Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.06.1990

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei intr-o companie unde sa-mi pot folosi cunostintele dobandite si care sa-mi ofere posibilitati de avansare.Locul de munca sa fie competitiv, dinamic si sa permita lucru atat individiual, cat si in echipa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Protectia muncii, Crewing / Casino / Entertainment, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2012 - 31.10.2015

Departament: management

Titlu Job: inspector ssm, manager

Responsabilitati:

Dispunea măsurilor pentru rezolvarea sarcinilor încredinţate de către şeful ierarhic superior.
Executarea şi a altor sarcini specifice activităţii, la solicitarea superiorului ierarhic.
Asigurarea informaţiilor solicitate de către personalul implicat în diferitele activităţi ale firmei.
Administrarea într-un mod eficient a resurselor materiale şi financiare.
Coordonarea si supervizarea echipei - manageri zonali, superviseri, operatori.
Indeplinirea sarcinilor specifice de Sanatate si Securitate in Munca - analiza factorilor de risc, intocmirea planurilor, instruirea personalului, intocmirea fiselor SSM.
Obtinerea autorizatiilor necesare punctelor de lucru ( autorizatie de functionare, certificat de urbanism , autorizatie firma si reclame, ISU, etc. )
Mentinerea legaturii cu asociatii si colaboratorii.
Intocmirea rapoartelor saptamanale cu situatia punctelor de lucru.
Recrutare si angajare de personal, intocmire CIM, Fisa postului, regulament intern etc.

01.09.2011 - 01.05.2012

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

1. Deruleaza activitatea de vanzare de produse si servicii ale agentiei avand in vedere fidelizarea clientilor:
• Informeaza clientii in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare;
• Furnizeaza informatii utile clientilor despre serviciile oferite;
Asigurarea unei calitati sporite pentru interactiunea cu clientii prin:
• Cunoasterea produselor si oferirea de informatii despre acestea;
• Minimizarea plangerilor clientilor sau rezolvarea prompta a acestora.
.Supervizarea activitatilor angajatilor din subordine.

01.04.2010 - 01.10.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Perioada determinata - proiect ROMTELECOM ASTRA ASIGURARI Romania:

Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniei in curs - asigurari de locuinta.

Avansare proiect ORANGE Romania:

Preluarea apelurilor venite din partea clientilor, cu scopul direct de rezolvare a sesizarilor acestora.
Mentine evidenta discutiei cu clientul in programul specific, updateaza informatii despre acesta daca este cazul.
Completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei.
Utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook, precum si programele companiei - ex:Vantive.
Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi.
Insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei.
Promovarea produselor companiei, respectarea targeturilor impuse, mentinerea unei relatii placute cu clientii, atitudinea operatorului fiind notata la sfarsitul apelului.

studii

 

Facultati:

2012 - prezent Facultate: FABBV la Academia de Studii Economice din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close