de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.08.1972

Permis conducere:  Cat.B,C, Data obtinerii:20.10.1997

obiectiv

 

Analist de cost logistica

Beneficii: bonuri valorice

Tip job: Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Mioveni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.03.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

Consultanta S.E.A.P.;
Particip la activitatile din cadrul Planetariumului -Muzeul Judetean Arges;
Norme SSM si PSI

07.07.2007 - 05.03.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: inspector superior

Responsabilitati:

Serviciul Financiar Contabilitate
Analiza sintetica a conturilor 3028, 3031, 3032, 5321,5328.Contabilitate primara.Evidenta deconturilor, bonuri de consum carburanti si materiale consumabile.
Serviciul Achizitii Licitatii
Am asigurat transparenta atribuirii contractelor de achizitie publica si incheierii acordurilor-cadru prin publicarea, in conformitate cu prevederile OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, a anunturilor de intentie, de participare si de atribuire;
Am initiat in SEAP licitatiile electronice, achizitii directe, anunturi de atribuire, etc,in conditiile prevazute de OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si de HG 1660/2006;
Am intocmit Programul Anual al Achizitiilor Publice in functie de prevederile Bugetare anuale si semestriale;
Am elaboreaz sau, dupa caz, am coordonat activitati de elaborare a documentatiei de atribuire a contractelor de achizitii publice, in conformitate cu prevederile legale;
Am participat la proceduri de atribuire a contractelor de achizitii publice, ca membru al comisiilor de evaluare;
Sfera relationala cu autoritati si institutii publice: ANRMAP, UCVAP, SEAP si unitati administrativ-teritoriale din judetul Arges.

01.11.2002 - 07.07.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist cost de vanzari

Responsabilitati:

Utilizarea programului SAP in vederea analizelor financiare.
Analist pret de revenire CKD Rusia si Iran, calcul de Pret de Transfer Dacia – CKD RIR – Renault, calcul Pret Standard, analiza de cost diferenta pret de transfer luna M/M-1 ;
Responsabil calcul pret revenire SYC (X41 benzina/diesel, U75 benzina/motorina) in varianta de consolidare Renault si Dacia, analiza de cost si explicatii tehnice si economice pentru aceste diferente intre doua QCDP ;
Formarea diversilor furnizori romani in implementarea Devizului Standard Complet, pornind de la completarea Grilelor Economice, analiza produs/proces, completarea datelor in utilul MGV2, stabilirea pretului de pornire la furnizor;
Analiza de PRF real/buget pentru piesele integrate in Dacia.

01.11.2000 - 01.11.2002

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati de consultanta pentru afaceri si management;
Vanzari si service case de marcat si echipamente comerciale;
Relatii furnizori;
Activitate de asistenta tehnica: dispecerat ingineri service case de marcat si copiatoare;
Contabilitate primara, modul gestiune, coordonare proiecte noi.

01.09.1998 - 01.11.2000

Departament: altele

Titlu Job: profesor suplinitor

Responsabilitati:

Profesor informatică, specializarea «Tehnologii aplicate pe calculator », notiuni de Turbo Pascal, MS- Dos, Word, Excel, etc.

studii

 

Facultati:

UNIVERSITATEA PITESTI
FACULTATEA DE AUTOVEHICULE RUTIERE 1993-1998

UNIVERSITATEA PITESTI Facultatea de Drept și Ştiinţe Administrative2008 - 2009
Masterat in “ Administratia publica in contextul integrarii europene”

UNIVERSITATEA PITESTI Facultatea de Stiinte Economice 2013 - 2014
curs postuniversitar "Managementul resurselor umane"

Activitati extracurriculare

lucrul in echipă, spirit practic, comunicativa, rigurozitate, rezistenta la stres,
receptiva la nou, capacitate de analiza si
sinteza, adaptare la schimbare si buna
comunicare

Premii

•2003 – 2004 Modul Calitate, Modul Gestiune, Modul Comercial
•2004 Atestat Limba Franceza ( Institutul Francez Bucuresti )
•2005 –2006 Formare SAP CDV, SIGNE, MFG, PREVAIR
•2008-2009 Module de formare in Achizitii Publice
•2011 Management, Proceduri si Analize in Administratia Publica
•2012 Contabilitate si Gestiune Financiara in Institutiile Publice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close