Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.06.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.06.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: dupa interviu

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, Controlul calitatii

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

08.03.2004 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: ing. constructor

Responsabilitati:

Martie - decembrie 2004 am fost tehnolog în cadrul Departamentului Producţie de elemente prefabricate având urmatoarele responsabilităţi: coordonarea activităţii echipei direct subordonate (echipă formată din 9 persoane); verificarea armăturii, a pieselor înglobate şi a cofrajului în care urmează să se toarne betonul pentru fabricarea elementelor din beton atmat sau precomprimat; comadarea betonului care urmează să sa se pună în operă; întocmirea Raportului de lucru la finalul programului; identificarea elementului după decofrare şi semnalarea eventualelor neconformităţi responsabilului CQ si coordonatorului echipei de finisori, în vederea remedierii acestora; completarea notei de predare - receptie a elementelor prefabricate în depozit. Pentru 2 luni am coordonat activitatea echipei de finisori din cadrul Departamentului Producţie de elemente prefabricate (ehipă formată din 6 persoane).
Din ianuarie 2005 am ocupat funcţia de responsabil tehnic în cadrul Departamentului Tehnic, achitându-mă cu succes de sarcinile primite: programarea producţiei pentru cele VII linii de fabricaţie; supervizarea execuţiei elementelor prefabricate pentru diferite lucrări în execuţie ( verificare planse, calculul necesarului de materiale necesare producţiei, situaţii de lucrări); ofertare; centralizarea şi verificarea rapoartelor de producţie; întocmirea rapoartelor cantitative zilnice cu stadiul producţiei pe lucrări contractate; întocmirea fişelor tehnice de produs; întocmirea rapoartelor cu centralizarea consumurilor pentru închiderea de lună.
Noiembrie 2007 - Decembrie 2011 - concediu pentru creşterea copilului.
Decemdrie 2011 - mi-am reluat activitatea ca responsabil tehnic în cadrul Departamentului Tehnic. Februarie 2012 - Decembrie 2012 am fost transferată ca responsabil tehnic în cadrul departamentului Project Management sector Montaj. Sub coordonarea directă a Şefului Structuri Montaj m-am ocupat de: primirea, verificarea şi transmiterea în şantier a planşelor de execuţie; întocmirea necesarului de auxiliare, pe baza detaliilor primite de la proiectant, comadarea şi livrarea acestora în şantier; verificarea situaţtiilor de lucrări; verificarea /întocmirea Cărţii Tehnice a Construcţiei; implementarea programului INetto în cadrul sectotului Montaj; întocmirea raportării cantitative a volumului de prefabricate fabricat, transportat si montat.
Din noiembrie 2012 am preluat si responsabilitatile responsabilului tehnic din departamentul Project Management sector Pardoseli Industriale: coordonarea activităţii echipei de pardoseli; verificarea lucrărilor şi intocmirea situaţilor de lucrări; urmărirea lucrărilor de pardoseli aflate în garanţie; ofertarea şi contractarea lucrărilor de remediere a pardoselilor industriale; verificarea situaţiilor de lucrări primite de la subantreprenori cât şi a lucrărilor executate; întocmirea PV stingere remedieri. In iunie 2013 am fost numită gestionar mijloace fixe pardoseli.
Din ianuarie 2013 sunt responsabil tehnic în cadrul departamentului Project Management sector Tehnic. Responsabilităţilor initiale li-i s-au mai adăugat: organizarea realizarii pardoselilor conform instrucţiunilor si planurilor primite; Verificarea tuturor detaliilor de execuţie, respectiv realizarea conţinutului tehnic de realizare a pardoselilor; întocmirea Cărţii Tehnice a Construcţiei; efectuarea rapoartelor săptămânale şi bilunare (cantitative şi valorice) cu stadiul elementelor prefabricate pe diferite faze, centralizat sau detaliat; verificarea valorii reale a producţiei înaintea semnării contractelor, prin efectuarea de simulări de costuri ale producţiei.

Realizari:

In cadrul dep. Producţie am avut în subordine o echipa de 8-10 muncitori. În cadrul dep. Tehnic am participat la ofertarea si execuţia elementelor prefabricate pentru "POLUS CENTER" Cluj-Napoca. Am conceput un program de urmarire a elementelor prefabricate pe faze (Fabricaţie - Verificare CQ - Logistică - Montaj) începând cu contractarea elementelor prefabricate. In decembrie 2012 am participat la inventarierea obiectelor de inventar în folosintă, iar in decembrie 2013 am fost numită preşedintele Comisiei de inventariere a obiectelor de inventar în folosinţă.

01.11.2003 - 28.02.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar

Responsabilitati:

Responsabil cu verificarea si eliberarea documentatiei pentru Acordul Unic si Autorizatiei de constructii / demolare.

14.08.2003 - 23.10.2003

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer constructor

Responsabilitati:

Am fost angajata in cadrul biroului de investitii. In perioada respectiva am suprervizat, sub indrumarea d-nei Lia Chirila, construirea si modernizarea mai multor autogari din orasele: Bucuresti, Suceava, Timisoara, Sibiu.

Realizari:

O investitie importanta, la supervizarea careia am participat, este construirea noului sediu din zona Sibiu Turnisor compus din : sediu Banca "Carpatica", Sediu "Leasing Auto", Autogara Turnisor.

studii

 

Facultati:

1992-1996: Colegiul "Mihai Viteazul", sectia: Matematica-Fizica
1997-2000: UNIVERSITATEA TEHNICA C-N:
Colegiul Universitar Tehnic, Economic si de Administratie
specializarea: Organizarea si Economia Construtiilor
2000-2003: UNIVERSITATEA TEHNICA C-N:
Facultatea de Constructii,
specializarea: Inginerie Economica
2012 - prezent : UNIVERSITATEA "BOBGAN VODA" :
Facultatea de Stiinte Economice
masterat: specializarea: Managementul Afacerilor

Activitati extracurriculare

Receptivitate, intuitie, spirit inovativ, spirit de echipa;
Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;
Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare, dorinta de invatare;

Premii

Certificat de competenta lingvistica la limba franceza
Curs "Evaluari Imobiliare"
Curs Managementul Finantarii Proiectelor Europene
Curs Managementul Schimbarii si Dezvoltarii Organizationale



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close