de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.03.2005

obiectiv

 

Diversificarea ariei de expertiza si experienta profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.1999 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector superior

Responsabilitati:

1. Atribuţiile specifice funcţiei publice ocupate presupun îndeplinirea, în principal, a următoarelor tipuri de activităţi, în legătură cu realizarea veniturilor bugetului local din impozite şi taxe datorate conform legii de persoanele fizice:
- gestionarea relaţiei cu publicul în domeniul de competenţă – relaţia cu cetăţenii presupune corecta informare a acestora în legătură cu dispoziţiile legale incidente în speţele cu care se confruntă, îndrumarea publicului către îndeplinirea acelor demersuri la care legea obligă pe contribuabili, sprijinirea fiecărui contribuabil în soluționarea problemelor cu care se confruntă în domeniul de competenţă în care activez;
- analizarea documentaţiilor depuse de persoane fizice, în vederea stabilirii impozitelor şi taxelor datorate municipalităţii, în conformitate cu prevederile Codului Fiscal;
- verificarea în teren a conformităţii situaţiilor de fapt declarate, cu situaţia reală;
- interpretarea logico-juridică a situaţiilor ivite în activitatea concretă şi soluţionarea corectă a acestora;
- valorificarea constatărilor făcute în urma procedurilor menţionate mai sus prin elaborarea Deciziilor de impunere;
- urmărirea realizării corecte a veniturilor bugetului local, provenind din impozite şi taxe locale, prin îndeplinirea procedurilor de mai sus.

2. Atribuţii legate de gestionarea unor activităţi în departamentul unde îmi desfăşor activitatea, după cum urmează:
- colaborarea în strânsă legătură cu celelalte servicii din cadrul Municipiului, precum și cu alte instituţii în vederea verificării si stabilirii/corectării bazei de impunere, unde este necesar. Numeroasele aspecte ale activităţii curente presupun o abordare pluridisciplinară – în acest sens particip la grupurile de lucru constituite formal sau informal pentru soluţionarea unor probleme concrete, în scopul atingerii obiectivelor organizaţiei în care activez;
- coordonarea activităţii Serviciului Stabilire Încasare Taxe şi Impozite Persoane Fizice, păstrarea legăturii între serviciu şi operatorul informatic care administrează baza de date în vederea rezolvării cât mai urgent a problemelor intervenite, emiterea anuală a rapoartelor de evaluare şi a fişelor postului pentru fiecare angajat din cadrul serviciului;
- organizarea, atât a propriei activităţi, cât şi a celor pe care îi coordonez, cu încadrarea, fie în target-urile de timp şi de rezultate ale organizaţiei, fie în cele prescrise de lege;
- urmărirea îndeplinirii sarcinilor membrilor serviciului şi asigurarea respectării termenelor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Administraţie publică la Universitatea „Spiru-Haret” Bucureşti, Facultatea de Ştiinţe Juridice si Administrative Braşov din Brasov. Licenţiat in ştiinţe administrative
1994 - 1998 Liceu: Istorie, stiinte sociale la Liceul Teoretic "Unirea" din Tirgu Mures.

Premii

Certificari
Oct 2009: Certificat de competenta lingvistica

Jul 2008: Managementul Impozitelor si Taxelor Locale
- Certificat de formare profesională în programul de perfecţionare „Managementul Impozitelor si Taxelor Locale”.
May 2008: ECDL Start Certificate
- Certificat ECDL Start 4 module. Modulul 2. Utilizarea computerului si organizarea fişierelor. Modulul 3 Editare text.(Microsoft Word) Modulul 4 Calcul tabelar (Microsoft Excel) Modulul 7 Utilizare Internet si poşta electronică;
Calificari
Jul 1999: - Curs formare operator calculator acreditat Microsoft;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close