Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.12.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.01.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: ONG / Voluntariat, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Hardware, Banci, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Barlad, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2010 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: it specialist– helpdesk contact center

Responsabilitati:

- Asigura furnizarea corectă şi rapidă a informaţiilor legate de carduri, Atm-uri, Pos-uri şi de toate produsele băncii

- Ofera servicii eficiente clienţilor interni şi externi, dar şi potenţialilor clienţi, precum şi oferirea unor răspunsuri prompte în rezolvarea solicitarilor

- Asigura instalarea de noi ATM-uri, POS-uri şi BNA-uri în ceea ce priveşte declararea parametrilor de sistem, conexiuni la aplicaţii specifice şi comunicatie;

- Acordă suport tehnic şi oferă informaţii telefonice comercianţilor deţinători de POS-uri (erori funcţionare, verificare tranzacţii de tip MOTO, preautorizări).

- Ofera asistenţă tehnică (Help Desk) pentru utilizatorii de terminale Unicredit, pentru a identifica si clarifica problemele care apar: incertitudine tranzacţie, reconfigurarea aplicatiei(download),
hardware şi software;

- Asigura furnizarea de suport tehnic (de testare şi de punere în aplicare), pentru proiecte care implică terminale, up-date, up-grade, precum şi modificările necesare pentru a elimina erorile ce pot surveni dezvoltarii software;

- Controlează şi remediază eventuale erori tehnice apărute în funcţionarea reţelei de Atm-uri,Bna-uri şi Asv-uri

- Escaladează erori/ probleme de funcţionare Atm-uri şi Bna-uri către compania de securitate şi firma de mentenanţă

- Gestioneaza cheile de criptare ce ajuta la buna functionare a terminalelor

- Verifica echipamentele de comunicatie ce duc la buna functionare a ATM-urilor si POS-urilor

- Acordă suport în cazul cardurilor blocate/ furate sau pierdute

- Supraveghează siguranţa tehnică şi securitatea Atm-urilor, Bna-urilor şi Asv-urilor

- Înregistrează corespunzător interacţiunile cu clienţii în bazele de date şi redirecţionează reclamaţiile acestora către departamentele abilitate

- Analizeaza log-urile generate pe terminale şi urmăreste fluxul informatic NDC / NON NDC

- Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii de IT

- Furnizează raport de activitate către şeful de echipă şi superior

Closca Adriana - Team Leader Contact Center Marketing&Segments

01.08.2009 - 01.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial - reprezentant vanzari

Responsabilitati:

-- Asigură vizibilitatea adecvată a produselor din portofoliul companiei (birotică şi papetarie)
- Verifică starea produselor, a materialelor promoţionale şi amplasarea acestora
- Urmăreşte permanent stabilirea unor bune relaţii cu clienţii si retailerii
- Intocmeşte rapoarte periodice specifice funcţiei
- Recuperează actele ce insoţesc marfa predată
- Culege informaţii despre concurenţă şi produsele acestora
- Coordonează şi monitorizează dezvoltarea reţelei de clienţi, prin aducerea de clienţi noi
- Prospecteaza piata prin atragerea noilor clienti pentru suport si vanzare de produse

01.01.2009 - 01.04.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: client misterios evaluator – mystery shopper

Responsabilitati:

Companii verificate: Banca Comerciala Romana, BRD Group Societe Generale,
Unicredit Tiriac Bank, RCS & RDS, UPC, Cabinete Medicina Interna si de Familie

- Efectuarea vizitelor misterioase in diverse companii pe baza unui scenariu prestabilit
- Urmarirea si evaluarea diferitelor aspecte precum curatenia din magazin, atitudinea generala a angajatilor, abilitatile lor de vanzare si/sau prezentare a unor produse, cât durează până în momentul în care este întâmpinat clientul, numărul angajațiilor care ajută clienții, viteza cu care este servit clientul, etc.
- Intocmirea rapoartelor de client misterios în care să ofere un feedback legat de experiența avută si predarea acestora prin internet in termen de 24 ore de la realizarea vizitelor de verificare.

01.10.2006 - 01.06.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari

Responsabilitati:

- Prospectare piata
- Incheiere contracte asigurare (viata, pensii private, asigurari medicale private,
asigurari bunuri),
- Urmarire portofoliu clienti
incheiere contracte

Relu ONUŢU ---şef serviciu asigurări

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Masterat: Tehnici Avansate in Curenti Tari la Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Iasi, Facultatea de Electrotehnica din Iasi. Lucrare de disertaţie cu tema: “Proiectarea instalaţiei de alimentare de joasă tensiune pentru consumatori industriali”.

Disciplinele principale studiate:
- Proiectarea optimala asistata de calculator a masinilor electrice (CAD),
- Sisteme moderne de comanda si control a masinilor electrice.
2004 - 2009 Facultate: Stiinte aplicate- informatica industriala la Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Iasi, Facultatea de Electrotehnica din Iasi. Lucrare de diplomă cu tema: “ Amplificator audio care combină tehnica liniară cu cea în comutaţie (Switch-Mode Assisted Linear Amplifier-SMALA) “.

Discipline principale studiate/ competente principale dobandite:
- Grafica asistata de calculator (AutoCAD),
- Instrumentatie de bord (LabView),
- Configuratii si tipuri de retele,
- Circuite electrice,
- Masini electrice,
- Actionari electrice,
- Teoria sistemelor,
- Masurarea proceselor industriale,
- Circuite numerice si digitale,
- Aparate electrice,
- Roboti Industriali,
- Arhitectura calculatoarelor,
- Microcontrolere si microprocesoare.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica la Liceul Tehnic ”Alexandru Ioan Cuza” din Barlad. Atestat programator - analist, operator tehnică de calcul

Premii

Premii si Distinctii
Dec 2011: “Best Call Award” – Premiul pentru cea mai prompta identificare si solutionare a unei erori- Unicredit Tiriac Bank

Traininguri
Oct 2011 - Nov 2011: “Feedback and Coaching” – Unicredit Tiriac Bank

Apr 2011 - May 2011: “Well read, well bread“ - A course on selling over the phone at Customer Service School - Unicredit Tiriac Bank

Mar 2011 - Apr 2011: “The ABC of a Better Customer Service” – Customer Service School, Unicredit Tiriac Bank

Dec 2010 - Dec 2010: “Team Up for Customer Care” – The Human Resources Division, Unicredit Tiriac Bank

Jul 2007 - Aug 2007: Stagiu practică Facultatea de Electrotehnică, sector reţelistică
-configurare si intreţinere reţea locală
Jul 2006 - Aug 2006: Stagiu practică SC Confecţii SA Barlad, sector Informatică
-configurare bază de date in limbajul C++
Voluntariat
May 2008 - Oct 2009: Preşedinte al căminului T5 din cadrul Campusului Universitar ” Tudor Vladimirescu ” , Iaşi
-Gestionarea eficientă a problemelor de tip organizatoric şi administrativ
-Exercitarea dreptului de veto precum şi exprimarea punctului de vedere în cadrul senatului universităţii
-Întocmirea formularisticii necesare specifice întreţinerii unităţii de cazare universitare
-Realizarea, păstrarea şi menţinerea relaţiilor dintre conducerea facultăţii şi a studenţilor(500 persoane)
-Încheierea contractelor de colaborare cu diferite societăţi importante de furnizare şi/ sau prestare a serviciilor, precum şi cu diferite autorităţi ale statului
Jul 2003 - Mar 2005: Membru organizaţie tineret - Miozotis Barlad
-promovare organizaţie prin susţinere campanii publicitare
-participarea la diverse proiecte cu teme ştiinţifice
Hobby-uri
Calculatoare,fotbal,baschet,sah

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close