 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 16.05.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:27.07.2018 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Aptitudini si competente sociale:
-Lucrul in echipa
-Capacitatea de asimilare noi informatii si abilitati
-Spirit de evaluare si imbunatatire
Aptitudini si competente organizatorice:
Spirit de echipa
-O buna capacitate de comunicare
-Flexibilitate,entuziasm,atentie la detalii
Salariu: nespecificat Beneficii: Un salar atractiv, oameni cu care pot discuta frumos, care sa fie de ajutor in situatii in care nu ma descurc, prietenosi etc. Tip job: Full time Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: 01.07.2008 | experienta profesionala | |
|
01.10.2014 - prezent Departament: controlul calitatii Titlu Job: inginer calitate Responsabilitati: Responsabil de reclamatiile de la clienti/luarea masurilor corective si preventive:
- transmiterea informatiilor si coordonarea intre departamentele relevante
- instruirea si indrumarea angajatilor din sfera de influenta (auditori calitate/operatori calitate)
- verificarea implementarii actiunilor preventive si corective
-raportare catre client
-actualizarea statisticilor clientilor
Imbunatatirea sistemuluide calitate:
- Intocmirea si revizuirea planurilor de control
- identificarea si actualizarea criteriilor de inspectie
- conformitatea cu standardele de calitate
- pastrarea si actualizarea inregistrarilor si a documentelor
- participarea la analiza si solutionarea problemelor de calitate legate de furnizori
- pregatire si intocmire audituri interne
- cunoasterea si respectarea standardelor si normelor de caliltate aplicabile in sfera de activitate
- asigurarea ca cerintele clientului sa fie transmise
- selectarea/controlul caracteristicilor specifice din standardele clientului si interne
-participarea la dezvoltarea proiectelor |
|
01.10.2008 - 30.04.2009 Departament: it hardware Titlu Job: operator pc, retele Responsabilitati: - Instalare/depanare si mentinerea de retele PC A.M. Center Arad.
- Instalare software,configurari router retea, depanari PC,depanari imprimante multifunctionale, imprimante transfer termic |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate: Informatica la Univ. Aurel Vlaicu din Arad.
Facultati in straiatate Nu am urmat nici o facultate in strainatate Activitati extracurriculare Ma acomodez repede in orice domeniu as lucra si cu atat mai mult in domeniul in care doresc eu.
Aptitudini: limba straina,invat repede orice e necesar pentru job, ma acomodez cu programul si cu eventualii colegi de munca,aptitudini de comunicare. Premii Traininguri
Jan 2018 - Jan 2018: Q-DAS, Solara
Aplicatie statistica pentru creare de capabilitati atributive sau masurabile.
Verificare capabilitate proces, masina
Jan 2018 - Jan 2018: Inteligenta Emotionala
Sep 2017 - Sep 2017: Conflict Management
Curs de formare în domeniul gestionării conflictelor conceput pentru a instrui membrii superiori ai personalului și angajaților în ceea ce privește prevenirea și gestionarea conflictelor care apar la locul lor de muncă. Îi familiarizează cu cauze și semne de conflict comune, modul în care legea se referă la gestionarea conflictelor, modul în care se efectuează o evaluare a riscului de conflict, modalitățile de prevenire a conflictelor și metodele de tratare a confruntărilor și a cazurilor de conflict în desfășurare
Jul 2017 - Jul 2017: Customer care and satisfaction
Imbunatatirea abilitătilor de comunicare (nonverbala, paraverbala si verbala)
Cresterea puterii de argumentare si persuasiune
Gestionarea eficienta a relatiilor si momentelor tensionate
Fidelizarea clientilor
Scaderea numarului de reclamatii
Cresterea gradului de satisfactie a clientilor actuali
Cresterea sanselor de a atrage noi clienti
Hobby-uri
Gaming, Bicicleta, Depanare pc, Retelistica, Calatorii la munte, IT news
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|