2007 - 01.06.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Realizarea corespondentei documentelor primite/trimise in cadrul entitatii, asiguram distribuirea letrica si/sau electronica. in functie de decizia directorului si urmarirea realizarii sarcinilor de catre persoanele nominalizate, primirea si transmiterea apelurilor telefonice, primirea mesajelor prin fax, copierea documentelor, asiguram primirea vizitatorilor, planificarea si administrarea necesarului de materiale consumabile pentru birou/rechizite asigurand distribuirea catre pesonalul entitatii.

Realizari:

Realizarea corespondentei documentelor primite/trimise in cadrul entitatii, asiguram distribuirea letrica si/sau electronica. in functie de decizia directorului si urmarirea realizarii sarcinilor de catre persoanele nominalizate, primirea si transmiterea apelurilor telefonice, primirea mesajelor prin fax, copierea documentelor, asiguram primirea vizitatorilor, planificarea si administrarea necesarului de materiale consumabile pentru birou/rechizite asigurand distribuirea catre pesonalul entitatii.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: ECONOMIE la UNIV CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR - Management Financiar Bancar din BUCURESTI.

Premii

Cursuri/Training-uri:
In data de 09.06.2008- 27.06.2008 am facut practica pentru facultate in cadrul bancii BCR Sucursala Giurgiu
Proiecte:
Certificat de competente profesionale in Administratia Publica atestat - 14.07.2006



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close