Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.06.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.03.2014

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Construirea unei cariere si integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu imi vor permite aplicarea, aprofundarea cunostiintelor si a competentelor dobandite.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: Salariu mediu pe economie

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector de specialitate / consilier principal

Responsabilitati:

 Centralizarea informaţiilor despre dosarele de acordare a ajutoarelor de urgenţă stabilite în baza Hotărârilor Consiliului Local Sector 2
 Prelucrarea şi monitorizarea dosarelor pentru „Ajutorul financiar de urgenţă pentru plata chiriei” (întocmirea dispoziţiilor Primarului Sectorului 2, referatelor şi notelor de contabilitate)
 Prelucrarea şi monitorizarea dosarelor pentru „Ajutorul financiar de urgenţă” (întocmirea dispoziţiilor Primarului Sectorului 2, referatelor şi notelor de contabilitate)
 Preluarea apelurilor telefonice pentru informaţii şi asistenţa locuitorilor Sectorului 2
 Consiliere în cadrul Centrului de Informare a Cetaţeanului Sector 2
 Resposabil distribuţie în cadrul „Programului Operaţional de Ajutorare a Persoanelor Defavorizate 2015 si Programului Operaţional de Ajutorare a Persoanelor Defavorizate 2020”
 Distribuitor al ziarului „Foişorul” din cadrul Primăriei Sectorului 2
 Preluarea dosarelor pentru a fi arhivate
 Efectuarea serviciului de gardă în cadrul Serviciului Intervenţie şi Urgenţe Sociale – Ambulanţa Socială
 Corespondenţă cu alte instituţii ale Administraţiei Publice Locale sau Centrale
 Întocmirea Dispozițiilor Primarului Sectorului 2, Referatelor, Notelor de contabilitate în cadrul Programului ”Șanse pentru sănătate” si a Programului Tichete Sociale pentru produse alimentare(H.C.L. nr. 17/2016 si H.C.L. nr. 52/2017), precum și a listelor de distribuție a tichetelor sociale din cadrul aceluiași proiect

01.05.2011 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

 Preluare apeluri inbound pentru proiectul unei companii de furnizare energie electrica, apeluri preluate din trei judete: Bucuresti, Ilfov si Giurgiu
 Soluţionarea sau escaladarea situatiilor abonaţilor in functie de problemele apărute
 Formarea profesionala a noilor angajati, training conform procedurilor
 Suplinirea şefului de tura, colaborarea cu coordonatorul de proiect, precum şi cu centrul de intervenţie rapidă.

01.02.2009 - 30.05.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: practicant in cadrul institutiei

Responsabilitati:

Pregatirea procesului de licitatie a lucrarilor de consolidare/modernizare a unitatilor medicale

Realizari:

Absolvirea stagiului cu calificativ maxim

01.02.2008 - 30.05.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: practicant in cadrul institutiei

Responsabilitati:

Indeplinirea atributiilor de functionar public , identificarea monumentelor cu risc ce indeplinesc factorul de restaurare/ Atragerea de fonduri necesare pentru a se indeplini obiectivul institutiei/

Realizari:

Absolvirea perioadei de practica cu calificativ maxim

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Stiinte Administrative la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Tehnologic Electronică Industrială din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Nov 2014: Programul Operational pentru Ajutorarea Persoanelor Defavorizate

Premii si Distinctii
Jun 2007: Atestat informatica - Atestat Competente Operator Calculator/Microsoft Office Word/Powerpoint/Excel

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close