 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 31.03.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.05.2009
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea profesionala avand la baza abilitatile dobandite si dorinta de a face fata unor noi provocari.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2020 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: iqos coach remote Responsabilitati: • Contactarea fumatorilor adulti (LAS) care s-au inscris in programul de testare gratuita a dispozitivului IQOS
• Furnizarea informatiilor despre RRP si experientei Testarii Ghidate in vederea unei intelegeri cat mai completa a beneficiilor IQOS, a gustului si ritualului de utilizare
• Ascultarea activa a consumatorilor in scopul evidentierii beneficiilor produsului, in functie de nevoile si interesele lor, subliniind pozitionarea Premium a Marcii
• Crearea si mentinerea unei stranse legaturi cu consumatorii, oferind consultanta pe durata perioadei de testare
• Finalizarea cu succes a procesului de lending prin convertirea consumatorilor inscrisi in programul de testare
• Intocmirea rapoartelor zilnice |
|
01.06.2017 - 29.02.2020 Departament: vanzari Titlu Job: iqos coach Responsabilitati: • Identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de business(B2B, B2C)
• Dezvoltarea planurilor de comunicare agreate cu persoanele de decizie
• Crearea si dezvoltarea retelei de consumatori
• Promovarea produsului prin organizarea si sustinerea prezentarilor (one-to-one, one-to-many)
• Realizarea planului de vanzari stabilit
• Crearea si mentinerea unui parteneriat pe termen lung cu persoanele de decizie si consumatorii
• Intocmirea rapoartelor zilnice
• Coordonarea unei echipe de 4 IQOS Coach part-time |
|
01.11.2016 - 31.05.2017 Departament: vanzari Titlu Job: business development representative Responsabilitati: • Prospectarea permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei
• Identificarea oportunitatilor de business prin invatarea si intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor
• Dezvoltarea celor mai bune solutii pentru clienti prin coordonarea eficienta a resurselor interne
• Administrarea propriilor resurse pentru eficientizarea timpului alocat și a rezultatelor zilnice
• Crearea unui plan de business pentru fiecare cont/client din lista de conturi SME si SOHO
• Dezvoltare de noi perspective prin folosirea de informatii obtinute dintr-o varietate de surse
• Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor, bazat pe produsele si serviciile, pe valoarea serviciilor, politica de pret si diferentiatorii Vodafone
• Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, business management, propunerilor financiare, produselor , serviciilor si portofoliilor competitorilor directi
• Identificarea şi analizarea tendinţelor de marketing şi vânzări ale produselor proprii şi produselor concurente
• Desfasurarea activitatilor de negociere, vanzare, evaluare post-vanzare
• Respectarea regulamentelor şi politicilor companiei.
|
|
01.11.2015 - 30.11.2016 Departament: vanzari Titlu Job: business sales representative Responsabilitati: • Identificarea potentialilor clienti in vederea incheierii de noi contracte de servicii Telekom
• Prospectarea permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei
• Dezvoltarea unei relatii de afaceri puternica cu clientii din portofoliu ,care sa contribuie la furnizarea unor informatii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile si pachetele de servicii si pentru fundamentarea tarifelor acestora
• Realizarea planului de vanzari stabilit prin vanzarea directa de servicii in zona alocata
• Identificarea si intelegerea nevoilor potentialilor clienti
• Permanenta contributie la atingerea obiectivului de vanzare,prin atragerea de noi clienti
• Crearea si mentinerea unei imagini favorabile a companiei in fata clientilor
• Intocmirea rapoartelor zilnice
|
|
01.06.2014 - 31.10.2015 Departament: banci Titlu Job: ofiter administrare credite retail Responsabilitati: • Efectuarea corectiilor sau modificarilor solicitate de catre unitatile teritoriale : modificari de scadenta,corectii dobanzi,ajustare penalizari,rambursari anticipate partiale si totale
• Verificarea valabilitatii politelor de asigurare(viata si imobil) din sistem
• Verificarea efectuarii reevaluarilor anuale pentru colateralele aferente creditelor retail
• Asigurarea conformitatii cu politica de creditare a bancii si manualul de creditare al bancii, cu reglementarile B.N.R. in activitatea de creditare , precum si satisfacerea oricaror cerinte de raportare referitor la portofoliul de credite
• Efectuarea si monitorizarea activitatilor legate de administrarea creditelor
pentru persoane fizice
• Asigurarea concordantei cu normele legale, procedurile interne ale bancii si manualul de creditare;
• Incorporarea in sistem a facilitatilor aprobate pentru credite retail, in cazul in care procedura de lucru prevede acest lucru ,verificarea intocmirii corecte in conformitate cu normele Bancii
• Efectuarea operatiunilor de tragere, rambursare a creditelor , precum si a altor tipuri de facilitati
• Monitorizarea respectarii graficului de rambursare (credit,dobanda) pe toata durata de acordare a facilitatilor gestionate
• Pentru creditele retail-efectuarea operatiunilor de transfer a primelor de asigurare in contul colector al bancii, sau catre societatile de asigurare, a operatiunilor de acordare a creditului in contul curent/card al imprumutatului si vizarea documentelor referitoare la plata furnizorilor(unde este cazul)
• Efectuarea diferitelor operatiuni solicitate de clienti:rambursari in avans integrale si partiale, rescadentari,reesalonari,etc.conform procedurilor in vigoare
• Monitorizarea incadrarii garantiilor emise sub linia de credit,in limita aprobata
• Monitorizarea datelor de revizuire a aplicatiilor de credit
• Monitorizarea indeplinirii, dupa prima tragere, a conditiilor stipulate la aprobarea facilitatilor si a permanentei concordante a acestora cu clauzele contractuale (din contractele de credit,de ipoteca,gaj,etc.)
• Intocmirea rapoartelor periodice de uz intern,referitoare la creditele administrate
• Custodia,completarea si intretinerea dosarelor de credit
|
|
01.11.2008 - 31.05.2014 Departament: banci Titlu Job: ofiter plati Responsabilitati: • Procesarea corecta in aplicatiile de plati a instrumentelor de plata ale clientilor,respectand termenele stabilite prin normele Bancii
• Efectuarea setarilor aferente pe conturile clientilor
• Inregistrarea depozitelor ordonate de clienti in evidentele electronice ale Bancii
• Efectuarea diverselor corectii ale tranzactiilor eronate efectuate de unitatile teritoriale/departamentele Bancii
• Verificarea rapoartelor zilnice aferente operatiunilor efectuate
• Efectuarea notelor contabile de reglare a diferitelor operatiuni
• Inregistrarea schimburilor valutare ordonate de clienti in evidentele electronice ale Bancii
• Arhivarea documentelor aferente operatiunilor zilnice
• Asigurarea suportului administrativ si a fluxului informational pentru Directorul Operatiuni si IT si pentru departamentele directiei coordonate de acesta
• Asigurarea suportului administrativ necesar activitatilor de procesare centralizata a platilor in lei
• Respectarea procedurilor si regulamentelor interne
|
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate: Economie la Facultatea Finante-Banci,Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Colegiul National Ion Maiorescu din Giurgiu.
Premii Hobby-uri
Sport
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|