Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.10.1985

obiectiv

 

Gasirea unei cariere provocatoare care mi-ar oferi dezvoltarea profesionala de care am nevoie.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Protectia mediului, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: inspector mru, ssm, contabilitate primara

Responsabilitati:

-Coordoneaza intreaga activitate din departamentul de resurse umane;
-Elaboreaza si implementeaza strategii de dezvoltare a departamentului de resurse umane tinand cont de obiectivele si politicile generale ale firmei;
-Participa la conceperea anunturilor de recrutare si le posteaza pe canalele de recrutare identificate;
-Organizeaza interviurile pentru toate locurile de munca;
-Organizeaza traininguri pentru angajati;
-Tine evidenta posturilor vacante;
-Se ocupa de partea de recrutare, selectare, angajare, formare si perfectionare a angajatilor;
-Intocmeste fisele de post ale angajatilor, conform domeniilor de activitate si pozitiilor din organigrama;
-Gestioneaza si stabileste bugetul de recrutare;
-Participa la diverse proiecte interne, aferente departamentului de resurse umane;
-Urmareste daca regulamentul intern al companiei este respectat de toti angajatii;
-Aduce idei pentru solutionarea posibilelor conflicte si plangeri ale salariatilor;
-Asigura un climat de comunicare deschis si transparent intre toti angajatii firmei;
-Inregistrarea la timp, corect si in mod egal informatiile financiare necesare, folosind documentele justificative;
-Organizarea documentelor, indosariere si arhivare;
-Evidenta la zi a tuturor operatiunilor economice care au loc in cadrul institutiei;
-Realizarea rapoartelor de management si situatii, luand in calcul documentele justificative;
-Evaluarea riscurilor privind securitatea si sanatatea angajatilor si elaborarea unui plan si a instructiunilor de prevenire si protectie, in functie de particularitatile activitatii desfasurate;
- Elaborarea de instructiuni proprii de aplicare a normelor de SSM in functie de particularitatile proceselor de munca din organizatie, de numarul de angajati, de riscurile de accidente si imbolnaviri profesionale;
- Verificarea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii, protectia sanatatii angajatilor si protectia mediului inconjurator.

01.07.2013 - 31.03.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

- Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei si valuta.
- Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari).
- Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora.
- Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin.
- Intocmeste lunar declaratiile de impozite, taxe si contributii aferente salariilor ( declaratia 112 si declaratia 205).
- Verificare si virare popriri, conturi salarii.
- Mentine relatia cu statistica.
- Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
- Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la salvarea datelor informatice.
- Eliberarea de adevertinte/alte acte specifice departamentului.
- Inregistrarea contractelor de munca in Revisal si intocmirea documentelor necesare angajarii, supendarii, incetarii.

01.01.2011 - 31.07.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

- Organizarea si coordonarea activitatii de secretariat.
- Actualizarea si intretinerea bazelor de date cu clienti.
- Emailing si corespondenta comerciala si administrativa.
- Realizarea periodica a graficului necesitatilor de birotica.
- Activitati de suport/conexe in domeniul managementului de proiect;
- Cunosterea codului muncii si a procedurilor specifice departamentului de personal.
- Intocmirea formelor de angajare.
- Verificarea dosarelor de personal.
- Inregistrarea contractelor de munca ( Revisal ).
- Evidenta si pastrarea cartilor de munca si a dosarelor de personal.
- Eliberarea de adevertinte/alte acte specifice departamentului.

01.01.2008 - 31.12.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar operator pc

Responsabilitati:

Tehnoredactarea contractelor de vânzare - cumpărare, donaţii, acte de schimb, certificatelor de moştenire, garanţii mobiliare şi imobiliare, ipoteci, legalizări de acte / copii, legalizări traduceri, declaraţii, procuri, precum şi păstrarea, gestionarea şi arhivarea documentelor oficiale ale firmei, actualizarea informaţiilor şi legilor prin utilizarea internetului

01.01.2006 - 31.12.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Gestionarea corespondenţei interne şi externe în cadrul firmei; păstrarea, gestionarea şi arhivarea documentelor oficiale ale firmei; aprovizionarea cu materiale de birotică şi papetărie, produse de igienă şi protocol; stabilirea întâlnirilor cu potenţialii clienţi pt. dept.vânzări, baze de date pt. potenţialii clienţi

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Managementul Sistemelor Economice, Turistice,Administrative la Universitatea “Petrol- Gaze” din Ploiesti. Diplomă de master in management
2004 - 2008 Facultate: “ Litere si Stiinte" la Universitatea “Petrol si Gaze” din Ploiesti. Specializarea, Administratie Publica, Licenta, Functionar Public
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Profile matematica-informatica la Colegiul “Spiru Haret” din Ploiesti. Bacalaureat, Atestat profesional “Ajutor Programator”.

Premii

Calificari
Aug 2017: Inspector Mediu

Aug 2017: Inspector SSM

May 2013: Inspector resurse umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close