Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.10.1980

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:06.12.2000

obiectiv

 

DIRECTOR GENERAL, MANAGER REGIONAL, MANAGER DEPARTAMENT, PROJECT MANAGER

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: ASIGURARE DE VIATA,ANALIZE MEDICALE, PRIME DE VACANTA,MASINA DE SERVICIU, TELEFON DE SERVICIU

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Targoviste

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: it project manager

Responsabilitati:

Gestionarea și monitorizarea proiectelor IT (inclusiv definirea guvernării proiectului, alinierea resurselor proiectului, stabilirea rezultatelor proiectului, identificarea riscurilor și strategiilor de mitigare a riscurilor, urmărirea activităților proiectului și gestionarea termenelor și rezultatelor, crearea și actualizarea planului de proiect, facilitarea comunicării echipei proiectului, conducerea guvernării și a statutului raportarea atât la nivel intern, cât și la furnizor, deținerea și gestionarea documentației proiectului)

01.02.2018 - 31.07.2018

Departament: management

Titlu Job: manager de operatiuni

Responsabilitati:

Responsabil de planificarea, conducerea și supravegherea tuturor funcțiilor administrative din cadrul companiei
Responsabil de managementul proiectelor IT
Responsabil pentru relațiile cu terții


01.06.2017 - 31.01.2018

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: general manager

Responsabilitati:

Planificarea, coordonarea si supervizarea tuturor aspectelor administrative ale companiei.
Stabilirea politicilor, a regulilor si regulamentelor interne, crearea si administrarea bugetelor, evaluarea salariatilor, a performantelor si eficientei acestora.
Supervizarea si coordonarea activitatilor echipelor interne si externe, coordonarea echipei interne a companiei pentru atingerea targetelor primite, monitorizarea si controlul activitatilor, raportari periodice catre actionariat.
Organizarea si conducerea sedintelor comitetului de management.
Recrutarea, selectarea, indrumarea, instruirea, consilierea membrilor echipei. Principalul responsabil cu disciplina la locul de munca.
Conducerea si coordonarea managerilor de proiecte pentru a livra rezultatele asteptate conform planului de proiect stabilit, in parametri optimi de buget si timp.
Dezvoltarea tabloului de bord, a indicatorilor de performanta (KPI) si raportarea periodica catre conducerea superioara a statusului si performantei proiectelor in lucru.

01.03.2014 - 30.06.2017

Departament: banci

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
Foloseste metodologia de Project Management si asigura consultanta echipei de proiect in vederea aplicarii acesteia
Stabileste si urmareste respectarea regulilor si procedurilor de lucru in proiectIdentifica si comunica echipei de proiect aplicatiile care vor fi folosite pentru planul de proiect, modul de inregistrare si urmarire a starii problemelor/issue-urilor aparute si template-urile folosite pentru documentele de proiect
Coordoneaza echipele de proiect si le motiveaza sa colaboreze de o maniera cat mai eficientaSe asigura ca managementul Bancii, beneficiarul proiectului, unitatile implicate si atunci cand e cazul, tertii, sustin proiectul
Participa la organizarea de “Comitet de Proiect” cu o frecventa de intrunire lunara sau bilunara, in functie de gradul de complexitate al proiectului
Revizuieste cu regularitate stadiul proiectului, compara valorile actuale cu cele bugetate si prezinta situatia forurilor competente si prezinta situatia forurilor competente
Coordoneaza sefii de proiect si se asigura ca activitatile sunt executate conform planului de proiect astfel incit produsul final al proiectului sa se incadreze in parametrii de timp, calitate si cost initiali.
Monitorizeaza activitatea tertilor implicati in proiectControleaza desfasurarea proiectului conform cu obiectivele stabilite, investigand schimbarile aparute si recomanda / notifica forurile competente si initiaza procesul de schimbare. Participa la intalnirile pentru aprobarea schimbarilor solicitate.
Se asigura ca schimbarile sunt controlate si comunicate corespunzator.
Controleaza cu regularitate activitatile de proiect si monitorizeaza progresele facute, din perspectivele stadiu, puncte de referinta (milestones), probleme, riscuri si dependente.
Colecteaza si controleaza rapoartele, consolideaza informatia si pregateste rapoartele catre conducere.Ia decizii si rezolva sau escaladeaza orice problema, situatie neobisnuitasau neintelegere aparuta in cadrul proiectului.
Coordoneaza, monitorizeaza si recomanda actiuni in ceea ce priveste relatiile cu tertii implicati in proiectele bancii.
Coordoneaza inchiderea financiara si administrativa a proiectului.
Face propuneri privind imbunatatirea calitatii serviciilor/produselor bancii,precum si in scopul optimizarii fluxurilor operationale.
Propune conducerii metode de prioritizare a initiativelor de proiect si participa la prioritizarea proiectelor.
Ajuta beneficiarii de proiect la transformarea initiative in proiect.Monitorizeaza si verifica cheltuielile pe proiecte




01.04.2008 - 31.03.2014

Departament: banci

Titlu Job: director sucursala targoviste

Responsabilitati:

Directorul unei sucursale Intesa Sanpaolo Bank raspunde de administrarea si functionarea zilnica, eficienta a sucursalei, incluzand operatiuni, creditare, vanzari produse, servicii clientela, siguranta si securitate, in conformitate cu obiectivele Bancii; raspunde de atingerea obiectivelor bugetare aferente sucursalei conformKPI alocat, in colaborare cu Managerul Regional; reprezinta organ decizional in materie de creditare, ale carui competente, atributii si limitari in materie de creditare sunt stabilite in baza reglementarilor specifice in vigoare; raspunde de dezvoltarea legaturii cu potentiali clienti Retail si Small Business , pastrand legatura constant cu cei existenti; gestioneaza, monitorizeaza si dezvolta portofoliul de clientela aferent ambelor segmente; se deplaseaza la cei mai importanti clienti Corporate si IMM, existenti si noi, impreuna cu SME si Corporate Relationship Manager in cazul evenimentelor-cheie; asigura un nivel superior de relationare cu clientii si promoveaza cultura de vanzare si servicii prin intermediul activitatilor de coaching, ghidare si motivare a personalului; asigura reprezentarea legala a sucursalei in limita mandatului acordat deconducerea bancii, conform reglementarilor si deciziilor interne

01.04.2007 - 30.04.2008

Departament: banci

Titlu Job: director de agentie

Responsabilitati:

- coordonez activitatea sucursalei asigurand atingerea obiectivelor de vanzari
-dezvolt procesele de vanzare asigurand calitatea serviciilor
VANZARI:
-coordonez si monitorizez continuu activitatea personalului din unitatea bancara
-identific oportunitatile de piata, potentialii clienti persoane fizice si IMM-uri si asigur promovarea si prezentarea produselor bancii
-identific nevoile clientilor,recomand serviciile si produsele adecvate, pregatesc impreuna cu personalul specializat documentatia pentru credite
MANAGEMENT SI CALITATE:
-organizez si conduc sedinte de vanzari zilnice si sedinte de vanzari saptamanale si lunare
-ofer feed-back personalului din subordine si urmaresc dezvoltarea competentelor acestora in vederea imbunatatirii abilitatilor de vanzari
- asigur realizarea bugetului si a contului de Profit si Pierderi prin realizarea indicatorilor agreati cu directorul de grup retail
RESURSE UMANE:
- impreuna cu directorul de grup retail aigur utilizarea eficienta a personalului din subordine si propun masuri de reorganizare si relocare a personalului
-propun directorului de grup avizarea personalului recrutat pentru pozitiile din subordine pentru acoperirea posturilor vacante din unitatea pe care o coordonez
Am adus agentia pe profit in primul an, desi era intr-o zona laturalnica si clientii intrau greu in banca din proprie initiativa.
-bonuri de masa, masina, asigurare, servicii medicale gratuite, telefon de serviciu, cafea

01.10.2006 - 30.04.2007

Departament: banci

Titlu Job: team leader echipa de implementare s.f.e. (sales force effectiveness)

Responsabilitati:

team-leader-ul ofera planuri de actiuni trainerilor din echipa de implementare, ia masuri pentru eficientizarea implementarii proiectului, tine legatura cu Directorii de Grup Regional si cu Directorii de Regiune , team-leader-ul se asigura de buna organizare a agentiilor/sucursalelor dpdv SFE (existenta tuturor materialelor necesare – instrumente de vanzari, aplicatii necesare- ,buna organizare a agentiei dpdv al impartirii resurselor intre consilieri clienti si ofiterii tranzactii, este responsabil de asigurarea tuturor resurselor necesare local implementarii progamului SFE – semnalizare,logistica ), calculeaza indicele de cross-sell, participa la teleconferintele zilnice, monitorizeaza rezulatele impreuna cu Directorii de Agentii/Sucursale, acorda sprijin in analiza vanzarilor si ofera solutii pentru planurile de actiuni ce urmeaza a fi implementate in fiecare unitate.
Dupa 2 luni de la intrarea in proiect am fost numita team-leder,si am condus o echipa de 2,3 oameni

bonuri de masa,asigurare de viata, analize medicale gratuite, masina


01.07.2006 - 31.10.2006

Departament: banci

Titlu Job: trainer s.f.e. (sales force effectiveness).

Responsabilitati:

instruirea salariatilor din front-office pe noul model de vanzare in Raiffeisen Bank, asigurarea suportului in insusirea noilor tehnici de vanzare precum si indrumarea catre anumite scenarii de vanzare, urmata de explicarea si exemplificarea modului lor de implementare; asistarea si indrumarea directorilor in sesiunile de coaching si feed-back precum si in cadrul sedintelor de vanzari.
in 2 luni am instruit 30 persoane

bonuri de masa, asigurare de viata, analize gratiute, masina

01.01.2006 - 31.07.2006

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont

Responsabilitati:

mentinerea si dezvoltarea bazei de clienti existente,prin castigarea de noi clienti, efectuarea analizei financiare a documentatiei de credit pentru persoanele fizice in vederea eligibilitatii acestora in conformitate cu criteriile de creditare retail, administrarea bazei de clienti, inrolarea clientilor PF, deschiderea conturilor PF, verificarea si administrarea contului, inchideri de conturi, actualizarea informatiilor despre clienti, eliberarea de extrase si documente anexate, vanzarea de carduri, efectuarea de operatiuni non-cash, vanzarea de canale alternative de distributie, verificarea rapoartelor privind tranzatiile zilnice efectuate.


bonuri de masa, asigurare, analize

01.09.2003 - 15.11.2003

Departament: productie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

evidenta contabila,sintetica si analitica, a marfurilor, incasarilor, platilor, verificarea prealabila a documentelor de evidenta primara, verificarea lunara a situatiei stocurilor din evidenta contabila cu cele din evidenta gestionara, verificarea si evidenta contabila a instrumentelor de plata, intocmirea lunara a balantei de verificari sintetice si analitice.

01.04.2001 - 31.10.2001

Departament: it hardware

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

vanzarea de echipamente IT si telefonie mobila
BONURI DE MASA

studii

 

Facultati:

2003 - 2004 Masterat: Contabilitate şi Informatică de Gestiune la Universitatea "Valahia" - Facultatea de stiinte Economice din Targoviste.
1999 - 2003 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea "Valahia" - Facultatea de stiinte Economice din Targoviste.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Finante-contabilitate la Colegiul Economic "Ion Ghica" din Targoviste.

Premii

Traininguri
Jan 2003 - Jun 2014: Cursuri/Training-uri / Calificări dobandite
- atestat profesional în contabilitate dobândit la terminarea liceului;
- absolvirea cursului de iniţiere în operare microcalculatoare IBM-PC, în - perioada 16 noiembrie 1997 – 31 ianuarie 1998, în cadrul “Internaţional Computer School”;
- dobândirea Certificatului de competenţă lingvistică - limba franceza - în anul III de facultate;
- cursuri de calificare in cadrul Raiffeisen Bank, si anume:
• Sevicii de Calitate Superioara adresate Clientelei: Modulul I – Servicii de calitate adresate clientilor, Modulul II - Rezolvarea problemelor ce au impact asupra clientilor, Modulul III – Cum sa stabilim o conexiune umana cu clientii, Modulul IV – Cum sa conduci discutia cu clientii, Modulul V – Cum sa indreptam lucrurile in relatia cu clientii (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• Cursuri de analiza credite (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• Tehnici de Vanzari (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• Prevenirea si combaterea spalarii de bani (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• Sistemul electronic de plati
• Western Union (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• Raiffeisen Banca pentru Locuinte (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• “Tehnici Avansate de Vanzari pentru Flexi-Credit-Plus si Creditul Morgage” (Raiffeisen Bank S.A. si Achieve Global)
• General Train the Trainer (Raiffeisen International)
• Induction Sales Force Effectiveness (Raiffeisen Bank Romania)
• Cursuri de creditare IMM (Raiffeisen Bank Romania)
• Tehnici avansate de vanzari IMM (Raiffeisen Bank Romania si Ascendis)
• Change management(Intesa Sanpaolo Bank si Ascendis)
• People management(Intesa Sanpaolo Bank si Ascendis)
• Organization and Security basics and methodologies (OSAcademy – Intesa Sanpaolo Group Services)
• Negotiation for Professionals (OSAcademy – Intesa Sanpaolo Group Services)
• Project Management – curs de perfectionare (cu acreditare obtinuta din partea ANC –Autoritatea Nationala pentru Calificari)
Hobby-uri
Intalnirile cu prietenii, Plimbari in aer liber, Dansul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close