Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.02.1983

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:19.05.2001

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Statistica / Matematica

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: inspector retea vanzari regiunea dobrogea

Responsabilitati:

-Ofera suport informatic local
-Coordoneaza activitatea de clarificare a incasarilor de la intermediari si asigurati, colaborand pentru aceasta cu inspectorii coordonatori
-colaboreaza cu Managerii de Vanzari ai agentiilor din Regiunea Dobrogea pentru realizarea in termen a situatiilor
-Elaboreaza situatii de sinteza , intocmeste raportari pentru Regiunea coordonata de directorul regional
- Asigura un flux corespunzator al documentelor si informatiilor emise de/catre directorul regional
- Primeste, inregistreaza si transmite de la/catre directorul regional documentele semnate, avizate sau care poarta rezolutia directorului regional

01.07.2012 - 31.07.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: consilier asistenta vanzari

Responsabilitati:

-Desfasoara activitati auxiliare activitatii de vanzari (financiare, relatiile cu institutile publice si financiar-bancare, resurse umane, secretariat, arhiva,magazie,corespondenta,IT etc)
-Desfasoara activitati de relatii cu publicul
-Ofera suport informatic local
-Coordoneaza activitatea de clarificare a incasarilor de la intermediari si asigurati, colaborand pentru aceasta cu inspectorii coordonatori
-Urmareste evidenta debitorilor in aplicatia IT si acorda sprijin pentru recuperarea sumelor datorate de catre acestia
-Intocmeste dispozitii de plata catre casierie si acorda avansuri de deplasare salariatilor
-Aproba decontarea avansurilor pe baza documentelor justificative primite de la salariati si transmite deconturile la Sediu Social
-Ridica si depune numerar de la institutile bancare
-Achizitioneaza diverse produse necesare activitatii sucursalei si intocmeste deconturi de cheltuieli pentru acestea
--Raspunde de transmiterea la timp a tuturor documentelor financiar-contabile catre Divizia Contabilitate din Sediul Social
-propune alaturi de Directorul de vanzari al sucursalei si Consilierul Juridic scoaterea din gestiune a debitorilor si a creantelor incerte
-depune declaratiile fiscale trimestriale sau semestriale ale sucursalei
-colaboreaza cu Divizia Contabilitate pentru realizarea in termen a situatiilor financiare
-intocmeste pontajul scriptic si pontajul real al salariatilor sucursalei
-intocmeste graficul programarilor concediului de odihna pentru salariatii sucursalei
-raspunde de primirea si transmiterea in termen a certificatelor medicale
-efectueaza evidenta CO efectuat
-intocmeste situatia retinerilor din salarii, precum si situatia sumelor de acordat/de retinut
-raspunde de transmiterea corecta si la timp a tuturor informatiilor necesare efectuarii salarizari
-intocmeste referatele de plata pentru conventiile civile
-depune lunar declaratia CASS
-intocmeste si transmite Declaratia 100

01.06.2010 - 31.07.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: inspector administrare operatiuni (iao)

Responsabilitati:

resurse umane si contabilitate primara , precum si partea de informatica a sucursalei

01.09.2007 - 30.06.2010

Departament: it software

Titlu Job: inspector operare-verificare plati (operator calculator)

Responsabilitati:

Operator calculator- introducerea in calculator si verificarea asigurarilor

01.10.2006 - 30.06.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: operator calculator sap - receptia marfii

Responsabilitati:

Tinerea evidentei la diverse acte.
Prelucrare corectã si la timp a documentelor de la receptie marfã
Respectã trimiterea la timp a comenzilor,
Actualizarea permanentã a listelor de comenzi marfã

01.03.2003 - 01.03.2004

Departament: altele

Titlu Job: distribuitor produse cosmetice

01.11.2002 - 10.09.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: agent de asigurari

Responsabilitati:

Contactare clienti pentru asigurari.
In urma postului am acumulat experienta in lucrul cu publicul, experienta in vanzari si mai multa incredere in propria persoana.

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Facultatea de Matematica si Informatica la Universitatea Ovidius Constanta din constanta.
1998 - 2002 Liceu: Teoretic la Liceul teoretic Traian din constanta.

Premii

Hobby-uri
cititul, filmele, sa calatoresc, voluntariat, motocicletele

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20