Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.11.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.08.2003

obiectiv

 

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.12.2010 - 31.07.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane/contabil

Responsabilitati:

1.Inregistrarea in actele contabile a facturilor emise pentru clienti;
2.Inregistrarea incasarilor si platilor conform extrasului de cont;
3.Operarea zilnica a incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa;
4.Operarea avansurile din trezorerie conform deconturilor;
5.Inregistrarea facturilor de prestatii furnizori interni;
6.Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi 7.interne, facturi externe, DVI si NIR).
8.Intocmirea listelor cu facturilor emise si neincasate;
9.Intocmirea balantei de verificarea pentru clienti;
10.Intocmirea listei de avansuri din trezorerie.
11.Intocmirea formelor de angajare.
12.Intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca.
13.Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor.

15.09.2008 - 30.10.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

1.Asigurarea serviciului de relatii cu clientii.
2.Identificarea potentialilor clienti.
3.Identificarea nevoilor unui client pentru alegerea unui produs optim.
4.Negocierea si semnarea contractelor massmarket si B2B.
5.Inregistrarea contractelor in baza de date.
6.Asigurarea consultantei cu privire la costurile legate de alegerea unui produs.
7.Asistenta tehnica pentru toti clientii.
8.Rezolvarea problemelor serviciului de relatii clienti,precum si cele referitoare la facturi.
9.Monitorizarea lucrarilor de instalare.
10.Elaborarea de rapoarte zilnice si lunare(venituri,instalari,rezilieri,deconectari temporare).

Realizari:

1.Depasirea targetului lunar .
2.Identificarea potentialilor clienti,negocierea si semnarea contractelor pentru serviciile de televiziune digitala ,televiziune analogica,internet si telefonie fixa.
3.Lansarea in anul 2008 a serviciului de televiziune digitala.

01.10.2006 - 15.09.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: supervizor centru relatii cu clientii

Responsabilitati:

1.Coordonarea echipei din subordine.
2.Asigurarea serviciului de audiente pentru clienti.
3.Tratarea clientilor cu profesionalism si amabilitate.
4.Negocierea si semnarea contractelor massmarket si B2B.
5.Realizarea targetului .
6.Operarea contractelor in baza de date.
7.Asigurarea consultantei cu privire la costurile legate de alegerea unui produs.
8.Asistenta tehnica pentru toti clientii.
9.Rezolvarea problemelor serviciului de relatii clienti,precum si cele referitoare la facturi.
10.Monitorizarea lucrarilor de instalare.
11.Mentinerea bazei de date.
12.Elaborarea de rapoarte zilnice si lunare(venituri pe tip de produs,rezilieri,deconectari temporare si instalari).
13.Facturarea lunara a serviciilor si incasarea lor prin OP

Realizari:

Depasirea targetului lunar si trimestrial.
Negocierea contractelor si gasirea de solutii pentru stoparea rezilierilor.

17.12.2003 - 01.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

1.Identificarea potentialilor clienti
2.Identificarea nevoilor unui client pentru alegerea unui produs optim.
3.Negocierea si semnarea contractelor massmarket si B2B.
4.Operarea contractelor in baza de date.
5.Asigurarea consultantei cu privire la costurile legate de alegerea unui produs
6.Asistenta tehnica pentru toti clientii
7.Rezolvarea problemelor serviciului de relatii clienti,precum si cele referitoare la facturi
8.Monitorizarea lucrarilor de instalare.
9.Mentinerea bazei de date.
10.Elaborarea de rapoarte zilnice si lunare
11.Facturarea lunara a serviciilor si incasarea lor prin OP
12.Contabilitate

Realizari:

2003-lansarea serviciului de internet, prin modem de cablu ,in orasul Galati.

2004-lansarea serviciului de telefonie fixa, prin modem de cablu,in orasul Galati.

Marirea veniturilor si a numarului de clienti prin semnarea de contracte pentru toate serviciile de telecomunicatii oferite de firma.

10.04.2001 - 16.12.2003

Departament: achizitii

Titlu Job: operator pc-casier

Responsabilitati:

1.Inregistratea comenzilor de la agenti in baza de date.
2.Incasarea banilor de la agenti.
3.Contabilitate
4.Evidenta stocuri marfa.
5.Elaborarea de rapoarte zilnice si lunare

15.08.1998 - 09.04.2001

Departament: achizitii

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

1.Inregistrarea comenzilor in baza de date
2.Evidenta stocurilor
3.Raportarea zilnica a vanzarilor si incasarilor
4.Contabilitate

15.10.1995 - 14.10.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

1.Identificarea potentialilor clienti.
2.Identificarea nevoilor unui client pentru alegerea unui produs optim.
3.Negocierea si semnarea contractelor massmarket si B2B.
4.Operarea contractelor in baza de date.
5.Asigurarea consultantei cu privire la costurile legate de alegerea unui produs
6.Asistenta tehnica pentru toti clientii
7.Rezolvarea problemelor serviciului de relatii clienti,precum si cele referitoare la facturi
8.Supravegherea lucrarilor de instalare.
9.Mentinerea bazei de date.
10.Elaborarea de rapoarte zilnice si lunare
11.Facturarea lunara a serviciilor si incasarea lor prin OP
12.Contabilitate
13.Incasarea ratelor de la clienti.

studii

 

Facultati in straiatate

-

Activitati extracurriculare

-Corectitudine, dinamism, perseverenta, creativitate, entuziasm, spirit de echipa, flexibilitate.
-Adaptabila la noi situatii.
-Atitudine pozitiva si abilitati deosebite de comunicare.
-Rapida evaluare a unei situatii dificile, atentie la detalii si pro-activitate, oferirea de solutii bazate pe o analiza detaliata si a experientei.
-Gestionarea timpului de lucru eficient pentru respectarea termenelor si stabilirea prioritatilor.

Premii

1.ASCENDIS - tehnici de vanzare ,comunicare si negociere consultativa.

2.Atestat - Utilizarea calculatorului si a programelor de calculator.

3.Atestat - Inspector Resurse Umane

4.Antreprenor – Programul operational “Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”

5.Management Organizational-Programul operational “Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”

6.Metode de Marketing-Programul operational “Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”

7.Reglementari Europene pentru Securitate si Sanatate in Munca- Programul operational “Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close