Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.10.2006

obiectiv

 

Vreau sa ma dezvolt din punct de vedere profesional intr-o companie unde pot lucra in echipa si contribui alaturi de colegii mei la indeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Ploiesti, Campina, Valenii de Munte, Urlati, Boldesti Scaieni, Mizil, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- verific valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in registrul de evidenta a salariatilor; - asigur intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora ; - intocmesc documentele privind modificarea clauzelor contractelor individuale de munca (acte aditionale) , precum si deciziile de incetare a raporturilor de munca si orice alte decizii conform legislatiei in vigoare ; - raspund de efectuarea procesului de cercetare disciplinara si se asigura de respectarea termenelor si a tuturor conditiilor prevazute de legislatie in vigoare (convocarea salariatului, efectuarea cercetarii disciplinare, aplicarea sanctiunilor, intocmirea deciziei de sanctionare , etc.) ; - calculez drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare ; - raspund de Registrul General de Evidenta al Salariatilor (Reges) pentru completarile , modificarile, survenite la contractele individuale de munca ale salariatilor firmei ; - intocmesc adeverinte de vechime in munca pentru salariatii firmei ; - asigur completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii; - intocmesc si distribui fluturasii de salarii ; - verific, introduc in program certificatele medicale, intocmesc Declaratia 112 ; - verifica prin sondaj condicile de prezenta cu pontaje ; - inregistrez lunar in contabilitate nota de salarii; - tin evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verific pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii ; - intocmesc lunar situatia cu tichetele de masa pentru salariati, popriri, garantii ; - la cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale eliberez diverse adeverinte (pentru medic, banca, de salariat etc.) ; - primesc si analizez diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora ; etc.

01.07.2016 - 31.03.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- intocmirea documentatiei in vederea angajarii personalului selectat, in conformitate cu prevederile legale , administrarea dosarelor de personal;
- intocmirea statului de personal, conform statului de functii si organigramei aprobate de A.G.A. a societatii ;
- intocmirea si transmiterea situatiei locurilor vacante la A.J.O.F.M. ;
- urmarirea si raspunderea de derularea contractelor individuale de munca ale salariatilor de la angajare pana la incetarea activitatii ;
- intocmirea documentelor de modificare a clauzelor contractuale (acte aditionale);
- transmiterea catre Serviciului Juridic a informatiilor cu privire la intocmirea deciziilor de incetare a contractului individual de munca, in conditiile legii ;
- elaborarea procedurilor de lucru specifice compartimentului Resurse Umane ;
- intocmirea documentatiei premergatoare cercetarii disciplinare a salariatilor care incalca normele de disciplina in munca, in baza referatelor / constatarilor facute de sefii locurilor de munca ;
- intocmirea foilor colective de prezenta pentru conducerea societatii si compartiment Resurse Umane - Salarizare si verificarea inscrierii corecte a perioadelor de concedii de odihna si concedii medicale in cele intocmite de sefii celorlalte compartimente ;
- evidenta cererilor de angajare depuse de terti ;
- intocmirea notelor de serviciu / informari pentru toate compartimentele societatii ;
- tine evidenta concediilor pentru cresterea copilului pana la implinirea varstei de 2 (doi) ani, conform legii si a concediilor fara plata ;
- elibereaza, in colaborare cu arhivarul societatii, adeverinte de vechime fostilor salariati ai societatii pe baza de cerere depusa de acestia ;
- identifica, impreuna cu sefii locurilor de munca, posturile pentru care este necesara formarea profesionala, caile de realizare si elaboreaza programul anual de pregatire profesionala ;
- raspunde de confidentialitatea datelor prelucrate, dand dovada de loialitate fata de interesele societatii in cadrul careia isi desfasoara activitatea .

01.05.2015 - 31.07.2016

Departament: juridic

Titlu Job: economist birou contracte

Responsabilitati:

- tine evidenta spatiilor, terenurilor, depozitelor (ocupate si libere) din locatiile stabilite conform anexei la fisa postului ;
- intocmeste documentatia premergatoare si ulterioara organizarii licitatiilor privind inchirierea spatiilor si terenurilor ;
- propune si redacteaza caietele de sarcini, in vederea organizarii licitatiilor pentru inchirierea spatiilor comerciale, respectiv a terenurilor libere ;
- participa impreuna cu comisia, numita prin decizie, la predarea spatiilor comerciale si a terenurilor catre agentii economici castigatori ai licitatiei, intocmind un proces verbal de predare - primire ;
- completeaza si urmareste semnarea contractelor incheiate, precum si respectarea tuturor clauzelor contractuale ;
- intocmeste actele aditionale de modificare a clauzelor contractelor aflate in derulare ;
- implementeaza in programul de contabilitate - ContArt toate informatiile cu privire la contractele si/sau conventiile, precum si modificarile intervenite pe parcursul derularii acestora;
- face toate demersurile necesare in vederea inchirierii tuturor meselor libere din locatiile prevazute in anexa la fisa postului ;
- colaboreaza cu celelalte departamente/compartimente si transmite situatiile intocmite cu privire la spatiile comerciale si terenurile inchiriate, de catre clientii societatii pentru o claritate si o corectitudine in desfasurarea activitatii ;
- indosarieaza si arhiveaza toate documentele intocmite ;
- raspunde de confidentialitatea datelor prelucrate, dand dovada de loialitate fata de interesele societatii .

01.07.2013 - 31.05.2015

Departament: juridic

Titlu Job: inspector birou contracte

Responsabilitati:

- tine evidenta meselor ocupate in locatiile stabilite, conform anexei la fisa postului ;
- verifica documentele legale necesare incheierii contractelor si/sau conventiilor ;
- completeaza contractele si/sau conventiile de inchiriere mese ;
- urmareste semnarea contractelor si/sau conventiilor de inchiriere , precum si respectarea tuturor clauzelor contractuale ;
- intocmeste actele aditionale de modificare a clauzelor contractelor si/sau conventiilor ;
- implementeaza in programul de contabilitate toate informatiile cu privire la contractele si/sau conventiile, precum si modificarile intervenite pe parcursul derularii acestora ;
- face toate demersurile necesare in vederea inchirierii tuturor meselor libere locatiile prevazute in anexa la fisa postului ;
- colaboreaza cu celelalte departamente/compartimente si transmite situatiile intocmite cu privire la mesele inchiriate de catre clientii societatii si totodata, transmite situatiile la zi catre aceste departamente ;
- indosarieaza si arhiveaza toate documentele intocmite ;
- raspunde de confidentialitatea datelor prelucrate, dand dovada de loialitate fata de interesele societatii .

01.01.2013 - 31.07.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- gestionam stocul de produse in conditiile stabilite de superiorul direct ;
- pregateam comenziile conform documentelor primite si instructiunilor / proceselor specifice .

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Specializare : Contabilitate, Audit si Expertiza Contabila la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti, PH. Facultatea de Stiinte Economice
2007 - 2010 Facultate: Specializare : Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti, PH. Facultatea de Stiinte Economice
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Specializare : Stiinte Sociale la Liceul Teoretic "Nichita Stanescu" din Ploiesti, PH. Profil : umanist

Premii

Certificari
Sep 2011 - Oct 2011: Certificat de Absolvire
Perfectionare pentru ocupatia de Inspector (Referent) Resurse Umane , eliberat in conformitate cu OG nr.129/2000, republicata .
Hobby-uri
sportul, muzica, plimbari in natura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close