 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 26.12.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:18.08.2007 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.
Salariu: 400,00 USD / luna Beneficii: Experienta. Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Marketing, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Inginerie, Protectia mediului, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware, Auto / Echipamente Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Brasov, Timisoara, Alba Iulia Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2015 - prezent Departament: it software Titlu Job: it specialist Responsabilitati: SMART ACTIV SRL se ocupa in totalitate de servicii it si servicii it medicale, destinate exclusiv problemelor legate de cititoarele de carduri CNAS.
Responsabilitati:
- Configurarea și gestionarea de Backup si Restore, salvare de date sensibile
- Diagnosticam si depanam calculatoare
- Instalam / configuram antivirus / OS / Office / cititoare de carduri CNAS
- Acordam de suport tehnic pentru angajatii companiei
- Configuram client email / router de internet
- Constatam si remediam problemele prin Remote control ale clientilor
- Deplasari la sediul clientului pentru a constata problema
- Instalam si configuram imprimanta / devirusare sistem |
|
01.11.2014 - 30.04.2015 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator facturare - ofertare Responsabilitati: Responsabilitati:
- Introduceam in softul informatic informatiile despre client si comenzile primite
- Emiteam facturi catre clientii firmei
- Contabilizam facturile emise pentru clienţii interni
- Înregistram încasările şi plăţile în lei conform extrasului de cont
- Operam încasările şi plăţile în numerar conform registrului de casă
- Înregistram intrări / iesiri de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI şi NIR)
- Incasam numerar de la client si emiteam chitante
- Respectam procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor cu regim special
- Arhivam documente operate si facturile emise
- Emiteam rapoarte cu privire la activitatea desfasurata
- Asiguram suport pentru echipa de vanzari, depozit
- Cunoasterea programului de gestiune EUROGENIUS |
|
01.03.2014 - 01.09.2014 Departament: asigurari Titlu Job: inspector asigurari, Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intocmeam documentatia pentru politele de asigurare
- Preluam contractele de agent de asigurare primite
- Verificam documentatia lor in detaliu
- Asiguram o buna mentenanta a relatiilor cu clientii vechi, raspundeam la solicitarile lor zilnice
- Prospectam atat piata calda, cat si cea rece |
|
01.06.2012 - 01.02.2014 Departament: telecomunicatii Titlu Job: tehnician sunet si lumini Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intretineam echipamentele video si audio
- Asiguram un montaj optim al echipamentelor tehnice de lumini si sunet
- Demontam echipamentele in conditii optime
- Asistam la evenimentul propriu-zis |
|
01.02.2010 - 30.04.2012 Departament: cercetare - dezvoltare Titlu Job: operator calculator / suport it Responsabilitati: Responsabilitati:
- Actualizare baza de date a companiei
- Configurarea și gestionarea de Backup si Restore
- Acordarea de sprijin secundar pentru administrare LAN
- Implementarea de noi hardware, backup-uri de servere si evaluarea noilor riscuri de software si de securitate
- Diagnosticare si depanare retele calculatoare / conexiuni internet
- Instalare / configurare antivirus / OS
- Acordarea de suport tehnic pentru angajatii companiei |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2012 Facultate: Facultatea de Inginerie si Managementul Sistemelor Tehnologice, Specializarea Masini si Sisteme de Productie la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti. Nivelul in clasificarea natională sau internationala a diplomei ISCED 5, Inginer
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Ecologie si protectia mediului, Tehnician ecolog si protectia mediului la Liceul Economic-Administrativ din Rosiorii de vede.
Premii Traininguri
May 2013: Training in domeniul asigurarilor si tehnici de vanzare la compania CARPATICA ASIG.
Hobby-uri
Fotografie,Sahul,Gatitul
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|