Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.10.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu dinamic, provocator, care sa-mi permita aplicarea cunostintelor acumulate cat si insusirea de noi abilitati, avand ca motivatie dezvoltarea profesionala si oportunitatea de avansare in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: broadcasting it engineer, lg project

Responsabilitati:

- Support for OTT and DTV services in multiple countries using specific tools (ticketing and
infrastructure monitoring) and processes (incident management, change management, problem
management, event management);
- Responsible for the coordination, support, management and execution of reactive maintenance
activities to ensure that services provided to customers are continuously available and performing to
Service Level Agreement (SLA) performance level;
- Monitoring of IT Infrastructure and Video Services;
- Follow internal incident, change and release management processes;
- Investigate troubleshoot and fix problems on relevant systems;
- Investigate incidents where technical domain relevancy and ownership is unclear, localize issue and
either fix or assign to relevant technical domain owner for fix;
- Coordinate with vendor partners in the resolution of tickets providing traces, logs;
- Creation of incidents on alert, and logging of incidents. Create and distribute tasks to relevant
support entities;
- Creating Problem tickets based on recurring incidents and add information as required;
- Ownership of incidents until fix, with follow up duties, and taking responsibility for e2e resolution of
incidents, coordinating the fix with others teams;
- Provide expertise in analysis of major incident root cause and follow up with other Corporate teams
as needed;
- Adhere to Service and Operational Level Agreements. Working towards targets set by Performance
Management;
- Perform Change Management and Problem Management tasks relevant to the Central Service
Desk including monitoring coordination for patches, and implementation approval of Change;
- Time to respond and time to fix incidents and trouble tickets, defined within the Service Level
Agreement defined for a specific priority of service impact;
- Sending management notifications during critical or Pan-European incidents.

01.05.2017 - 31.07.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: inginer noc

Responsabilitati:

- Gestionarea serviciilor de VOIP furnizate clientilor;
- Instalarea si configurarea clientilor, servicii de monitorizare, asistență tehnică de nivel 2 și 3;
- Evaluarea statisticilor de calitate prin parametrii corespunzători (ACD, ASR, PDD, încercări de apel);
- Testarea și monitorizarea modificărilor rutelor implementate;
- Crearea de rute pentru clienți pentru indeplinirea cerintelor;
- Depanare SIP, căutarea problemei și rezolvarea acesteia cât mai curând posibil;
- Realizarea rapoartelor de trafic VOIP ale clientilor.

01.02.2017 - 31.07.2017

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces

Responsabilitati:

- Montarea echipamentelor si efectuarea cablajelor
- Efectuarea lucrarilor de reperatii la structurile afectate de montare / cablare
- Cuplarea sistemului DSVCAM la centrala
- Diagnosticarea functionarii sistemului DSVCAM
- Diagnosticarea starii de functionare a echipamnetelor componente ale sistemului DSVCAM
- Depanarea defectiunilor la echipamentele sistemelor DSVCAM

01.07.2010 - 31.01.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specialist billing&collection senior

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor legate de facturarea si printarea facturilor clientilor NextGen si colectarea veniturilor facturate.
- Monitorizarea si evaluarea activitatii desfasurate de catre furnizorii externi care presteaza servicii de imprimare si distribuire facturi, colectare si recuperare debite.
- Coordonarea activitatilor departamentului legate de colectarea veniturilor, pregatirea loturile de clienti ce vor fi predate catre furnizorii externi de servicii recuperare creante.
- Rezolvarea sesizarilor, validarea platilor venite prin canalele alternative, urmarirea desfasurarii intr-un mod profesionist a fluxurilor de collection aplicate, suport pentru toate sucursalele NextGen.
- Intocmirea rapoartelor saptamanale si lunare.
- In perioada mai 2014 - mai 2015 am ocupat functia de Manager interimar dep. Billing&Collection coordonand cu succes o echipa formata din 7 colegi. In aceasta perioada am reusit sa aduc imbunatatiri asupra timpului de preluare si solutionare a reclamatiilor. Termenele de finalizare a proiectelor au fost respectate. Numarul clientilor a fost in crestere si am reusit sa retinem cat mai multi clienti in retea.

01.10.2009 - 31.07.2010

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: administrator retea de calculatoarea

Responsabilitati:

- Urmarirea echipamentelor cu management.
- Modernizare, repararea si intretinere retea de internet.

01.02.2008 - 31.07.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: tehnician retele telecomunicatii si operator callcenter

Responsabilitati:

- Urmarirea echipamentelor cu management.
- Modernizare, repararea si intretinere retea de internet.
- Preluare sesizari, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii, rezolvarea reclamatiilor si/sau transferarea acestora catre departamentele specifice.

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Calculatoare la Universitatea Pitesti: Facultatea de Electronica, Comunicatii si Calculatoare din Pitesti. Licenta: Aplicatie client-server pentru transferul de fisiere
2002 - 2005 Facultate: Pedagogie la Universitatea Pitesti, Facultatea de Electronica, Comunicatii si Calculatoare din Pitesti. Modul pedagogic

Premii

Certificari
Oct 2017 - Dec 2017: CCNA Routing and Switching
Introducere în retele
Nov 2016 - Jan 2017: Curs Engleza A2
@ FIDES
Nov 2016 - Jan 2017: Curs SQL Programming
MySQL @ BIT Academy
May 2016 - Jun 2016: Curs SQL Fundamentals
MySQL @ BIT Academy
Traininguri
Jun 2016 - Jun 2016: Stress management
@ Telekom Romania Communications
May 2014 - May 2014: Comunicare eficienta
@ Telekom Romania Communications



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close