Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.01.1964

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.09.1983

obiectiv

 

Sunt o persoana activa, organizata si constiincioasa, imi place sa ma simt utila. Sunt o persoana exigenta cu propria persoana, constructiva pentru cei din jur, increzatoare in capacitatile fiecarui individ. M-am implicat in indeplinirea cu responsabilitate a sarcinilor de serviciu, am urmarit permanent rezultatele in obiectivele muncii si imbunatatirea fluxului activitatii. In momentele in care am ocupat o functie de raspundere am preferat sa fiu un lider in echipa, sa stimulez abilitatile fiecarui subaltern asa incat sa atingem obiectivele in termen.

Salariu: 2.005,00 USD / luna

Beneficii: training mediu de lucru motivant

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ploiesti, Valenii de Munte, Urlati, Boldesti Scaieni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.04.2013

experienta profesionala

 

01.09.2013 - 31.01.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inginer agent zonal

Responsabilitati:

Operare in sistem Clarvision 6000;
Evidenta contabila in sistem Clarvision „gestiune consignatia” client Praktiker; Evidenta gestiunea stocurilor in sistem Clarvision: Productie/ Consumuri/ Transferuri/ Livrari/ Facturare/ clienti mari – Dedeman, Praktiker;
Verificare dispozitii livrare.
Rezultate: acumularea de cunostinte noi in operarea cu programul Clarvision 6000 (facturare, evidenta stocuri), adaptara rapida in rezolvarea diverselor cerinte de actualizare de preturi, retur marfa, livrari.
Aceasta perioada mi-a confirmat capacitatea de a invata lucruri noi si de a le folosi eficient.
Se pot obtine referinte de la echipa de management a intreprinderii, datele de contact le pot oferi la cerere.

01.10.2011 - 30.09.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: director programe training

Responsabilitati:

- Prospectarea pietei concurentiale si a necesitatilor de instruire dominante, la nivelul agentilor economici
- Proiectarea programelor de instruire:
Stabilirea tematicilor-locatiei-partenerului academic- furnizorului de servicii conexe-translator
Stabilirea contactelor cu partenerul academic si furnizorul de servicii conexe
Realizarea matricei programului
Realizarea cererilor de oferte, negocierea si incheierea contractelor
Stabilirea parametrilor produsului, realizarea calculatiilor de cost si stabilirea pretului de vanzare
- Stabilirea strategiei de vanzare si vanzarea produsului
- Transpunerea in forma comerciala(graphic designer)- prospectul programului
- Verificarea modului in care a fost inclusa oferta pe pagina web-site-ului si pe alte canale de diseminare
- Identificarea segmentului de piata caruia i se adreseaza, realizarea selectiei in baza de date a esantionului(1500-2000 pozitii) si coordonarea activitatii de promovare a programului de catre asistenti
- Coordonarea activitatii asistentilor de program in vederea furnizarii de informatii catre potentialii participanti
- Monitorizarea si prelucrarea datelor provenite in urma inscrierilor/ facturare/ incasari
- Urmarirea termenelor limita din contracte si efectuarea platilor catre furnizori
- Livrarea listei de participanti si a datelor personale necesare catre partenerul academic
- Realizarea itinerariului si a datelor participantilor catre furnizorul de servicii conexe
- Verificarea si asigurarea conditiilor de desfasurare a evenimentului
- Intocmirea Agendei Programului/ primirea confirmarii serviciilor
- Primirea si formatarea(graphic designer-ul) suportului de curs/ eventual traducere
- Realizarea mapei de livrare( alegera solutiei potrivite, materiale promotionale, material ce apartin de organizarea evenimentului, support curs, documente deplasare in original)
- Elaborarea continutului mapei participantului
- Verificarea documentelor de deplasare a organizatorilor si participantilor/ translatorului
- Transmiterea documentelor catre participanti(fax- pt ordin deplasare si diurna) si revizuirea coordonatelor de intalnire cu grupul, translatorul, in vederea deplasarii
- Stabilirea contactelor cu partenerii straini si mentinerea comunicarii cu acestia pe toata durata perioadei de derulare a programului
- Livrarea programului, evaluarea lectorilor si programului
- Inchiderea dosarului programului / raport final evaluare/ inchiderea calculatiilor/ arhivarea
- Urmarirea si planificarea atingerii target-ului
Angajarea mea in aceasta organizatie s-a facut cu scopul de a pune la punct sistemul de lucru pe domeniul "Training" si "Proiecte", fiind primul angajat al asociatiei.
Dupa un an de activitate, asociatia a derulat 20 grupe de cursanti, cu o medie de 15 cursanti/grupa, dintre care 12 cursuri s-au finalizat cu examinare CNFPA, iar alte 4 grupe au primit certificare ANFP.
Am proiectat sistemul de lucru de la zero si am creat o intreprindere functionala in decurs de un an. Prima grupa de cursanti s-a realizat dupa primele 2 luni de deschidere a activitatii organizatiei si a fost un curs acreditat CNFPA. Dupa 8 luni de la infiintare, ASTRU a incheiat un parteneriat cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici, deruland cu succes programe de perfectionare pentru functionarii publici.

01.04.1998 - 31.10.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator programe internationale

Responsabilitati:

studiul necesitatii de instruire rezultat din dinamica pietei fortei de munca din Romania;
actualizarea bazei de date clienti - verificarea datelor de contact pentru pozitii top - management din cadrul companiilor- client inregistrate in baza de date, conform unor campanii periodice bine stabilite;
extinderea bazei de date cu noi pozitii care sa largeasca domeniul clientilor;
realizarea unei reale comunicari cu beneficiarii, prin vizite directe, sau cu ocazia livrarilor de programe;
implementarea programelor de fidelizare;
realizarea rapoartelor privind necesitatea de instruire reflectata de piata si corelarea acesteia cu programa promovata;
gestionarea solicitarilor primite din piata;
rezolvarea solicitarilor speciale exprimate de clienti;
vanzarea programelor de training;
organizarea si livrarea de evenimente;
propunerea si aplicarea strategiilor de fidelizare a clientilor;
stabilirea si dezvoltarea relatiei de comunicare cu factorul de decizie pe linie de instruire din cadrul companiilor - client;

Experienta in implementarea unui proiect cu finantare europeana, ocupand pozitia Expert A Coordonator Cursuri in cadrul echipei de proiect:
organizarea, implementarea şi evaluarea activităţilor din planul de comunicare a proiectului (intalniri, evenimente, schimburi de experienţă, conferinţe de presă de inceput şi sfarşit proiect etc.); Organizarea programelor de instruire stabilite in Graficul Gant.

Programe de instruire in parteneriat cu universitati din strainatate:
promovarea si vanzarea cursurilor internationale, efectuarea inscrierii participantilor si livrarea programului de instruire organizate in strainatate, in parteneriat cu universitati prestigioase;
intocmirea calculatiilor de pret al serviciilor personalizate si conexe/ participant/program;
elaborarea mapelor de livrare;
monitorizarea grupei de participanti pe toata durata programului de instruire, cat si in programul de business-tour alocat fiecarei deplasari;
preluarea feedback-ului participantilor prin fise de evaluare a instruirii;
intocmirea rapoartelor de livrare si evaluare a programelor de instruire;
centralizarea rezultatelor evaluarii programelor;
intocmirea raportului de incadrare in buget.

Intocmirea dosarelor de participare la licitatii:
pregatirea dosarelor de licitatie in vederea derularii de contracte privind serviciile de formare din cadrul institutiilor publice din Romania;
redactarea ofertei tehnice si monitorizarea dosarului de licitatie;

documentarea in ceea ce priveste accesarea fondurilor europene si elaborarea proiectelor finantate din fonduri externe;
participarea la intocmirea procedurilor de lucru pe departamente in vederea obtinerii certificarii ISO 9001;
- Dezvoltarea profesionala, experienta, gradul de implicare m-au recomandat la avansarea din pozitia - Asistent Manager - la nivel Asistent Programe Training
- Avansare pe pozitia Director Relatii cu Clientii - acivitate derulata timp de 3 ani
- Avansarea in Departamentul Programe Internationale - Coordonator Programe Internationale
- Avizarea mea de catre OIR POS DRU in pozitia "Expert Tip A Coordonator Cursuri" in cadrul proiectului finantat din Fonduri Europene; "ID75432
"Invăţare pentru ocupare, ocupare pentru dezvoltare deplinăa - Centru regional multifuncţional pentru ocupare activă”
- Incheierea unui contract in valoare de 130 000 euro cu un singur beneficiar al proiectelor noastre, atat in 2009, cat si in 2010 - ani de mare incercare din punct de vedere financiar al multor companii.
- Un portofoliu impresionant de clienti, respectiv manageri de companii sau persoane cu functie de conducere in cadrul institutiilor publice - care prefera sa trateze direct conditii contractuale.
Certificat ANC - ”FORMATOR”
Certificat ANC - Expert Achizitii Publice”
Audierea a 8 programe de instruire realizare cu parteneri din strainatate pe tema: Accesarii Fondurilor Europene si Implementarii Proiectelor Finantate(Universitat Politecnica de Catalunya Barcelona, Universidat Francisco de Vitoria Madrid), Managementul Resurselor Umane(Middlesex University London), IFRS(INTEC-CNAM Paris), Managementul Serviciilor Sanitare( Stockholm)
audierea programelor de instruire sustinute de profesori universitari prestigiosi
deplasari in strainatate

01.05.1994 - 31.05.1997

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator/ asociat unic

Responsabilitati:

Am administrator in aceasta perioada propria intreprindere cu profil comercial, desfacere cu amanuntul.
Am decis inchiderea activitatii din motive strict personale( timp necesar cresterii copilului).

01.01.1993 - 31.12.1993

Departament: altele

Titlu Job: dealer/crupier casino

Responsabilitati:

Cursul de calificare a durar 8 luni, a fost organizat si sustinut de staff-ul patronului Casei de Joc / am facut parte din prima generatie de crupieri din Romania - cazinouri clasice.

01.03.1990 - 30.04.1991

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: inginer metalurg

Responsabilitati:

Am facut parte din colectivul de cercetare care avea tema "Emailuri aplicate pe fonta" - in cadrul Centrului de cercetare Articole casnice din Bucuresti, cu aplicatie in activitatea fabricii Flacara-Ploiesti - cu profil metalurgic- turnatoria de fonta articole casnice.

01.11.1988 - 31.03.1990

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer tehnolog turnatoria de precizie otel

Responsabilitati:

unitate componenta a Regiei Autonome de
Tehnica Militara - RATMIL R.A., in anul 1998 a devenit sucursala a
S.N. ROMARM S.A., iar din anul 2001 unitatea functioneaza ca filiala a
Companiei Nationale ROMARM.

studii

 

Facultati:

1983 - 1988 Facultate: METALURGIE/TURNATORIE la INSTITUTUL POLITEHNIC BUCURESTI din BUCURESTI.

Facultati in straiatate

- participari, in calitate de organizator, la programe de instruire organizate in parteneriat cu universitati europene: CNAM-INTEC Paris, Universitatea Politehnica Catalunya Barcelona, Universitatea Francisco de Vitoria Madrid, Universitatea Middlesex Londra
- reprezentant al companiei in cadrul HR Club Bucuresti, participari la conferinte internationale organizate la Bucuresti in domeniul Resurselor Umane.


Cursuri de perfectionare frecventate in perioada 2011-2013:
FORMATOR - certificat CNFPA
Expert Achizitii Publice - certificat CNFPA

Premii

Certificari
Aug 2019 - Sep 2019: INTERMEDIAR IN ASIGURARI
INSTITUTUL DE STUDII FINANCIARE BUCURESTI
Aug 2012 - Aug 2012: Certificat de Absolvire CNFPA pentru ocupatia "EXPERT ACHIZITII PUBLICE"(2012)

Apr 2011 - May 2011: Certificat de absolvire CNFPA pentru ocupatia "FORMATOR"(2011)

Proiecte
Sep 2010: proiect POS DRU DMI 5.2 ID 75432
In cadrul echipei de implementare am ocupat pozitia Coordonator Programe Training-Expert Tip A / Formator
Traininguri
Apr 1998 - Dec 2010: Cursuri de perfectionare
Organizator si participant la diverse programe de formare si perfectionare interne si
internationale:
•Aprilie, 1998 Assistant Manager – OK Service Corporation, Ploiesti
•Iulie, 2008 Health Service Management – University of Copenhagen, Herley Hospital,
Copenhagen, Denmark
•Octombrie, 2008 Project Management for European Funds – University “Francisco de
Vitoria”, Madrid, Spain
•Noiembrie, 2008 HR Management: Leading edge management skills for business
–Middlesex University, London, United Kingdom
•Iulie, 2009 Project Management for accessing European funds – Polytechnic University of
Catalunya, Barcelona, Spain
Calificari
Mar 1996: Asistent Manager

Dec 1992: Dealer/ Crupier casino

Hobby-uri
psihologie, sociologie, efectele consumerismului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close