Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.03.1986

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:23.11.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc un job dinamic, activ, competitiv.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, Inginerie, Import - export, Controlul calitatii, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Satu-Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2013 - 30.09.2015

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: network analyst

Responsabilitati:

Global nework operations center engineer pentru British Telecom Italia

-monitorizarea de retele si echipamente de transmitere de date;
-utilizarea profesionala a sistemelor si aplicatiilor in vederea asigurarii unei bune functionari a retelelor monitorizate;
-urmarirea rezolvarii problemelor, alarmelor, defectiunilor, erorilor aparute, sau escaladarea lor, conform service level agreement.
-participarea activa la creearea si actualizarea de documentatii tehnice;
-raportarea periodica a activitatilor desfasurate.

01.02.2013 - 01.04.2014

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: coordonator magazin

Responsabilitati:

-coordonarea activitatii magazinului;
-stabilirea, negociarea, incheierea, contractelor cu furnizorii;
-mentinerea legaturilor cu furnizorii, parteneri, colaboratori;
-gestionarea bugetului si a marfii;
-incheierea de contracte cu persoane juridice, in scopul prestarii unor servicii;
-organizarea anumitor promotii, participarea la diferite saloane, evenimente, etc.

01.02.2012 - 01.05.2012

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer progrmator cnc

Responsabilitati:

-proiectarea, editarea, desenelor din planurile de executie, in diferitele programe specifice pentru fiecare masina;
-conceperea programelor de prelucrare, in functie de tipul de prelucrare, si tipul de masina (cnc, water-jet, water-jet 5 axe, etc.)
-executia programelor (pozitionare, prelucrarea pieselor, secvente de scule, etc.)
-completarea fiselor de prelucrare (timp de executie pentru diferitele prelucrari)
-mentenanta periodica a masinilor;

01.04.2011 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

- gestionarea activa a mecanicii si dinamicii motocicletei;
- colectarea de date de performanță ale telemetriei de la senzorii on-board;
- evaluarea performanței motocicletei,in functie de feedback-ul pilotului;
- setarea si reglarea motocicletei (suspensie, transmisie, anvelope, hărți de putere si cuplu, etc.) împreună cu mecanicii

01.02.2011 - 01.02.2012

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: responsabil magazin

Responsabilitati:

-gestionarea magazinului (vanzari, solutii tehnice, comenzi, facturi, relatii clienti, furnizori, stocuri, comunicarea cu, celelate magazine din lant, dar si cu depozitele, departamentul de piese oem, etc.) si coordonarea service-ului (programari, intocmirea devizelor de reparatie, comenzi piese, etc.)
-organizarea a diferite promoţii, şi participarea activa la diferite evenimente cu specific moto (intruniri, concursuri, parade, concursuri sportive, etc.) cu scopul de a promova magazinul;
-coordonarea service-ului (programări, întocmire devize de reparaţie, comenzi piese, suport tehnic, etc.)
-optimizarea functionarii magazinului si service-ului, prin modificari de organizare a anumitor aspecte din cadrul acestora;
-o publicitate customer-friendly, si schimbarea modului de abordare in relatiile cu, clientela si partenerii.
-diferite actiuni de reduceri, oferte speciale, si servicii incluse in pretul anumitor produse;

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Constructia si exploatarea autovehiculelor la Universitatea Politehnica Timisoara din Timisoara.
2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Ingineria autovehiculelor la Universitatea Politehnica Timisoara din Timisoara.
2004 - 2004 Facultate / Colegiu: Certificate in anvanced English la University of Cambridge din Cambridge.

Premii

Atestat operator-calculator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20