Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.04.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2013

obiectiv

 

CONTINUA DEZVOLTARE SI AFIRMARE PROFESIONALA

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Farmacie, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: inspector asigurari

01.01.2014 - 01.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Organizarea agendei directorului, planificarea deplasarilor interne si internationale;
- Secretariat (inregistrare facturi, corespondenta, redirectionare e-mail-uri/telefoane, fax-uri, aprovizionarea cu consumabile);
- Supervizarea parcului auto (fise de parcurs, CASCO, programari service, revizii);
- Mentinerea relatiei cu furnizorii;
- Customer service;
- Contabilitate si HR.

01.06.2012 - 31.12.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service executive

Responsabilitati:

- Dezvoltarea si mentinerea unei relatii eficiente si profesionale cu toti clientii alocati(distribuitori+Operatori Horeca);
- N.I.R-uri;
- Verificarea/incarcarea comenzilor;
- Emiterea avizelor pe baza facturilor;
- Gestionarea comenzilor on-line;
- Analizarea si solutionarea cererilor de corectii in conformitate cu procedurile companiei;
- Organizarea si sustinerea training-urilor/coaching-urilor periodice in cadrul departamentului.

01.03.2010 - 31.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Relatia permanenta cu clientii companiei;
- Prospectarea si identificarea potentialilor clienti;
- Promovarea vanzarilor active de produse si servicii dedicate segmentului de clienti;
- Preluarea comenzilor si a contractelor noi;
- Facturarea comenzilor preluate de la clienti;
- Recuperarea soldurilor din piata;

01.04.2009 - 01.02.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Activitati de secretariat;
- Realizare si intretinerea bazei de date la zi;
- Contabilitate primara;
- Relatii cu banca;
- Coordonare agenda managerului;
- Intretine relatia cu furnizorii;

01.07.2008 - 01.10.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- Gestionarea rezervarilor;
- Contabilitate primara;
- Activitate front desk.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Litere/Engleza-Spaniola la Facultatea de Litere Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Curs de contabilitate primara

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close