Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.04.1994

obiectiv

 

Iată cum abilitățile mele ar putea fi utile afacerii dumneavoastra: Experiența mea acumulată este legată de domeniile: Juridic, Resurse Umane, Marketing și Servicii clienți. Practic, vă pot ajuta oferindu-vă consiliere juridică (în special în legislația muncii și în materie civilă); gestionând dosarele angajaților, calculând salariile (împreună cu impozitele și contribuțiile la bugetul de stat), gestionând procesul de recrutare și, de asemenea, promovând site-ul companiei, scriind articole interesante și organizând traininguri interactive și teambuilding-uri care vor menține spiritul de echipă activ și distractiv. Avand contact cu multi clienti, am descoperit ca imi place lucrul cu oamenii. Asta înseamnă că sunt pro empatie, comunicare deschisă, citind prin comportamentul de zi cu zi și găsind cele mai bune soluții în funcție de personalitatea celuilalt (pentru că, știm deja, funcționăm în cele mai diverse moduri). Sunt o persoană orientată spre rezultate. Unul dintre motto-urile mele este: Dacă există o soluție la problema existentă, atunci nu are sens să fii stresat și supărat din cauza acelei probleme. Fii fericit că există o modalitate de a remedia problema. Concentrează-te pe asta. Concentrează-te pe soluție.

Salariu: 600,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Fara experienta

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2021 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Gestionarea dosarelor tuturor angajatilor-
* Crearea tuturor documentelor necesare dosarului de angajat;
* Salarizare;
* Pontaje;
* Postarea anunturilor de angajare.
Documente executate: Dosar angajat (Cerere de angajare, Minuta de
informare, Declaratie GDPR, Contractul de munca, Fisa postului, Acte
aditionale, Carnet SSM, Adeverinta Medicina Muncii, Copie Regulament
Intern, Declaratie alte venituri, Declaratie 112, Declaratie deduceri, Fisa
de expunere la riscuri profesionale, Cerere de concediu, Adeverinta
salariat, Fluturasi salariu, Stat de plata, Decizie incetare CIM de
drept/demisie/concediere; Modificare/Rectificare CIM; Convocare cercetare
disciplinara; Plan de instruire.

01.01.2020 - 31.03.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ofiter de executie contracte

Responsabilitati:

*Job secundar*

- Incheiere contracte intre firma reprezentata si clienti;
- Verificarea documentelor necesare intocmirii corespunzatoare a contractelor;
- Dezvoltarea abilitatilor de negociere si vanzare de servicii;
- Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare in materie de contracte civile;
- Dezvoltarea abilitatilor de negociere.

01.01.2020 - 31.08.2020

Departament: juridic

Titlu Job: asistent juridic

Responsabilitati:

- Colaborare avocat-

- Punerea în practică a cunoștințelor dobândite în timpul studiilor;
- Pregătirea documentelor legale (cereri de apel, reclamații administrative, plangeri contravenționale, cereri de citare-acțiuni în pretentii);
- Atribuții administrative: completare, aranjare, printare documente + rapoarte săptămânale.
*Mi-am îmbunătățit abilitățile de organizare cu privire la sarcinile primite pentru a respecta termenele limită.
Am câștigat experiență în lucrul sub presiune.

01.08.2019 - 31.12.2019

Departament: marketing

Titlu Job: scriitor de continut

Responsabilitati:

- Remote, Job secundar.

- Scrierea articolelor săptămânale despre produsele și serviciile clienților;
- Promovare site-uri;
- Efectuarea de audituri periodice pentru identificarea domeniilor de oportunitate / creștere;

• Mi-am dezvoltat abilitatea de a-mi adapta abilitățile de scriere la o diversitate de subiecte.

01.08.2019 - 31.10.2019

Departament: juridic

Titlu Job: specialist proprietate intelectuala

Responsabilitati:

- Cooperare cu clienți internaționali, birouri de IP la nivel mondial, firme de avocatură externe și notari;
- Instruirea agentilor;
- Corespondență cu departamentele financiare (contabilitate, impozite, anuități de brevete);
- Crearea facturilor pentru clienți / agenți și departamentul de contabilitate;
- Executarea documentelor necesare pentru înregistrarea: cesiunii, schimbării denumirii, schimbarii adresei, fuziunii, disponibilității licenței etc. pentru toate drepturile de proprietate intelectuală (brevete, mărci comerciale, desene, modele de utilitate etc.);
- Verificarea conformității informațiilor primite de la client cu baza de date online;
- Asigurarea respectării legislației specifice în vigoare;
- Actualizarea statutului de înregistrare în conformitate cu etapa procedurală, în platforma de lucru specifică;
- Managementul materiei;
- Corespondență cu avocați colaboratori internaționali, pentru a obține semnăturile necesare pentru trimiterea documentelor la birouri;
- Documente executate: procuri, acte de cesiune, formulare specifice țărilor implicate, scrisori către birouri, aplicații online pentru înregistrarea transferului de drepturi (+ redactare, editare, scanare, tipărire documente).

* Abilități dezvoltate:
Am învățat cum să organizez și să prioritizez munca pentru a finaliza sarcinile în timp util și eficient.
Mi-am imbunatatit capacitatea de a crea și modifica documente juridice importante;
Am învățat să urmez standardele stricte de procedură care trebuiau aplicate în procesul de editare a conținutului;
Experiență acumulată lucrând cu personal cheie (avocați la nivel înalt, manageri, consilieri juridici).

01.09.2018 - 30.04.2019

Departament: juridic

Titlu Job: ofiter juridic specializat in executare silita

Responsabilitati:

Executare silita + colectare creante comerciale

- Suport privind procedura de executare silita;
- Mentinerea legaturii dintre companie si cabinetele executorilor judecatoresti colaboratori;
- Dezvoltarea capacitatii de a incheia situatii in avantajul companiei, cu respectarea legislatiei in vigoare;
- Dezvoltarea capacitatii de convingere, utilizand argumente puterice atat cu caracter juridic, cat si moral, evidentiind beneficiile debitorilor de a opta pentru lichidarea datoriei;
- Am învățat cum să închid cât mai multe cazuri in mod just, explicându-i debitorului dreptul său de a depune contestatie la executare.

01.08.2017 - 31.01.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

- Identificarea problemei clientului și oferirea celor mai eficiente soluții;
- Explicarea procedurilor într-un mod clar, empatic, pentru a-l ajuta pe client să înțeleagă și să continue colaborarea;
- Utilizarea tehnicilor de negociere pentru procedura de vânzare;
- Facturare și plată: explicarea conținutului facturii, colectarea datoriilor, rambursarea plăților greșite;
- Actualizarea conturilor clienților;
- Furnizarea de informații despre contractele lor;
- Suport tehnic: Depanarea problemelor legate de TV și Internet prin explicarea procedurii;
- Modificare / Vânzare abonamente: Actualizarea / retrogradarea abonamentul curent sau oferirea un nou pachet de servicii în funcție de nevoile clientului.

* Abilități dezvoltate:
Am lucrat bine independent și în echipă pentru a rezolva probleme;
Îmbunătățirea tehnicii de negociere;
Am învățat gestionarea situațiilor neprevăzute.

studii

 

Facultati:

2020 - 2020 Colegiu / Studii postliceale: Managementul Resurselor Umane la Academia Britanica de Afaceri si Comunicare din Brasov. - Cursuri de formare completa in Resurse Umane -
- Abilitati dobandite/Programa curs:
1. Recrutarea si selectia resurselor umane. Pregatirea Interviului
2. Contractul individual de munca
3. Executarea, modificarea si incetarea contractului de munca
4. Fisa postului, dosarul de personal si operarea in REVISAL
5. Procedurile si actele utilizate in activitatea de HR
6. CALCULAREA SALARIILOR si contributiile pentru asigurarile sociale si de sanatate
7. Obligatiile la bugetul statului
8. Inductia - Integrarea noilor angajati, formarea profesionala si planul de cariera
9. Realizarea EVALUARII RESURSELOR UMANE
10. Disciplina muncii si aplicarea corecta a reglementarilor
11. Metode practice de MOTIVARE a resurselor umane care dau rezultate
12. Realizarea Planului si Politicilor de Recompensare a Angajatilor.

- Certificare internationala pentru urmatoarele posturi:
- INSPECTOR RESURSE UMANE
- SPECIALIST RESURSE UMANE
- SEF SERVICIU RESURSE UMANE / HR EXECUTIVE
- MANAGER RESURSE UMANE.
2020 - 2020 Colegiu / Studii postliceale: Comunicare in afaceri la Academia Britanica de Afaceri si Comunicare din Brasov. 1. Procesul de comunicare
2. Comunicarea managerială
3. Comunicarea verbală în afaceri
4. Comunicarea scrisă în afaceri
5. Metode grafologice de interpretare a comunicarii scrise
6. Comunicarea non-verbală în afaceri
7. Comunicarea de grup
8. Psihologia comunicării - elemente de analiză tranzacţională
9. Comunicarea, negocierea si conflictul în afaceri
10. Cum să analizezi mersul, fizionomia si caracterul
11. Comunicarea cu clienţii
12. Eficientizarea comunicarii
2013 - 2017 Facultate: Drept la Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti din Bucuresti. - Cunostinte avansate: Legislatia muncii, Materia contractelor civile, Legea Societatilor, Legea Insolventei, Proprietate Intelectuala, Drept Succesoral, Drept Penal.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: mate-info intensiv engleza la Colegiul National B.P. Hasdeu din Buzau. - Cunoștințe relevante dobândite: matematică, economie, engleză (avansat-B2), franceză (mediu), cunoștințe de bază, minime de C ++.

Premii

Certificari
Jul 2020 - Oct 2020: Managementul Resurselor Umane
- Calificare pentru urmatoarele posturi:
- INSPECTOR RESURSE UMANE
- SPECIALIST RESURSE UMANE
- SEF SERVICIU RESURSE UMANE / HR EXECUTIVE
- MANAGER RESURSE UMANE.
Traininguri
Apr 2018 - Jun 2018: Ofiter bancar- Raiffeisen
-Operatiuni bancare-

* Abilități dezvoltate:

• Abilități empatice + persuasive (caracteristici esențiale în activitatea de vânzare, în acest caz - vânzarea produselor bancare - de a oferi cel mai potrivit produs pentru fiecare client, adaptat posibilității fiecăruia - dar și necesar pentru procedura de colectare în cazul neplata);
• Tehnic (folosind platformele web specifice);
• Comunicare: ușurință în exprimarea ideilor, receptivitate la situație și transmitere clară a soluției identificate;
• Abilități de vânzare - adaptarea ofertei în funcție de nevoile fiecărui client;
• Administrativ: gestionarea documentelor necesare: redactare / completare, înregistrare, păstrarea evidenței.
Nov 2017 - Mar 2018: Asistent Avocat
Atributii administrative:
- Redactarea documentelor legale precum procuri / mandate;
- Indosarierea documentelor;
- Pregătirea și trimiterea documentelor prin serviciul poștal;
- Livrarea documentelor către Camera de Comerț / Registrul Comerțului / Executori judecatoresti/ Tribunal / Notariat;
- Lucru în Microsoft Excel + Word.
Oct 2014 - Feb 2015: Consilier Vocational
Stagiu de consiliere profesională în proiectul „Începe cu Dreptul cariera ta”.
• Scopul principal al proiectului a fost acela de a ajuta studenții să decidă ce carieră li s-ar potrivi cel mai bine în funcție de realitatea pieței muncii.
• Proiectul a avut ca scop dezvoltarea abilităților practice și a abilităților studenților necesare adaptării la cerințele pieței muncii și obținerea unui loc de muncă.
• Prin activități de orientare și consiliere în carieră, precum și prin stagii în domeniu, proiectul a urmărit îmbunătățirea accesului pe piața muncii și a ratei ocupării forței de muncă în rândul studenților care participă la program.
Jul 2014 - Aug 2016: Intern la Tribunalul Buzau
Practică juridică în vacanțele de vară, sub îndrumarea judecătorilor, procurorilor și avocaților.
- Analiza fișierelor;
- Asistență în procesele penale, civile, fiscale;
- Lucrări de cercetare privind jurisprudența;
- Verificarea conformității documentelor cu legislația în vigoare.
Jun 2012 - Aug 2013: Mike's school of dance
Am participat la diferite spectacole caritabile din cadrul unor competiții naționale și internaționale.
Proiecte
Apr 2016 - Apr 2017: Aidolfest
AIDOL- Asociația artistică a Facultății de Drept
Contribuție personală:
- scriere + regie de piese de teatru
- actorie
* Leaderul echipei de teatru:
- coordonarea echipei
- delegarea sarcinilor
- motivarea membrilor
- organizarea detaliilor tehnice
- gestionarea situațiilor neprevăzute
- dezvoltarea echipei prin sesiuni de instruire
- crearea coregrafiei pentru momentele de dans artistic
- menținerea calmului și a capacității de improvizație.
Voluntariat
Oct 2014 - Jun 2016: NILS
- Schimb de proiecte între studenții Facultății de Drept, Universitatea din București și studenții universităților străine colaboratoare.
• Proiecte legate de diverse paralele între sistemele de drept implicate (sistemul de drept român și sistemul de drept al țării reprezentate de studenții internaționali ai Asociației NILS).
Premii si Distinctii
Feb 2013: Locul 5 la ESDU-concurs international de dans



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close