Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.09.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu este dezvoltarea profesionala si castigarea experientei in munca. Doresc sa gasesc un loc de munca unde sa ma pot perfectiona si unde sa dezvolt cu timpul skill-urile necesare pentru a avansa ierarhic.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: Nu doresc beneficii

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Achizitii, Controlul calitatii, Traduceri, IT Software, IT Hardware, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Sibiu, Timisoara, Tirgu-Mures, STRAINATATE, Sinaia, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: incident manager

01.01.2018 - 31.12.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consumption and invoicing analyst

Responsabilitati:

Verifying the billing contractual documentation to ensure that the HP internal policies and legal requirements are met.
Approving the processes required to set up the billing structure.
Providing the instructions and input data necessary for setting up the invoicing structures.
Retrieving service consumption data and quantities from source systems and delivery teams.
Processing raw data from system databases into standardized reporting forms.
Having calls and meetings with the customer and account stakeholders in order to approve the final billing report and managing any customer disputes on the matter.
Verifying the customer data, contract master and order bookings in SAP.
Compiling, structuring and forwarding the invoicing input based on consumption reports.
Verifying and approving draft invoices and sending the original ones to the customer.
Resolving any issues brought forward by the customer as a single point of contact for the billing process.

01.08.2015 - 30.06.2017

Departament: it software

Titlu Job: l 1,5 service desk analyst

01.02.2015 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Am efectuat consultanta in vanzari pentru proiectele companiei BearingPoint din diferitele orase ale germaniei. Am pregatit rapoarte cu stadiul vanzarilor pentru diferitele proiecte si am tinut teleconferinte pentru echipele de vanzare.

01.04.2014 - 28.02.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: asset center service manager

Responsabilitati:

In acest moment ma ocup cu procedurile financiare de achizitia de hardware si sofware pentru construirea infrastructurii IT a clientilor companiei IBM.

- elaborarea procedurii financiare pentru eliberarea de capital pe proiecte in vederea achizitionarii de hardware
- analiza de Cost Case si diverse analize financiare pentru verificarea validitatii cererii de capital
- documentarea statusului fiecarui proiect asignat
- elaboraea de rapoarte pentru management, atat cel roman cat si cel german legat de starea proiectelor
- elaborarea de solutii viabile in pentru problemelor aparute in cazul documentelor incomplete sau a procedurilor inexistente si documentarea acestora.
- elaborarea unei documntatii complete pentru proiect si pentru fazele proiectului si training-ul noilor colegi de proiect.

01.07.2013 - 30.04.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: transition representative

Responsabilitati:

In aceasta perioada am activat ca reprezentant extern al IBM Romania in fata clientului IBM Germania unde am fost trimis sa preiau un proiect.

- preluare proiect
- training pentru proiectul preluat
- elaborarea documentatiei pentru proiectul respectiv
- training efectuat la IBM Romania pentru predarea proiectului preluat la angajatii IBM Romania.

01.10.2012 - 01.06.2013

Departament: medicina umana

Titlu Job: corector limba germana

Responsabilitati:

Analiza interpretare si prelucrare de date.
Am indeplinit cu succes toate atributiile profesionale.

- Verificarea tichetelor medicale, in limba germana, in format electronic.
- Corectarea frecventelor greseli si prelucrarea acestora pentru a fi recunoscute de sistemul informatic.
- rescrierea diagnosticelor in cazul tichetelor venite in format OCR (scanari asupra carora se actioneaza cu un soft special de recunoastere a caracterelor individuale in vederea editarii)
- Indeplinirea in timp util al target-ului zilnic de tichete prelucrate
- utilizarea limbajului specific medical in limba germana pentru efectuarea corecturilor necesare.

01.03.2012 - 31.03.2012

Departament: it software

Titlu Job: intern

Responsabilitati:

Invatarea si aprofundarea sistemelor de operare si programelor Microsoft

Realizari:

Am incheiat cu succes programul de internship la Microsoft, cu rezultate excelente.

27.09.2009 - 10.05.2010

Departament: it software

Titlu Job: technical support agent

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele au fost de preluare a comunicatiilor telefonice si scrise in limbile engleza si germana si rezolvarea cazurilor in cel mai scurt timp. Avand in dotare produsele companiei, trebuia sa reproducem si sa gasim rapid solutii pentru problemele clientilor nemultumiti si in acelasi timpm, sa restabilim o relatie buna client-companie.

studii

 

Facultati:

2008 - 2013 Facultate / Colegiu: Management Turistic si Comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2007 - 2008 Facultate / Colegiu: Management Turistic la International University College din Dobrich. 1 an de studii la International University College in Bulgaria.
2003 - 2007 Liceu: Bilingv Germana la Colegiul National I.L. Caragiale din Bucuresti.
2001 - 2003 Liceu: Limba Germana la Colegiul German Goethe din Bucuresti. Clasele a 7-a si a 8-a.
1996 - 2001 Liceu: n/a la Scoala Generala Germana de pe langa Ambasada Germaniei din Ankara din Ankara. SCOALA GENERALA IN LIMBA GERMANA

Facultati in straiatate

Primul an de Management Turistic si Comercial l-am absolvit la International University College in Bulgaria, la Dobrich.

Premii

Traininguri
Jul 2013 - Apr 2014: CAPEX Training
Training in vederea invatarii procedurii de achizitionare de hardware si alocare de buget pentru construirea arhitecturii IT a clientilor IBM.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close