Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.09.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Gasirea unui loc de munca care sa imi satisfaca nevoile materiale si care sa imi puna in valoare calitatiile intr-un cadru organizational bun si un grup unit cu aspiratii inalte.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Benefici in functie de mediu de lucru si de posibilitatile angajatorului si de nevoiile satisfacerii sarcinilor de serviciu.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2012 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

Responsabil cu:
▪Intocmirea borderourilor de debite si scaderi pentru toate impozitele si taxele de debit datorate de persoane fizice si juridice;
▪Verificarea agentilor economici, persoanelor juridice asupra determinarii materiei impozabile, precum si asupra calculului impozitelor si taxelor datorate bugetului local;
▪Gestionarea documentelor referitoare la impunerea fiecarui contribuabil;
▪Activitatea de încasare a impozitelor si taxelor pe teren;
▪Evidenta tuturor persoanelor juridice supuse impozitelor si taxelor locale pe fiecare categorie de impozit în parte;
▪Evidenta debitelor din impozite si taxe stabilite de organele de constatare, modificarea debitelor initiale;
▪aplicarea unitara a legislatiei cu privire la impozitele si taxele locale;
▪Punerea în executare a impozitelor si taxelor ce se fac venit la bugetul local prin emiterea si înaintarea borderourilor de debite, asigurând totodata înmânarea înstiintarilor de plata catre contribuabili;
▪Centralizeazarea datele statistice privind activitatea serviciului;
▪Intocmirea dupa fiecare termen de plata, pe baza evidentei analitice, listei debitorilor persoane fizice si juridice, care înregistreaza restante la plata impozitelor si taxelor locale si inceperea procedurii de recuperare a creantelor bugetare in conformitate cu prevederile legale;
▪Organizarea activitatii de urmarire si încasare la timp si varsarea la buget a veniturilor fiscale si nefiscale, în urma constatarilor de la termenele de plata, calcularea, acolo unde este cazul, a majorarilor de întârziere si dispunerea masurilor de executare silita, inclusiv prin întocmirea formelor de retragere din conturile agentilor economici a impozitelor, taxelor si a altor varsaminte obligatorii bugetului local;
▪Organizarea si executarea activitatii de urmarire silita a bunurilor si veniturilor persoanelor fizice, pentru realizarea impozitelor si taxelor neachitate în termen si a creantelor banesti constatate prin titluri executorii ce intra în competenta organelor fiscale;
▪Responsabil cu asigurarea încasarii taxelor speciale stabilite prin hotararea Consiliului Local;
▪Urmarirea încasarii veniturilor fiscale si nefiscale în termen si propriune, masuri de recuperare a debitelor prescrise din culpa organelor de urmarire si încasare;
▪Urmarirea in permanenta a situatiei sumelor restante, cu propunerea de masuri concrete pentru lichidarea acestora;
▪Analizarea, verificarea si prezentarea directorului Directiei Economice propuneri în legatura cu acordarea de amânari, esalonari, reduceri, restituiri de impozite, taxe si majorari de întârziere, în vederea propunerii acestor masuri spre aprobare Consiliului Local;
▪Intocmirea certificatelor de atestare fiscala atât pentru persoane fizice, cât si pentru persoanejuridice;
▪ Intocmirea si prezentarea directorului Directiei Economice cetralizatorul listelor de ramasite si de
suprasolviri pe feluri de impozite si taxe;
▪ Arhivarea dosarelor fiscale si celorlalte documente referitoare la depunerea si incasarea debitelor

01.02.2011 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier al primarului

Responsabilitati:

Consilier al Primarului, Primaria Valenii de Munte, Valenii de Munte (Full time)
Administratie / Institutii
2011-02 - 2011-12

•Am asigurat consilierea primarului pe probleme specific administratiei publice;
•Am reprezentat, prin delegare, primarul orasului la diverse activitatii, precum si la întâlnirile cu reprezentantii structurilor cu atributii similare;
•Am realizat materiale si m-am documentat in privinţa rezolvării solicitarilor ce au venit din partea primarului si a compartimentelor;
•Am intocmit notele de prezentare a unor lucrări/documente pentru a fi prezentate primarului orasului;
•Am menţinut legătura cu aparatul executiv al primariei cât şi cu alte instituţii din administraţia publica;
•Am participat la audientele acordate de comisiile de specialitate ale consiliului local, potrivit programului intocmit de presedintii acestora;
•Am îndeplinit alte sarcini stabilite de primarul orasului.

Realizari:

Realizarile mele in aceasta institutie sunt de ordin zilnic neavand in desfasurare un proiect amplu.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Administratie Publica la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Grup Scolar Agromontan " Romeo Constantinescu" din Valenii de Munte.

Premii

Proiecte
Jun 2014 - Jun 2014: Active Citizens for a European Dialogue Spadafora Easy Projec
proiect desfasurat intre orase si comune din Italia (Sardinia, Siclia), Spania(Galicia), Malta, Letonia, Bulgaria si Romania
Certificari
Nov 2013 - Dec 2013: Certificat de absolvire specializarea de Formator
▪Pregatirea formarii;
▪Realizarea activitatilor de formare;
▪Evaluarea participantilor la formare;
▪Aplicarea metodelor si tehnicilor speciale de formare;
▪Marketing-ul formarii;
▪Proiectarea programelor de formare;
▪Organizarea programelor si a stagiilor de formare;
▪Evaluarea, revizuirea si asigurarea calitatii programelor si a stagiilor de formare
Voluntariat
May 2012 - May 2012: Campanii de colectare ale deseurilor (Ofensiva Verde)

Traininguri
Oct 2006: Cursuri IT

Hobby-uri
Football,Pescuitul,Arta Fotografica,Muzica,It Hardwre & Software

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close