Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.10.1988

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:10.07.2019

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica, orientata catre munca in echipa si catre a invata de la fiecare pentru a ma dezvolta in continuare profesional. Sunt o fire deschisa, matura si comunicativa. Ca hobby uri pot mentiona fotbalul,muzica si filmele de calitate. De asemenea imi place sa calatoresc alaturi de familia mea si sa imi petrec cat mai mult alaturi de fiica mea.

Salariu: 600,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Brasov, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 31.10.2018

Departament: it software

Titlu Job: it specialist

Responsabilitati:

Proiectul Okta din cadrul companie CGS mi a adus o gama vasta de cunostiinte IT. Aici am invatat procedee de single sign on,atat in cloud cat si on premise si pentru dispozitivele mobile. Am invatat sa integrez servere de LDAP, am lucrat cu directorii active din partea Microsoft si nu numai. Am folosit aplicatii precum SAML(SAML tracer) si multiple diferite metode de single sign on( Multifactor Authentification fiind un exemplu) Am utilizat Fiddler,Splunk ca si tool-uri de troubleshoot precum si aplicatia JIRA de tichetare. Cazurile noastrea avea diferite prioritati, fiecare agent trecand prin toate intr o zi de lucru. Se asigniau tichete pe langa sistemul de inbound/outbound. Am folosit de asemea si aplicatia Salesforce zilnic pentru sistemul de tichetare. WIndows Server 2012 era un tool folosit pentru a creea situatiile intalnite de client si de a facilita procesul de troubleshot. A fost o experienta provocatoare.plina de informatii benefice ajutatandu-ma sa asimilez un volum de cunostiinte utile pentru un viitor post in domenul IT cat si pentru cresterea mea profesionala.

01.03.2017 - 28.02.2018

Departament: it software

Titlu Job: it specialist

Responsabilitati:

A fost intrarea mea in domeniul IT-ului ca si tehnician in ceea ce tinea de produsul pe care l vindeam. Aveam datoria de a rezolva telefonic toate situatiile pe care clientii le intampinau. Faceam troubleshooting in apel atat inbound cat si outbound. Identificarea potentialelor bug-uri si raportarea lor cat si mentinerea clientilor informati cu privire la update-urile de software faceau parte din task-urile zilnice. Mentinerea unui ton echilibrat si profesional indiferent de nivelul de stres si impacientare al clientilor a fost atuu-ul ce a facut mereu diferenta in satisfacerea clientilor si rezolvarea situatiilor aparute.

01.03.2016 - 31.10.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: commis-chef

Responsabilitati:

Jobul de ajutor bucatar a fost un fel de "serviciu militar" pentru mine. Am invatat sa lucrez cat mai efectiv in situatii de stres intens, sa improvizez si sa am mereu o solutie pentru orice sitatie aparuta. Mi a deschis orizonturile culturale, educationale(aici invatand practic sa vorbesc limba germana) si in special mi a adus cunostiinte culinare vaste fata de ce aveam inainte. Am invatat tehnici si proceduri de a gati la standardele unui hotel de 4 stele. Am respectat regulile de interior in special ceea ce tinea de igiena si curatenie la locul de munca.

01.07.2013 - 28.02.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant relatii cu clientii

Responsabilitati:

Jobul de consultat relatii cu clientii consta in identificarea si rezolvarea fiecare situatie a cllientilor apelanti intr o maniera profesionala si rapida intrucat timpul estimativ de rezolvare era in medie de 5 minute. Eram alocat segmentului de clienti ce utilizau cartele preplatite. Situatiile difereau dar datorita trainingului avut premergator inceperii muncii in sine cazurile erau rezolvate in timpul alocat iar satisfactia clientilor era in procentaj mare,garantata.

01.04.2012 - 31.10.2012

Departament: juridic

Titlu Job: asistent legal

Responsabilitati:

A fost prima experienta juridica dupa terminarea si absolvirea Universitatii de Drept " Nicolae Titulescu" Jobul a constat in drumuri periodice la Registrul Comertului pentru a infiinta SRL uri noi si nu numai.Schimbari de denumire analiza de dosare cat si traduceri din romana-engleza si engleza-romana pentru clientii nostrii majoritari din Austria.Consultare zilnica a buletinului de insolventa pentru firmele si companiile ce le aveam ce ne aveau sub contract. Aici am intrat intr o lume cu un accent preponderent "aristocrat" din care am invatat sa am o abordare juridica profesionala si o gandire la rece. Am facut si deplasari in interes de serviciu in tara la diferite registre de comert.

01.08.2011 - 31.12.2011

Departament: banci

Titlu Job: agent telesales

Responsabilitati:

Apelarea anumitor baze de clienti in functie de proiectul care era pus in desfasurare,asigurarea unui apel clar si concis ca si informatie pentru client.Atat efectuarea apelurilor cat si primirea lor aveau ca rol lamurirea si ajutarea clientilor ING in toate operatiunile si actiunile care tineau de aria de expertiza a bancii ING. Am ajutat la solutionarea multor operatii de refinantare cat si la contractarea de credite noi in functie de nevoile clientilor. Jobul m-a invatat sa fac fata multor situatii stresante si sa le gestionez in cea mai profesionala maniera. De asemenea am invatat sa "citesc" clientii si sa ii ajut in a face alegerea cea mai buna pentru ce aveau nevoie.
Iulia Chirobocea-project manager-0731300739
Salariu fix si bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: Drept la Universitatea de Drept " Nicolae Titulescu" din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Tehnic de Posta si Telecomunicatii " Gh. Airinei" din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close