Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.05.2006

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Profesionist orientat spre client, cu peste 12 ani de experiență în logistică și deservirea clienților. Un jucător de echipă bun și un bun organizator al sarcinilor individuale. Experiență in lucrul cu termene limită, bune abilități de comunicare și capabil să se adapteze situațiilor noi și să învețe lucruri noi permanent.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Farmacie, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Tipografii / Edituri, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - 31.01.2021

Departament: it software

Titlu Job: inginer suport software

Responsabilitati:

o Întreținerea produselor eServGlobal bazate pe platforme Sun cu sistemul de operare Solaris și baza de date Oracle (VOMS / Sistem de gestionare a voucherelor, M-POS / Punct de vânzare mobil) către
operatori de telecomunicații mobile din întreaga lume.
o Utilizarea instrumentelor și scripturilor specifice pentru identificarea si urmarirea problemelor.
o Sarcini prioritare conform termenilor și severităților contractuale.
o Luarea de decizii rapide bazate pe regulile SLA și escaladare.
o Informarea clientilor cu privire la starea incidentelor.
o Efectuarea depanării, investigând cauza defecțiunilor.
o Efectuarea de acțiuni de prevenire și activități de monitorizare.
o Participarea la instruirea colegilor și a personalului nou.
o Urmărirea și actualizarea incidentelor utilizând instrumentele de urmărire eServGlobal.

01.07.2019 - 31.03.2020

Departament: transport / distributie

Titlu Job: reprezentant principal relatii clienti

Responsabilitati:

o Planificări și fluxuri de lucru planificate pe baza cerințelor așteptate ale clienților.
o Asistență primară pentru clienți interni și externi într-un mediu rapid.
o Menținerea satisfacției clienților cu strategii de perspectivă axate pe satisfacerea nevoilor acestorași rezolvarea solicitarilor suplimentare.
o Identificarea oportunităților de eficientizare a proceselor, vizând domenii de ineficiență și implementare strategiilor de îmbunătățire.
o Evaluarea informațiilor referitaore la clienți pentru a identifica problemele, pentru a dezvolta soluții potențiale și pentru a menține o calitate înaltă a serviciilor.

01.04.2018 - 30.06.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist logistica

Responsabilitati:

o Procesarea și introducerea tuturor comenzilor clienților în baza de date și oferirea serviciilor proactive clienților pentru toate conturile desemnate.
o Solicitări pentru livrari accelerate și documentate cu exactitate pentru a realiza facturarea corectă.
o Coordonarea cu expeditorul de mărfuri pentru furnizarea detaliilor de livrare ale furnizorului și pentru a obține actualizări de livrare.
o Expedieri planificate și supravegheate de la producție la utilizatorul final și programarea rutelor zilnice și săptămânale.
o Menținerea unor relații de lucru excelente cu clienții, răspunzând eficient la întrebări și reclamații privind comenzile, facturile și expedierile.
o Urmărirea comenzilor și notificarea clienților cu privire la stare sau întârzieri potențiale.

01.03.2016 - 30.04.2018

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator logistica

Responsabilitati:

o Planificarea încărcăturii pentru transport și asigurarea transportului într-o stare adecvată.
o Asigurarea livrărilor către către client prin comunicarea precisă cu ceilalți membri ai echipei care participă la procesul de planificare si prelucarare ale comenzilor, colegi din organizație sau terți.
o Coordonarea corespondenței contractuale cu furnizorii desemnați și urmărirea îndeplinirii clauzelor stipulate în contracte.
o Coordonarea depozitării mărfurilor, conform cerințelor reglementărilor în vigoare.
o Menținerea actualizată a sistemelor de control al stocului și asigurarea acurateței inventarului, verificarea existenței, precizia și etichetarea produselor.

01.05.2009 - 31.03.2016

Departament: transport / distributie

Titlu Job: supervizor depozit

Responsabilitati:

o Supervizarea întregului proces de livrare a bunurilor și monitorizarea stocului.
o Punct de referință pentru soluționarea reclamațiilor clienților.
o Raportarea activității către managerul direct: rapoarte NIR, rapoarte de cumpărare, rapoarte de activitate selectate pe operator, rapoarte de inventar pe linii de produse, raport de ajustări de stoc.
o Concentrat pe îmbunătățirea și optimizarea procesului prin menținerea alinierii la politicile interne.
o Oferirea de coaching pentru personalul nou și oferirea de asistență pentru utilizarea sistemului JDE.
o Acordarea asistenței managerului pentru a verifica eficiența KPI și controlul costurilor.
o Participarea la elaborarea procedurilor ISO ale Departamentului Logistic / Depozit.
o Încurajat sub conducerea coordonatorului să acționeze ca persoană delegată pentru audituri interne și externe,
asigurarea conformității cu auditurile Standardul ISO 13485 - Dispozitive medicale.

01.08.2007 - 30.04.2009

Departament: transport / distributie

Titlu Job: asistent logistica

Responsabilitati:

o Executarea operațiunilor de expediție: preluarea comenzilor din sistem, coordonarea tuturor operațiunilor de depozitare, efectuarea operațiunilor de preluare și ambalare și asigurarea utilizării metodei FIFO, actualizarea stării transportului în
sistemul de operare, urmărirea procesului de livrare și confirmarea livrărilor.
o Crearea operațiunilor de achiziții în sistem (NIR) atât pentru livrările UE, cât și pentru cele din afara UE.
o Furnizarea de informații cu privire la comenzile livrate și păstrarea unei strânse colaborări cu toți colegii din departamentele implicate.
o Realizarea stocului și responsabilitatea de a menține toate documentele în bună ordine, monitorizarea tuturor bunurilor, transferuri între depozit și departamentul de Service Tehnic.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Industrie Alimentara la Universitatea Bioterra din Bucuresti.
1999 - 2004 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Grup Şcolar de Constructii "Anghel Saligny" din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close