Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.11.1995

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:26.09.2014

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Departament: IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - 31.10.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: technical engineer

Responsabilitati:

-monitoring of telecommunication towers
-pe rforming te lecommunication tower checks to solve possible problems
-scheduling of on field engineers
-Ticket system Helpdesk
-performing ticket management
-troubleshooting basic alerts

01.11.2017 - 31.05.2020

Departament: it software

Titlu Job: it&c system administrator

Responsabilitati:

-Ticket system Helpdesk
-Cash desk configuration & helpline
-deploying and configuring new PC/laptops, IP phones, iPhones and iPads
-offering MS Office , Windows and Citrix support
-setting up of Thin clients
-managing the Active Directory setting up users , creating g roups shared folders, resetting
passwords
-trouble shooting network printers, internet connectivity etc.
-verifying ESLs through the Jeggy System
-Access Point planning and monitoring through WING Controller
-monitoring network performance throug h SolarWinds
-Router configuration
-VLAN s and IP address management
-configuration of surveillance cameras and NVRs
-AirWatch MDM administration and support
-managing the IT Warehouse (ensuring that all necessary equipment is available and r eady to use)
-experience with : NAC, KACE, IBM Spectrum, MHS, Citrix, Terminalserver, Xen Desktop App
-planning of the IT infrastructure

01.02.2015 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service support

Responsabilitati:

- dealing with a large number of calls in a highly professional manner
- providing product and service information to customers
- handling complaints in a diplomatic way
- offering technical assistance to customers
- understanding client needs and giving best solutions

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate / Colegiu: Informatică economică la Universitatea de Vest Timișoara din Timișoara.
2015 - 2017 Facultate / Colegiu: la din Timișoara.
2012 - 2013 Liceu: la din Ober-ramstadt, Germany.

Premii

Voluntariat
Sep 2016 - Jun 2017: Youth For Understanding

Dec 2015 - Dec 2016: OSUT



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close