Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.03.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.07.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Ma auto-caracterizez ca fiind o persoana activa, imi plac activitatile practice, sa vad, sa recunosc, sa ma afirm prin intrebari tehnice, iar apoi sa concluzionez ideiile revolutioniste ale produsului/lor. Consider ca am viziune asupra multor lucruri, astfel reusesc sa rezolv majoritatea problemelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Inginerie

Oras de lucru: Campulung Muscel, Pitesti, Mioveni, Titu

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer metrolog

Responsabilitati:

Repunerea in conformitate a masinilor de masurat 3D.
Masurare piese.

01.03.2019 - 31.05.2020

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer mecanic

Responsabilitati:

Analiza concurentei pentru Renault

-Demontarea motoareler de pe vehicule.
-Analiza statica a fiecarei piese componente a motorului.
-Evidentierea punctelor marcante a solutiilor constructive adoptate de constructorii concurenti.
-Realizarea schemelor de racire, lubrifiere, blow-by, legea de ridicare a supapelor etc.
-Analiza Di-MAT a pieselor marcante.
-Incarcarea pe platforma a tuturor pieselor componente motoarelor.
-etc
-Motoare analizate pe perioada desfasurarii activitati Analiza concurentei:
-Motor PSA 2019 Euro 6.3 Essence
-Motor BMW X2 2.0l d 2018 Diesel
-Motor Mercedes E-Class 2.2l d 2018 Diesel
-Volvo XC40 1.5l 2019 Essence
-Ford Focus 1.0l 3 pistoane cu deconectiunea unui cilindru.2019 Essence
-VW Polo 1.0l CNG 2019
-Audi 2.0 40 TDi Mild-Hybrid 204 cp Diesel
-Renault Megane 1.3l Essance 2019 163 cp
-BMW x2 1.5L Essance 2020
Acest job a insemnat mai mult decat un simplu post, a reprezentat si inca reprezinta locul de invatare continua, de imbogatire a cunostintelor, de dezvoltare a ideilor pentru a obtine pocesul obtim de fabricatie a noior solutii tehnice.
Am invatat sa imi manageriez timpii de analiza a motorului de studiat, totodata sa manageriez timpii mei in concordanta cu timpii colegilor ce isi desfasoara testele pe motor.
Datorita experientei, consider ca am ajuns la nvelul in care pot sa analizez si sa deslusesc modurile si rolurile functionare a oricarei piese a oricaror motoare de pe piata.



01.07.2017 - 31.10.2017

Departament: productie

Titlu Job: stagiar

Responsabilitati:

Tematica stagiului: Semele H4_Optimizare proces turnare pentru obtinere 25000 ppm MMU.
Rolul meu ca stagiar a avut la baza gasirea solutiilor optime in obtinerea numarului de piese scazut cu defecte in urma turnarii.
Am urmarit cu atentie parametrii introdusi de inginerii de productie, astfel incat, piesele rezultate in urma procesului sa fie indosariate prin metrologizare cat si prin testare a materialului pieselor.
Intr-un final, am obtat in a citii parametrii fiecarei piese in parte, asta insemnand in jur de 250 de piese pe schimb, am marcat fiecare piesa si le.am urmarit pana la finalul testelor de presiune la etansietate.
Piesele cu rebut au putut fi identificate si comparate cu parametrii de turnare, tragandu-se astfel concluziile de rigoare.
Parametrii cititi au fost: cele 3 viteze de turnare, temperatura aliajului la turnare, forta de inchidere a masinii, durata ciclului de turnare, temperatura uleiului de la termoregulatoare incalzire/racire cochila/semicochila, lungimea biscuitelui, presiune azot la multiplicator/acumulator si timpul de solidificare.
Pe parcurs am optat din proprie initiativa urmarirea a 3 noi repere pentru scaderea numarului de piese rebut in urma procesului turnarii si a uzinarii.
Am dobandit incredere in propriile forte, am invatat sa tratez problemele si pun in lumina doleantele operatorilor responsabili acelor repere.

01.07.2016 - 30.09.2016

Departament: productie

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

Operator masina de turnat sub presiune.
Am avut sansa unica de a lucra in domeniul tehnologic, de a putea pune in practica construirea unor piese de motor prin procesul de turnare, de a lucra cu robotii, de a lucra cu stanta si de a tine rolul de avocat in ceea ce priveste starea de conformitate a pieselor. In totdeauna am fost invatat cum sa pastrez calitatea si sa o imbunatatesc pana la perfectiune.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Mecanica/Ingineria si managementul sistemelor si echipamentelor termice la Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica din Bucuresti.
2014 - 2018 Facultate: Mecanica/Sisteme si Echipamente Termice- Motoare cu ardere interna. la Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica din Bucuresti. Proiectul de diploma a avut drept tema: " Sa se proiecteze un MAS de autoturism in patru timpi cu puterea de 110 kW la turatia de 5700 rpm. Studiul legat de interpretarea economicitatii functionarii motorului de proiectat in scopul utilizarii a 100% GPL"

Premii

Proiecte
Nov 2019 - Jan 2020: Aplicarea conceptului de ecodesign in proiectarea sisteme si echipamente termice

Nov 2019 - Jan 2020: Controlul electronic al motoarelor cu ardere interna

Oct 2019 - Dec 2019: Termodinamica avansata

Jan 2019 - Jan 2020: Proiectarea asistata a motoarelor cu ardere interna ( I - II )

Oct 2018 - Dec 2018: Analiza termo-economica a sistemelor temice

Oct 2017 - Jan 2018: Alimentarea si supraalimentarea motoarelor cu ardere interna

Feb 2017 - May 2017: Turbine cu abur
Scopul urmarit a fost proiectarea unei turbine cu abur care sa dezvolte o anumita putere de lucru.
Jan 2017 - May 2017: Controlul arderii si poluari

Jan 2017 - May 2017: Generatoare de abur
Am studiat proiectarea unor generatoare de abur, introducand un anumit tip si cantitate de combustibil rezultand o putere ceruta cu un randament foarte bun.
Nov 2016 - Jan 2017: Studiul materialelor si tratamentelor termice
Incercarea diferitelor materiale supuse testelor de rezistenta mecanica, termica, chimica, etc.
Hobby-uri
Ciclism montan, Filmele de Aventura-SF, Plimbarile forestiere, Realizarea experimentelor in diferite domnenii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close