Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.03.1986

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:24.11.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Performanta, dezvoltare personala si profesionala, lucrul in echipa;

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salarizare peste medie, bonus in functie de performanta individuala/echipa

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2012 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: inginer integrare xml

Responsabilitati:

Travel Tech SRL este o subsidiara a grupului Destinations of The World LLC cu sediul in Dubai (UAE), considerat un jucator important pe piata de Online Booking, in special in Orientul Mijlociu.

Travel Tech se ocupa cu dezvoltarea si suportul aplicatiei de tip Online Booking System, aflata deja la a 3-a versiune si care permite clientilor sa caute disponibilitate de cazare in majoritatea destinatiilor de pe mapamond, cu predilectie cele de tip Luxury say High-end, sa rezerve si mai apoi sa gestioneze aceste rezervari cu ajutorul unor instrumente web specifice. Toti clientii au access la acest system de rezarvare in format web.

Pentru cei ce doresc o intgegrare a propriului system cu cel al DOTW prin API, odata semnata documentatia specifica, acestia sunt indrumati catre echipa de Integrare si Suport XML.

Ca membru al echipei de integrare si support pricipala atributie este comunicarea speciicatiilor tehnice ce tin de integrarea XML catre clienti, pe intreaga durata a procesului de integrare si gasirea de solutii potrivite pentru a face posibila integrarea dintre cele doua systeme pe toate nivelele.

Mentinerea undei stranse relatii / legaturi cu clientii in stadiul de dezvoltare, oferind consultanta si suport, astfel incat clinetul sa poata interpreta si folosi corect informatiile transmise prin XML.

Odata finalizat prcesul de development / integrare, aplicatia va trebui sa treaca printr-un proces de Certificare ce va verifica daca aplicatia indeplineste toate criteriile de comunicare si interpretare a mesajelor XML si sugerarea de corectii si interventiil asupra structurii aplicatiei, usurand astfel tranzitia de la statiul de development catre lansarea in productie a aplicatiei.

Atributii specifice:

Suport tehnic de integrare si post integrare L2 si L3 / Troubleshoting pentru toate categoriile de clienti;

Consultanta in vederea integrarii si gasirea de solutii customizate pe necesitatile si structura aplicatiei ce urmeaza a fi conectata prin API;

Comunicarea cu clientii si oferirea de suport tehnic XML astfel acesta putand sa interpreteze mesajele XML corect;

Mentinerea unei bune relatii si comunicari cu clientii inclusiv organizarea de conferinte saptamanale cu clientii ce se afla in diferite stadii de integrare;

Gestionarea documentelor de certificare si monitorizarea stadiului de integrare a fiecarui client in parte;

Analizarea aplicatie clientului pentru a se asigura functionalitatea corecta a imlementarii in concordanta cu regulile de certificare;

Analiza si raportare saptamanala cu privire la stadiul de integrare a fiecarui client.

01.12.2011 - 01.11.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial achizitii

Responsabilitati:

Ca si responsabilitati un asistent comerciale trebuie sa contacteze zilnic clientii din baza de date
existenta, sa up- dateze informatiile si perioadele in care un suprastock poate aparea si sa promoveze
in acelasi timp compania ca si prima alegere in cazul aparitiei unei situatii de suprastock. In acelasi
timp se imbunatateste baza de date cu noi clienti prin prospectare temeinica in mijloacele media,
saloane internationale, statistici business.
Asistentul comercial face parte dintr- un sistem complex de relationare de tip binom cu unul sau mai
multi buyeri aflati pe teren in zonele de interes in intreaga Europa, sau monom in cazul in care in zona
de prospectare nu avem posibilitatea de a trimite imediat un reprezentant, in ambele cazuri asigurand
comunicarea cu sefii de produs si departamentul marketing.
In cazul unei identificari de situatii de suprastock assistentul comercial trebuie sa anunte cel mai
apropiat buyer sau sa actioneze in concordanta cu procedurile standard prin intocmirea unor liste de
oferta detaliate si inaintarea lor catre departamentul de marketing.
Intreaga activitate are ca scop nu numai atingerea unei cifre de afaceri propusa de client in fiecare
luna, promovarea companiei la nivel international in mod direct si concentrat, alegerea atenta a
produselor astfel incat sa nu se creeze o situatie de suprastock intern, dar si executarea tuturor
procedurilor cat mai eficient posibil, astfel economisindu- se timp si bani.
Pana in prezent am realizat targetul lunar atat individual cat si de echipa, am contribuit la dezvoltarea
de relatii de afaceri noi, am contribuit la finisarea bazei de date, si am propus solutii la problemele pe
care le- am intampinat in sectorul de lucru ce mi- a fost atribuit.
Alexandru Ploae - Team Leader
Gina Paval - Project Manager
Mediu de lucru dinamic, lucrul intr-o echipa puternica, salarizare peste medie, bonusuri realizare target individual si echipa

01.10.2009 - 31.12.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Cresterea si mentinerea productiei pe campanie de vanzari directe la un nivel de randament prestabilit in fisa de obiective lunare, gestionarea echipei si planificarea pe zile a resurselor umane disponibile in concordanta cu planificarea productiei, training base camp cat si de specialitate pe campanie cat si asistenta pe post, gestionare situatiilor de criza prin coroborarea asociativa a procedurilor standard de gestiune in diferite situatii cat si analiza factorilor sau rezultatelor matematice obtinute soft-ul de productie, formare profesionala activa si continua a echipei prin mijloace standard personalizate pe clase operative distincte.

Cresterea profesionala ierarhica accelerata:
Operator telemarketing pe campanie de vanzari directe tip PUSH 4 luni; Agent customer care depatament comercial-administrativ 9 luni;
Agent help desk tehnic 4 luni;
Team leader departament comercial-administrativ inbound 4 luni; Responsabil consultanta in detasare pe probleme de productie call center extern Braila 1.5 luni;
Team leader productie in detasare internationala call center extern Skoder Albania pe departamentul de productie 3 luni;
Team Leader/Formator detasare nationala in sediului unui partener extern (Suceava) avand rolul de implementare sisteme de gestiune a clientilor CRM si training in comunicare, gestiune apeluri telefonice si tehnici de vanzare directa.
In prezent activez ca si Team Leader pe campanie de vanzari si back-up trainer.


Activitatea profesionala a fost desfasurata nu numai in concordanta cu normele legislative si de protectie a muncii aflate in vigoare, dar si in conformitate cu regulamentul intern si procedurile comerciale si administrative impuse per fiecare proiect in care am activat.
Activitatea de team-leading si coaching a fost desfasurata impreuna cu ochipe de 15-26 persoane (max 40 FTE) in concordanta cu procedurile standard de management si training integrate la nivel de companie.

Activitatea profesionala atat in cadrul sediului central cat si in sediile de detasare a fost desfasurata predominant in limba italiana, dar si in limbile: romana, engleza si franceza
Alina Tamba - Project manager Wind Infostrada Fisso XLW Romania
Cristina Alecsa - Responsabil departament HR
Eusebiu Stelescu - Manager ES One Klasse Focsani
Rosario Nastasi - Responsabil operativ Voice Star Shkoder Albania
Arta Shiroka - Administrator Voice Star Shkoder Albania
Bonuri de masa, transport, bonusuri realizare target

01.06.2008 - 15.10.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

prospectarea pietei, gasirea clientilor, semnarea contractelor, mentinerea bunei relatii intre firma si clienti.

Realizari:

numeroase contracte de publicitate

01.02.2008 - 30.09.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: agent recuperari creante / bunuri

Responsabilitati:

Am facut parte din staful initial al companiei si m-am ocupat cu recuperarea de creante / bunuri aflate in executare din partea institutiilor financiare partenere, aici amintind de Tiriac Leasing, BCR Leasing, Impuls Leasing...etc.

Printre activitatile specifice se evidentiaza:
-contactarea directa a debitorului;
-propunerea unui plan de reesalonare a datoriei;
-informarea debitorului referitor la conditiile generale de contractare a finantarii;
-consultanta in vederea recuperarii debitului;
-activitate de teren / recuperare efectiva a bunului;

01.06.2007 - 31.05.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator telemarketing, teleselling italiana

Responsabilitati:

studii de piata, selectare pachet bussines potrivit firmei respective, vanzari produse telefonie, IT, retelistica, filiera business.
sunt acreditat in gestiunea apelurilor telefonice outbound, am participat activ in realizarile campaniei Computelimpreuna cu echipa, am urcat 2 trepte in scara erarhica de la novice la hunior si apoi la senior operator, am avut realizari foarte bune, indeplinindu-mi targetul de fiecare data.
Catana Ioana - team leader
Bonusuri, program flexibil, tichete de masa.

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Informatica la Facultatea de Informatica din cadrul Universitatii "Alexandru Ioan-Cuza" Iasi din Iasi.
2005 - 2008 Facultate: Management Financiar-Contabil la Facultatea de Management Financiar-Contabil din cadrul Universitatii "Spiru Haret" din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2010 - Mar 2010: Certificare Formator

Mar 2010 - Mar 2010: Certificare Project Management

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close