Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.08.1986

obiectiv

 

Evolutie pe scara profesionala

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu motivant

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2020 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
-Organizarea recrutarii si selectiei personalului
-Intocmirea si gestionarea evidentei personalului angajat
-Operare in Revisal si programul de contabilitate WinMentor
-Intocmirea dosarului de pensionare
-Oferirea informatiilor privind problemele de personal
-Intocmirea pontajelor
-Intocmirea dosarului individual pentru persoanele angajate si intocmirea contractului individual de munca
-Intocmirea actelor aditionale la CIM
-Evidenta concediilor de odihna, medicale, fara plata
-Eliberare de adeverinte( vechime, pentru medic, somaj)
-Planificarea controlului periodic la Medicina Muncii si comunicarea cu furnizorul de servicii medicale in vederea obtinerii fisei de aptitudini
-Intocmirea deciziilor interne ale Companiei
-Elaborarea Regulamentului de Ordine si Functionare
-Elaborarea Codului de Etica si Conduita Profesionala a companiei

01.09.2015 - 30.04.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist relatii publice

Responsabilitati:

Sustine obiectivele companiei prin oferirea de informatii si solutii complete si corecte tuturor clientilor, prin intermediul liniei dedicate de apel
-prezinta si promoveaza direct produsele prin informarea si consilierea pertinent si corecta a potentialilor clienti si existenti
-promoveaza imaginea si specificul de activitate al firmei
-proceseaza modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile si instructiunile de lucru
- inregistreaza si rezolva solicitarile si reclamatiile clientilor prin mijloace specific
-raspunde de calitatea muncii si verifica acuratetea inregistrarilor proprii
-comunica cu TNT cu privire la refuzul coletelor, deterioarea coletelor
-verifica statusul livrarii coletelor si se asigura de livrarea in termen
-modifica comenzilor clientilor conform cerintelor acestora

01.10.2013 - 31.08.2015

Departament: relatii publice

Titlu Job: customer support

Responsabilitati:

-confirmarea zilnica a comenzilor plasate online si telefonic
-release comenzi-selectare comenzi cu stoc disponibil pentru livrare
-livrari-mentinerea legaturii cu depozitul in vederea rezolvarii cazurilor de livrari si facturari eronate
-mentinerea legaturii cu firma de curierat in vederea operarii modificarilor de ramburs si livrare
-informare clienti cu privire la modificari ce intervin la livrarea comenzilor
-analiza si solutionarea sesizarilor venite din partea clientilor prin apeluri telefonice, e-mail ( Zendesk)
-intocmire fomulare de plata retur comanda clienti
-raportare status solicitari clienti plata contravalore retururi
-retururi clienti-motive retur
-acordare de discounturi pentru clientii care intampina situatii neprevazute pe parcursul colaborarii
-raportare sesizari pe tipuri, modalitate de rezolvare si prioritizare rezolvare
-arhivare corespondenta scrisa( scrisa, telefonica)
-customer desk- comunicare clienti

01.10.2012 - 01.06.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: specialist pr

Responsabilitati:

- Realizarea si implementarea campaniilor de PR desfasurate pentru brandul Groupon, constand in contracte cu cei mai importanti parteneri media, mentinerea relatiilor cu acestia si supervizarea desfasurarii in bune conditii a campaniilor de PR
- activitate de customer support pentru clientii Groupon pe Platforma Zendesk
Contracte de publicitate cu Antena 1, realitatea.net, Euforia Tv, ziare.com, rol.ro etc.

01.03.2012 - 01.08.2012

Departament: functii publice

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Ma ocupam de asistarea project managerului in implementarea campaniei de teren de informare a populatiei asupra noului proiect de lege al Ministerului Sanatatii .
Organizarea campaniei de informare
Implementarea campaniei in toate orasele tarii
Directorul PinPoint Concept SRL, Catalin Roman Popovici

01.01.2009 - 01.01.2012

Departament: relatii publice

Titlu Job: specialist pr

Responsabilitati:

- organizare evenimente PR
- negociere contracte cu furnizori
- realizare concept de eveniment
- admninistrare buget
- client service
- organizarea de evenimente si actiuni de PR cu 50-150 de invitati.

Realizari:

Am organizat un eveniment de 100 de persoane, am asigurat buna relatie cu anumiti clienti de publicitate, am promovat peste 50 de branduri cu tot ce include o campanie de PR.

01.12.2007 - 01.11.2008

Departament: marketing

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-activitati administrative, preluare apeluri
- asistarea directorului de evenimente in organizarea campaniilor de
comunicare si evenimentelor de amploare
-recrutarea persoanelor pentru anumite reclame, promotii
- coordonarea campaniilor de dimensiuni mari
- recrutarea promoterilor, trainingul echipei, pontaj, penalizari.
gestionarea, verificarea,centralizarea, distribuirea, arhivarea documentelor;
- asigurarea unei bune organizari a diverselor evenimente;
-asigurarea unui flux de informaţii corect şi eficient, atât intern cât şi extern
-activitati de protocol

01.01.2007 - 31.12.2007

Departament: farmacie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati administrative

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Facultate: Comunicare si PR la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din bucuresti.

Premii

Certificari
Aug 2020: Curs Inspector resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close