Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.09.2008

obiectiv

 

Dorinta de afirmare intr-o companie sau organizatie de succes,indreptate catre viitor. Doresc sa lucrez intr-un domeniu dinamic,cu o echipa activa si ambitioasa,care sa imi ofere si posibilitatea de a avansa.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Integrarea intr-un mediu nou si dinamic, un salariu motivant, intelegere .

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Telecomunicatii, Traduceri, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

18.08.2008 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: it helpdesk analyst

Responsabilitati:

Responsabilitati la locul de munca:
-Suportul tehnic oferit de catre serviciul IT Helpdesk clientilor,sa fie de cea mai buna calitate atat din punct de vedere tehnic al procesului si metodelor de rezolvare a problemelor aparute cat si din partea agentilor;
-Tratarea clientilor,problemelor spontane in domeniul IT, interactionarea telefonica prin intermediul telefoanelor Ingoing, cu cat mai multa seriozitate si profesionalism;
-Diverse rapoarte,extra-tasks care trebuie sa respecte un termen limita; (deadline)
-Atitudinea integra si profesionala este o responsabilitate zilnica;
-Oferim suport IT pentru foarte multe aplicatii (atat software cat si web),interactionam cu probleme diverse si spontane,cum ar fi:
Nortel Vpn Client, Juniper Remote Access; Odyssey Client, Webex Connect, Cisco, Citrix (consola Web si cea preinstalata),TeamCenter 2007, Maximo MMS, Artemis 7, Siebel, Netescape Navigator,Edm Dote View, Autocad, eNCR, Oracle(diverse module), Business Object XI,Active Directory (account creation, password reset, account locked),Java, Sametime IBM Lotus (Chat si Email), MS Office 2000,2003 & 2010, Internet Explorer 6 & 8;
Oferim suport atat pt erori interne ale aplicatiilor mentionate mai sus, cat si resetari de parole si creari de account; Probleme pt PC-Desktop & PC-Laptop, Windows XP & Vista Troubleshooting prin remote connection cu intermediul aplicatiei Net Meeting.

Realizari:

Principalele mele realizari in firma in care activez inca de la data de 18-august-2008, sunt:
-am reusit sa ma acomodez cu procesul si echipa intr-un timo foarte scurt. Serviciile si suportul technic oferite de mine sunt apreciate de catre colegi, clienti si Manager,consider ca sunt o persoana foarte importanta pentru echipa,rezultatele individuale de-a lungul timpului au fost recunoscute ca foarte bune, primind astfel diverse diplome si merite (Extra-bonusuri) pentru munca depusa.

01.10.2006 - 02.11.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

Fiecare angajat avea responabilitatea de a reusi sa convinga clientul spre cumpararea produsului promovat si de a isi crea propria sa clientela spre vanzarea a cat mai multe produse; etc.

Realizari:

Am crescut vanzarile intr-un timp record cu un procentaj de peste 75%,am instruit diferiti noi angajati.

11.04.2005 - 12.10.2007

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter, hostess,sampling

Responsabilitati:

Responsabilitati diverse, cum ar fi convingerea clientilor de a cumpara produsul promovat de noi in supermarket, responsabilitatea de a fi mereu politicoasa cu clientii. indiferent daca acestia erau politicosi si amabili cu noi, etc.

Realizari:

-

studii

 

Facultati:

2015 - 2018 Masterat: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Abilitati de organizare si atitudine proactiva, diplomatie si puncutalitate, dorinta de implicare, perseverenta, rezistenta la lucru in conditii de stres, capabila sa lucrez in echipa si orientata spre obtinerea de rezultate cat mai bune si satisfacatoare.

Premii

premii:mentiuni la Concursul Uniunii Latine,Olimpiada in lb italiana,Atestat in lb italiana la absolvirea liceului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close