Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.01.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.03.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

In urmatorii ani vreau sa ma concentrez pe dezvoltarea abilitatilor manageriale si sa pastrez contactul cu ultimele tehnologii

Salariu: 1.200,00 USD / luna

Beneficii: Masina, laptop, telefon

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, IT Hardware, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2011 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: it supervisor

Responsabilitati:

Coordonarea echipelor de realizare a infrastructurii IT in magazine noi (instalare active, instalare pasive, telecomunicatii, furnizori de echipamente si servicii)

Planificare, instalare, administrare infrastructura de backup

Administrare retea independenta Resurse Umane (Active Directory, Networking, Antivirus, Backup & Recovery, SAP updates, desktop clients, KVM)

Lucrul zilnic cu Symantec NetBackup, McAfee ePO, Endpoint Encryption, Lumension, Lotus Notes, Lotus Domino, Cisco Call Manager, CA, LanDesk, Active Directory, DFS, SafeQ, NetAPP, VMware, nagios

Gasirea de solutii, solutii alternative si/sau rezolvari pentru a mentine sau imbunatati functionalitatea sistemelor
Analiza si prioritizare a solicitarilor in functie de sarcini si competente.
Monitorizare si remote trouble-shouting pentru echipamentele din magazin.
Asigurare suport utilizatori HQ nivel 2 si 3
Asigurare suport pentru filiale nivel 2 si 3
Achizitia de echipament nou.
Mentinerea stocurilor tampon de echipamente si consumabile.
Punerea in functiune a echipamentelor noi si colaborarea cu departamentul de contabilitate pentru monitorizarea investitiilor.
Participarea la crearea sau furnizarea de documentatii si manuale pentru training.
Furnizare de training si manualele de utilizare catre utilizatorii finali
Participarea, in functie de rol, in cadrul proiectelor departamentului

Realizari:

Deschideri de noi magazine:
• Interval de desfasurare: 4 luni / proiect
•Stadii ale proiectului in care am fost implicat:
- participare la realizarea conceptului de magazin,
- coordonarea furnizorilor de echipamente si servicii;
• Responsabilitati in cadrul proiectului:
- planificarea timpilor necesari fiecarei etape,
- mentinerea constanta a contactului cu reprezentantul departamentului de constructii,
- coordonarea furnizorilor de echipamente si servicii,
- verificarea calitativa a lucrarilor,
- verificarea configuratiei echipamentelor,
- prezentarea echipamentelor si predarea catre departamentul de vanzari;
• Provocari intampinate:
- anticiparea intarzierilor in constructii
- sincronizarea furnizorilor

Inlocuire aplicatie backup:
• Interval de desfasurare: martie 2011 – mai 2011
•Stadii ale proiectului in care am fost implicat:
- planificare,
- instalare;
• Responsabilitati in cadrul proiectului
- stabilire necesar de timp,
- stabilire necesar echipamente,
- achizitie echipamente,
- instalare si configurare
• Provocari intampinate: incompatibilitate echipamente
• Tehnologii folosite: LTO 4; HP DL380 G6, HP P2000, SAS, HP autoloader 1/8 G2, HP MSL 2024, HP MSL 4048

09.03.2006 - 31.01.2011

Departament: altele

Titlu Job: consultant it

Responsabilitati:

Administrarea conturilor utilizatorilor pentru accesul si folosirea resurselor informatice, in conformitate cu politicile de securitate ale companiei.

Crearea, designul si intretinerea intranetului.
Design si intretinere a site-urilor SharePoint

Preluarea solicitarilor cu privire la sistemele informatice spre solutionare, ca parte a nivelului 2 de support:
- receptionarea disfunctionalitatilor hard si soft sesizate de utilizatori
- analiza, prioritizare in functie de sarcini si competente.
- gasirea de solutii, solutii alternative si/sau rezolvari pentru a mentine sau imbunatati functionalitatea sistemelor
- inaintare catre diviziile de suport responsabile si monitorizarea solicitarii pana la rezolvarea ei
- verificarea si confirmarea cu utilizatorul a calitatii solutiei oferite.

Punerea in functiune a echipamentelor noi si colaborarea cu departamentul de contabilitate pentru monitorizarea investitiilor.

Mentinerea stocurilor tampon de echipamente si consumabile.

Evidenta echipamentelor trimise / venite din service.

Monitorizarea performantelor sistemelor si subsistemelor din HeadOffice si magazine

Monitorizare si remote trouble-shouting pentru serverele de magazin.

Dezvoltarea si implementarea regulilor si procedurilor interne si a politicii de securitate

Creare, documentare si monitorizare a cererilor de modificare a sistemelor informatice standard, pe baza cerintelor utilizatorilor.
Creearea si executia de teste de acceptanta pentru solutiile informatice noi.

Participarea, in functie de rol, in cadrul proiectelor departamentului

Localizarea solutiilor hardware/software.
Participarea la creerea sau furnizarea de documentatii si manuale de utilizare catre utilizatorii finali, sau catre echipe de traineri.

Coordonarea echipei Store SLS.

Realizari:

Deschideri de noi magazine: Sibiu, Brasov, Targu Mures, Ploiesti, Bucuresti Pallady
• Interval de desfasurare: 6 luni / proiect
•Stadii ale proiectului in care am fost implicat: Planificare si coordonare a echipelor de specialisti pentru realizarea infrastructurii IT ;
• Responsabilitati in cadrul proiectului:
- Downgrade de firmware in switchuri conform standardului;
- Aplicarea setarilor in switchuri;
- Aplicarea setarilor in price-checkere, client-bridge-uri, PDA-uri;
- Crearea userilor si grupurilor necesare in Active Directory;
- Instalarea si configurarea serverelor de magazine;
• Pe santierul de contructii:
- Supervizarea si coordonarea echipelor de specialisti pentru realizarea infrastructurii IT;
- Mentinerea constanta a contactului cu reprezentantul departamentului de constructii;
- Mentinerea contactului cu furnizorii pentru livrarea echipamentelor in timp util;
- Configurarea imprimantelor si multifunctionalelor din magazin;

Prestige: aplicatia Prestige a inlocuit Corel-Draw in departamentele Deco din toata tara.
Aceasta da o imagine unificata a mesajului si viziunii companiei.
• Interval de desfasurare: Septembrie 2006 - Mai 2007
• Stadii ale proiectului in care am fost implicat: testare, implementare, training, mentenanta
• Responsabilitati in cadrul proiectului:
- Coordonarea proiectului;
- Customizarea instalarilor pentru fiecare magazin;
- Configurare;
- Training pentru utilizatorii finali si pentru designeri;
- Programarea unor automatizari;
• Tehnologii folosite: plotere, VB Script, Windows Server 2003
• Provocari intampinate: lipsa informatiilor si a trainingului, incompatibilitatea cu anumite echipamente

Sistem de Video-Conferinta:
• Interval de desfasurare: Iunie 2007 - Julie 2007
• Stadii ale proiectului in care am fost implicat: implementare, training
• Responsabilitati in cadrul proiectului: metinerea legaturii cu responsabilul de proiect din Germania, configurarea echipamentului
• Tehnologii folosite: Sony-PCS1 ,TCP/IP

Mutarea companiei intr-un sediu nou:
• Interval de desfasurare: Aprilie 2007 - Julie 2007
• Stadii ale proiectului in care am fost implicat: analiza/stabilirea obiectivelor finale si intermediare, instalari de echipamente, definirea si executia de teste
• Tehnologii folosite: MS Project
• Provocari intampinate:
- Minimizarea impactului resimtit de utilizatori in ceea ce priveste imprimantele, maparile de retea, aplicatiile bancare, alte servere si sisteme)
- Un nou concept de retea: 1 priza=1 port in switch

Sistem nou de acces si pontaj:
• Interval de desfasurare: Septembrie 2008 - Ianuarie 2009
• Project Stadii ale proiectului in care am fost implicat: planificare, configurare, mentenanta.
• Responsabilitati in cadrul proiectului: definirea specificatiilor functionale ale softului de control al portilor de acces, colaborarea la designul noilor legitimatii, inregistrarea tuturor angajatilor in sistemul de acces, testare si sugestii de noi facilitati.
• Tehnologii folosite: RfID, TIBO

01.11.2005 - 08.03.2006

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: it suport

Responsabilitati:

Suport in cadrul departamentului de Metrologie

studii

 

Facultati:

1999 Liceul Nichita Stanescu - Informatica intensiv
2004 Facultatea de Fizica / Universitatea din Bucuresti - Sectia fizica electronica si metrologie

Premii

Premii: Locul I la sesiunea de comunicari stiintifice - informatica 1999
Certifcat: MCP 70-270
Certificat: VCP 510

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close