Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.10.1988

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: tichete de masa, bonusuri in functie de rezultate

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Internet / e-Commerce

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: inside sales representative

Responsabilitati:

 To meet or exceed set sales targets through growing existing accounts and creating additional
business or new accounts;
 Utilize call planning, pipeline management, lead identification and qualification, proactive sales calling and performance monitoring in order to drive the sales and achieve the set sales target;
 Work closely with colleagues from other business units and functions such as Technical Services, Marketing, Technical Management, Sales Support,Customer Service, Manufacturing and Supply Chain;
 Successfully manage and deliver against individual and team sales targets against a specified
area of responsibility (e.g. region, key accounts);
 Understand the customer’s business, their needs and goals and identify potential new business;
 Identify market and competitor activity, product and industry developments;
 Conduct sales calls using agreed methodology. Largely be by telephone;
 Identify and qualify leads from internal and external sources;
 Identify, build relationship with appropriate decision makers within Customers and manage
negotiations on deals and price;
 Provide performance reports and metrics and other data as required to customers and internally
within the organization;
 Manage and report a pipeline of activity for the given area of responsibility;
 Identify general areas for improvements to maximize customer satisfaction, streamline
processes, increase sales, improve delivery and product availability etc.;
 Comply with guidelines surrounding Company systems and other relevant policies;
 Manage contract implementation where appropriate;

01.10.2014 - 31.05.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: pricing specialist

Responsabilitati:

Operations Centre (HP GeBOC), București, România
Creează şi înainteză spre aprobare cererile de preţuri speciale pentru conturi globale şi regionale (special pricing) care vin din partea clienţilor sau partenerilor Hewlett-Packard (HP).
- Analizează şi aprobă marja de profit în baza unei matrici de delegaţii.
- Iniţiază procesul de escalare către managementul EMEA, conform organigramei, atunci când matricea de delegaţii nu permite aprobarea preţurilor speciale.
- Urmează procedurile de proces şi politici EMEA pentru operaţiunile comerciale de vânzări.
- Realizează pentru fiecare cerere o analiză în detaliu a costului, marja de profit şi a preţului, corelate cu matricea de delegaţii, în vederea aprobării.
- Ofera suport şi shadowing pentru colegii nou-veniţi.
- Oferă suport către echipa de vânzări.

01.12.2012 - 30.09.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator back-office

Responsabilitati:

- Asistență pentru clienții Vodafone Italia și suport tehnic în utilizarea produselor;
- Furnizează informațiile solicitate de client privind produsele și serviciile companiei;
- Limbaj adecvat și politicos cu clienţii;
- Organizarea și planificarea apeluri telefonice;
- Abilități de rezolvare a problemelor într-un mod rapid şi eficient.

01.07.2012 - 31.12.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: operator call center/agent serviciu client

Responsabilitati:

Preluarea solicitărilor telefonice in limba italiana şi înregistrarea acestora în aplicaţii soft;
- interacţiunea cu clienţii pentru a le oferi informaţii despre produse/ servicii/ campanii;
- gestionarea şi rezolvarea solicitărilor clientilor;
- introducerea informatiilor despre client in aplicatia software interna;
Atingerea si depasirea obiectivelor lunare: bonusuri substantiale in functie de proiect.
- decont transport
- cartela reincarcabila
- bonuri de masa

01.07.2009 - 31.07.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: shift manager

Responsabilitati:

- trainingul noilor angajati
- coordonarea angajatilor pe zone de lucru
- mentinerea unor standarde cat mai ridicate in calitatea produselor si modul de servire si promovare al acestora etc.
- receptionarea, inventarierea si introducerea in gestiune a marfii.
- intocmirea de rapoarte zilnice si saptamanale pe vanzari si flux de clenti
Bonuri de masa, concursuri de performanta in cadrul firmei constand in sume de bani sau vouchere

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Masterat: Economie/ Politici economice europene la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Limbi si Literaturi Straine , Limbile studiate - Engleza-Italiana la Universitatea Spiru Haret Bucuresti din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Atentie distributiva, rezistenta la stres si situatii de tensiune, bun organizator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close