Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.12.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.09.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Îmi doresc un job care să îmi ofere posibilitatea de a-mi pune în practică experienta acumulată pentru a creşte satisfacţia clienţilor companiei şi reputaţia firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: it service desk analyst – business systems

Responsabilitati:

Despre rol:
- suport intern pentru angajatii OKTA US
- suport tehnic pentru configurari PC, software
- inregistratrea angajatilor si cofiguarea aplicatiilor necesare;
- administratrarea licentelor;
- suport software;
- Adminstrator: Netsuite, Docusign, Coupa, Concur, RevPro, Workday, Xactly,Clari,Outreach, Rainking, Office 365;
-Salesforce admin (standard and custom objects, reports, dashboards, changesets, validation rules, workflow rules, page layouts, deployments, change management requests)
- SOX audits
- data management
- prelucrare tickete de suport prin aplicatia Jira / ServiceNow
- rapoarte Excel

Departamentul IT-Business Systems din care am facut parte se ocupa cu suportul intern pentru utilizatorii Okta si printre responsabiltati faceau parte: configurarea utilizatorilor interni in diverse aplicatii software, generare rapoarte saptamanale, rapoarte financiare si suport intern, SOX, Salesforce administration (working with reports, dashboard, changesets, change management requests, workflows, page layouts etc)

01.11.2016 - 31.05.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: back office admin

Responsabilitati:

Despre rol:
- back office operations management
- validare imagini CCTV
- relaţii cu clienţii
- enforcement operations - prelucrarea amenzilor privind nerespectarea regulilor de circulaţie în Londra
- managemetul contului

Realizări:
-atingerea lunară a obiectivelor de calitate şi de cantitate

01.05.2015 - 31.10.2016

Departament: it software

Titlu Job: content specialist / team support, quality specialist

Responsabilitati:

Despre rol:
- creeare de continut web pentru site-ul eBay
- interpretarea și punerea în aplicare a standardelor de asigurare a calității
- colectarea și analizarea datelor statistice privind calitatea
- pregătirea rapoartelor pentru a comunica rezultatele activităților de calitate
- identificarea nevoilor de formare și organizarea de sedinte de formare pentru a respecta standardele de calitate
- sesiuni de feedback individual

Realizări:
- atingerea obiectivului de calitate de către agenții echipei
- feedback bun de la partener (eBay) pentru realizările de calitate

Am fost membru al unei echipe de specialiști în domeniul conținutului (SEO), iar activitatea noastră s-a bazat pe optimizarea motorului de căutare pentru site-ul eBay. ex: validarea și invalidarea paginilor, descrierea produselor, validarea imaginilor, introducerea datelor, crearea conținutului web pentru ebay US, UK, DE in limba engleză si limba germană.
Am facut parte din echipa de support si asiguare a calitatii dupa primele 3 luni de activitate fiind responsabil de calitatea muncii angajatilor si pregatirea acestora.

01.03.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari it

Responsabilitati:

Despre rol:
- consilierea şi servirea clienţilor
- menţinerea nivelului stocurilor
- promovarea produselor şi ofertelor speciale
- informarea clienţilor privind preţurile și disponibilitatea produselor
- tratarea reclamaţiilor

Realizări:
- realizarea lunară a obiectivelor de vânzări
- feedback pozitiv din partea clienţilor
- promovarea la funcţia de assistant manager

01.10.2010 - 31.01.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relaţii cu clienţii

Responsabilitati:

Despre rol:
- soluţionarea reclamaţiilor clienţilor prin telefon și e-mail
- verificarea informaţiilor contului, anularea sau actualizarea conturilor
- asistenţă cu plasarea comenzilor, rambursărilor
- informarea clienţilor despre oferte și promoţii
- vânzarea produselor şi serviciilor companiei
-oferirea de suport tehnic

Realizări:
- din prima lună de activitate am depășit target-ul de vânzări
- calitatea a fost punctul meu forte cu rezultate bune (peste 90% calitate/lunar)
- feedback pozitiv din partea clienților

Am fost membru al echipei de suport date și activitatea noastră principală a fost aceea de a asista clienții în probleme tehnice precum: conexiuni la internet, găzduire web, rețele, configurare mobilă, gestionarea reclamaţiilor, vânzări proactive de servicii de date mobile.

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Economia Comerţului Turismului şi Serviciilor la Universitatea "Transilvania" din Braşov, Romania.
2009 - 2011 Facultate: Inginerie si Management la Universitatea "Transilvania" din Brasov. Studii temporare in inginerie si management, profilul Inginerie Economica Industriala
2005 - 2009 Liceu: Telecomunicaţii la Colegiul Tehnic "Mircea Cristea" din Braşov, Romania. Diploma tehnician in telecomunicatii Nivel 3

Premii

Atestat calificare profesionala nivel 3 Electronica-Automatizari - specializarea Operator tehnica de calcul + telecomunicatii / diploma bacalaureat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close