Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.08.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.10.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa ma alatur unei echipe de profesionisti, intr-un mediu dinamic in care sa imi gasesc motivatia de sine si interesul.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - laptop; - automobil; - telefon mobil; - bonuri masa.

Tip job: Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Ploiesti, Ramnicu-Valcea, Timisoara, STRAINATATE, Otopeni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

14.11.2009 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: inginer sistem

Responsabilitati:

- prepararea, verificarea si producerea ansamblelor printate;
- estimarea, comandarea si gestionarea stocului de materii prime (cerneluri, filter, etc).

01.06.2009 - 13.11.2009

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director comercial subcontractanti

Responsabilitati:

- organizarea procedurilor de derulare a contractelor de subcontractare a transporta-torilor;
- identificarea potentialilor furnizori atat din Romania cat si din strainatate si realizarea selectiei acestora in concordanta cu politica de contractare a firmei;
- realizarea cercetarilor de piata;
- intocmirea, in mod regulat a rapoartelor specifice departamentului.

Realizari:

- intrun timp foarte scurt (2 luni) am reusit sa conving sa se alature flotei DUMAGAS aproximativ 30 de subcontractanti.

30.11.2004 - 31.05.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

-managementul activităţii companiei, �n conformitate cu strategia şi principiile elaborate de Consiliul Director;
-responsabil de mobilizarea resurselor financiare necesare desfăşurării activităţii, de gestionarea acestor resurse;
-aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli;
-�ntocmirea şi furnizarea Consiliului Director a rapoartelor periodice stabilite (lunare, trimestriale, semestriale, anuale);
-responsabil de managementul resurselor umane (supervizare, sprijin, monitorizare şi evaluare a activităţii angajaţilor);
-responsabil de managementul informaţiei şi comunicării �n cadrul organizatiei;
-menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu partenerii externi şi interni.

01.04.2004 - 30.11.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu aprovizionare-desfacere

Responsabilitati:

- colaborarea cu punctele de lucru şi cu întreaga bază de clienţi în vederea întocmirii comenzilor externe, urmărirea acestora şi expedierea lor; organizarea şi supervizarea activităţilor de transport intern şi extern, în colaborarea cu coordonatorul trafic, respectând reglementările în vigoare referitoare la transportul rutier de mărfuri;
- planificarea şi coordonarea inventarelor efectuate la depozitul central şi la punctele de lucru din ţară;
- promovarea produselor pe piaţă şi identificarea potenţialilor clienţi;
- coordonarea şi verificarea întocmirii şi completării documentelor fiscale, a ofertelor şi a cererilor de oferte de către personalul din subordine;
- urmărirea desfăşurării contractelor de achiziţii în termenele stabilite;
- coordonarea şi verificarea activităţii la depozitul central şi la depozitele din ţară;
- instruirea periodică a personalului din subordine pe probleme de ordin tehnic, flux documente şi dezvoltare profesională;
- întocmirea rapoartelor periodice stabilite (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) cu privire la dinamica vânzărilor, în vederea aprovizionării ritmice şi menţinerii unui stoc constant de marfă.

12.11.2002 - 01.04.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent logistica

Responsabilitati:

- colaborarea cu punctele de lucru şi cu întreaga bază de clienţi în vederea întocmirii comenzilor externe, urmărirea acestora şi expedierea lor; organizarea şi supervizarea activităţilor de transport intern şi extern, în colaborarea cu coordonatorul trafic, respectând reglementările în vigoare referitoare la transportul rutier de mărfuri;
- inventarierea stocurilor de materiale existente la depozitele din ţară ale firmei, periodic sau de câte ori este nevoie;
- coordonarea transferurilor între gestiuni şi iniţierea de proceduri, note interne etc. în vederea fluidizării circuitului de documente şi marfă.

11.10.1999 - 01.07.2002

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- evidenţa şi urmărirea contingentului de muncitori alocat pe şantiere;
- colaborarea cu instituţiile germane în vederea acordării şi prelungirii vizelor, a dreptului de şedere, a dreptului de muncă.

03.05.1999 - 11.10.1999

Departament: import - export

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

- intocmire documente import-export (documente fiscale, D.V.I., D.V.E., colaborarea cu vamile de interior in vederea acordarii liberului de vama, etc.);
- corespondenta cu partenerii externi si interni;
- identificarea, intocmirea si evidenta consumurilor (carburanti, seminte) pe culturi agricole conform planurilor cadastrale, in colaborare cu Directia Agricola Dolj.

06.10.1997 - 03.05.1999

Departament: import - export

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

- intocmire documente import-export (documente fiscale, D.V.I., D.V.E., colaborarea cu vamile de interior in vederea acordarii liberului de vama, etc.);
- corespondenta cu partenerii externi si interni;
- efecturea de rapoarte periodice (vanzari, incasari, stoc marfa depozit Craiova);
- crearea ofertelor;
- participare la negocierea contractelor de achizitii, respectiv vinzari.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close