Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.06.1992

obiectiv

 

Doresc sa fac parte dintr-o echipa dinamica, sa pun in practica toate cunostintele dobandite de-a lungul experientei profesionale pentru a aduce o contributie semnificativa in cadrul companiei.

Salariu: 2.400,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - 31.12.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

• Întocmirea și înregistrarea contractelor individuale de muncă în Registrul General de Evidență a Salariaților(REVISAL), precum și orice altă modificare la contractul initial (acte adiționale)
• Redactarea și înregistrarea tuturor actelor ce stau la baza ștatului și Revisalului - decizii de detașare, notificări de cercetare disciplinară, decizii de suspendare a contractului, referate de debite datorate societății, decizii de încetare a contractului etc.
• Întocmirea pontajelor și verificarea orelor lucrate de salariați în conformitate cu contractul individual de muncă
• Întocmirea si transmiterea catre furnizori a rapoartelor necesare pentru realizarea facturilor
• Recepționarea, înregistrarea și verificarea facturilor primite și solicitate de la furnizori
• Organizarea și întocmirea arhivei cu dosarele de personal ale salariaților cu contractul individual de muncă încetat
• Întocmirea și eliberarea documentelor necesare lichidării – adeverințe de vechime și adeverințe privind stagiul de cotizare
• Realizarea şi raportarea situaţiilor cerute de conducere privind resursele umane (rapoarte cu angajații activi, situația contractelor încetate, centralizarea angajaților etc)
• Întocmirea tuturor adeverințelor necesare salariaților: adeverințe de salariat, adeverințe de venit și răspunderea promptă la solicitările acestora
• Deplasarea la diferite instituții publice abilitate în domeniul resurselor umane pentru transmiterea actelor – Casa de Asigurări de Sănătate, Camera de Comerț și Industrie, Inspectoratul Teritorial de Muncă, ANAF
• Introducerea salariilor pe platforma online a băncii cu care colaborează compania și actualizarea angajaților și conturilor bancare pe platformă
• Controlarea bunei desfăşurări a contractelor individuale de muncă, păstrarea evidenţei concediilor de odihnă, întocmirea corectă a dosarelor pentru angajare
• Păstrarea legăturii cu banca în vederea centralizării conturilor tuturor angajaților societății, precum și rezolvarea anumitor situații legate de acestea

01.02.2015 - 31.07.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office administrator

Responsabilitati:

• Recepția și primirea angajaților și vizitatorilor în cadrul companiei
• Gestionarea corespondenței prin toate sursele (poștal, telefonic, curierat, e-mailuri) și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, redirecționare, expediere, arhivare
• Supravegherea personalului de curățenie și asigurarea necesităților acestuia
• Supervizarea biroului de lucru și întreținerea echipamentelor de birou
• Întocmirea și procesarea comenzilor de aprovizionare, cu aprobarea superiorului direct
• Citirea și contabilizarea contoarelor utilităților
• Sprijinirea activității departamentelor de Training și Recrutare, Contabilitate, Monitorizare și Supervizare
• Reglementarea accesului la birouri, accesul pe bază de card și rezervările sălii de conferințe

01.09.2014 - 31.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

Responsabilitati:

• Informarea clienților cu privire la produsele aflate în stoc
• Răspunderea promptă la solicitările clienților și ajutor în alegerea produselor
• Expunerea produselor într-o manieră estetică, atrăgătoare și ușor accesibilă clienților
• Asigurarea necesarului de marfă la rafturi
• Sortarea și verificarea produselor
• Adaptarea și actualizarea etichetelor în funcție de cerințele curente
• Asigurarea igienei rafturilor și înlăturarea produselor deteriorate
• Rezolvarea problemelor și satisfacerea cerințelor clientului
• Dispunerea produselor pe suprafața de vânzare respectând regulile de poziționare
• Promovarea produselor din magazin
• Operarea cu casa de marcat
• Scanarea produselor și încasarea contravalorii acestora
• Efectuarea returnării produselor conform procedurilor companiei
• Sprijinirea colegilor și lucrul în echipă

01.05.2013 - 01.06.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Aceasta reprezintă practica de specialitate din anul al 2-lea de facultate, unde am fost responsabilă de:

• Contactul cu clienții și îndrumarea acestora
• Înregistrarea detaliilor necesare rezervării în data de baze a hotelului
• Sortarea dosarelor și fișelor de recepție
• Asistarea personalului hotelului în efectuarea sarcinilor zilnice

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Administrarea Afacerilor la Universitatea Româno-Americană din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Economia Turismului Intern si International la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu: Tehnician in turism la Colegiul Mihail Cantacuzino din Sinaia.

Premii

Calificari
May 2015: Certificat de absolvire a programului de calificare profesională a intermediarilor în asigurări persoane fizice – Institutul de Management în Asigurări(IMA)

Sep 2011: Certificat de competente lingvistice in limba engleza

Sep 2011: Atestat de certificare a competentelor profesionale in turism nivel 3

Sep 2011: Certificat de competente digitale



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close