Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.03.1990

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:01.01.2016

Stagiu militar: da

obiectiv

 

IT Business Analyst, Database Administrator, Business and technical consultant, Suport IT Software si Hardware

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu motivant

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Farmacie, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - 31.08.2020

Departament: it software

Titlu Job: it business analyst

Responsabilitati:

Sa asigur servicii de calitate pentru a sustine activitatea departamentului IT in relatia cu partenerii Toyota si departamentele interne din companiile Toyota Romania Si Inchcape Motors Numar de parteneri Toyota in tara: 20 * Parteneri IT externi (in alte tari decat Romania): 4 (TME, INFOMEDIA, HICRON, alti membri ai grupului INCHCAPE) * Parteneri IT externi (din Romania) : Incadea Greece, Audatex, Marsh, Kubis Web Development, Iren, I-Services * Departamente interne Toyota Romania Si Inchcape Motors Asigur suportul de tipul 1st Level pentru reteaua de retailer Toyota din tara - pentru aplicatiile puse la dispozitie de Toyota Romania - prin furnizarea de documentatii tehnice aferente aplicatiilor si/sau prin interventii remote. Asigur in timp util toate update-urile necesare in reteaua de retaileri Toyota; Optimizez procesele dintre Toyora Romania si reteaua de parteneri. Responsabil de implementarea in retea a tuturor cerintelor formulate de catre Toyota Romania in legatura cu procesele IT. Particip activ in proiecte ad-hoc care au legatura cu intreaga retea de parteneri. Rezolvarea cerintelor IT ridicate de catre utilizatori finali interni, asigurand 1st Level suport pentru aplicatiile folosite intern (Navision,SAP,Tlink,etc) folosind aplicatia de IT Helpdesk. Particip activ in proiecte ce implica ajustari ale sistemelor existente impuse de schimbari de fluxuri operationale si/sau de optimizare a proceselor de lucru existente. Realizeaz impreuna cu responsabilii de system si de infrastructura managementul update-urilor, upgrade-urilor, patch-urilor software, a serverelor de aplicatii gestionate, prin respectarea specificatiilor software aprobate in companie. Realizez planuri de testare pentru verificarea gradului de satisfacere al cerintelor prevazute in specificatiile software, in relatie cu sistemele de aplicatii administrate. Reactionez prompt in cazul identificarii unor probleme blocante in activitatea utilizatorilor de aplicatii, dezvoltand si aplicand masuri preventive, pro-active de administrare curenta a acestora. Contribuii la dezvoltarea procedurilor interne IT, de exemplu: Managementul Incidentelor pentru aplicatii si la testarea planului de disaster recovery. Elaborez documentatia tehnica si/sau documentatia cerintelor de business pentru implementarea de noi aplicatii. Colaborez continuu cu utilizatorii cheie pentru a intelege corect nevoile si propun cele mai bune solutii tehnice; Colaborez continuu cu orice furnizor extern de servicii software pentru a ma asigura ca necesitatea de business a fost corect inteleasa si dezvoltata. Mentin si optimizez Data Warehouse - (transfer zilnic de date prin joburi automate etc). Dezvolt, proiectez si livrez rapoarte construite pe baza Data Warehouse folosind Suita de Tooluri de Business Intelligence a Microsoft ( SSIS - Integration Services,SSAS - Analysis Services, SSRS - Reporting Services) catre toate departamentele interne din companiile Toyota Romania si Inchcape Motors. Urmaresc zilnic procesele automatizate de transfer date, back-up etc relationate cu DataWarehouse. O buna cunoastere a controalelor de securitate impuse de Grupul Inchcape (ITGC) si Toyota Motor Europe (MCF). Administrare si suport tehnic pe aplicatia Incadea - Microsoft Navision (DMS). Cunostinte de baza a aplicatiei Talend și monitorizarea interfetelor prin Talend. Monitorizarea și reprocesarea interfețelor SAP, administrarea conturilor de acces și maparea rolurilor (rol unic și rol compus), întreținere și revizuire semestrială și anuală a conturilor de acces și rolurile aferente, întreținerea structurii HR pentru fluxul de lucru GP în SAP. Gestionarea platformei de securitate Wombat, crearea și atribuirea noiilor angajați cursurile aferente rolului, crearea și gestionarea campaniilor antiphishing pentru toți angajații Toyota și Inchcape. O bună cunoaștere a utilizării aplicațiilor ITSM - Managementul serviciilor IT - SysAid, ServiceNow, Jira, HPQC

01.04.2016 - 31.07.2018

Departament: it software

Titlu Job: dba sql server & software administrator

Responsabilitati:

Administrarea bazelor de date SQL (administrarea de baze de date, menţinerea integritatii si securitatii bazelor de date, asigur suportul tehnic necesar pentru toate bazele de date, realizarea operatiunilor de salvare (backup) şi restaurare (restore), precum şi planuri de asigurare a disponibilitatii in caz de evenimente neprevazute, monitorizez si mentin in parametrii optimi performantele bazelor de date prin urmarirea logurilor de sistem si activitatii pe servere si efectuez operatiuni de optimizare a performanţei (tuning)), aplicatii software (BizPharma, EasyMedical, SIUI MF, Charisma ERP, Charisma HCM).
- suport tehnic aplicatii software;
- suport case de marcat (Datecs, Sapel), aparatura medicala, software si senzori temperatura/umiditate depozit, cititoare carduri de sanatate, scanere de coduri de bare, imprimante, imprimante matriciale, imprimante coduri de bare;
- Networking
- Administrare camere de supraveghere DVR;
- Administrare servere;
- Functionarea in conditii optime a aplicatiilor software:
- BizPharma - gestiune, vanzare, rapoarte, raportarea retetelor catre casele de asigurari, administrare nomenclatoare, suport, dezvoltari si implementari impreuna cu SetrioSoft.
- Charisma ERP - gestiune, vanzari, achizitii si WMS, suport si administrare nomenclatoare, training.
- Charisma HCM - suport, training si administrare.
- SIUI MF si EasyMedical - cabinete medicale de familie si de specialitate, suport si training pe aplicatii, implementare.
- Active Directory/DHCP/DNS
- actualizarea listelor de inventar si licentele echipamentelor;
- updatarea echipamentelor;

01.09.2014 - 30.09.2015

Departament: it software

Titlu Job: key account manager - ho

Responsabilitati:

Asigurarea unei relatii bazata pe profesionalism si respect cu clientii importanti companiei - (Dona, MiniFarm, TINOS, Pharmalife MEDLIFE, FarmaPlus, RoPharma, etc.)
Furnizarea de specificatii pentru dezvoltarea aplicatiilor conform cerintelor legislative si ale clientilor. Colaborare cu responsabilul de logistica pentru realizarea la termen a livrarilor.
Predarea si urmarirea traseului documentelor transmise de client (ex.cereri de oferta de pret, comenzi) sau de companie (ex.facturi)
Asigurarea unui suport tehnic prompt si de calitate.

01.03.2013 - 30.09.2014

Departament: it software

Titlu Job: teamleader ho - suport tehnic - clienti speciali

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea echipei de consultanti HO.
Preluarea prin escaladare a problemelor si a bug-urilor primite de la consultant si remedierea acestora direct din baza de date (SQL) in timpii specificati de grila SLA.
Realizarea de modificari sau optimizari pe baza de date a clientului sub atenta supraveghere a departamentului de programare.
Deplasari pe teren in vederea implementarii software sau pentru a acorda suport direct la sediile
clientilor.
Realizarea de manuale „Tips&Tricks” pentru solutiile gasite la diferite probleme si realizarea
sesiunilor de instruire cu consultantii aflati in subordine.

01.09.2012 - 31.03.2013

Departament: it software

Titlu Job: suport tehnic headoffice - suport special

Responsabilitati:

Asigurarea suportului tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru produsele
SetrioSoft (BizPharma, BizMedica, iPharma).
Clienti speciali de tip lant - HO

01.02.2011 - 30.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: suport tehnic lvl1

Responsabilitati:

Asigurarea suportului tehnic telefonic prin internet (remote) pentru produsele
SetrioSoft (BizPharma, BizMedica, iPharma).

01.01.2010 - 28.02.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

01.09.2009 - 31.12.2009

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator call center

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Tehnic/Proiectant tehnician AutoCAD la Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida din Bucuresti. Realizarea de proiecte 2D, 3D si 3D orbit in AutoCAD
VBA

Premii

- 2007-2008 locul 4 la Olimpiada Interdisciplinara Tehnica pe Bucuresti, tehnician proiectant CAD – cls a XI – a, 2008-2009 locul 2 la Olimpiada Interdisciplinara Tehnica pe Bucuresti, tehnician proiectant CAD – cls a XII – a.
- Diploma de atestat (Proiect pentru examenul de certificare pentru obtinerea certificatului de calificare profesionala nivel 3) - Programarea in AutoCAD – VBA - Calificare: Tehnician proiectant CAD.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close