Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.07.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.05.1999

obiectiv

 

Un loc de munca si posibilitatea de a face cariera...

Beneficii: Salariu motivat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Altele, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Protectia mediului, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Proiectare civila / industriala

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2013 - 01.12.2014

Departament: protectia muncii

Titlu Job: inspector ssm

Responsabilitati:

-mi-am insusit si implementat masuri privind promovarea imbunatatirii securitatii si sanatatii lucratorilor.
-am stabilit principii generale privind prevenirea riscurilor profesionale, protectia sanatatii si securitatea lucratorilor.
-am intocmit fise individuale e instructaj in domeniul securitatii si sanatatii in munca pentru fiecare angajat in parte.
-am completat fisele de instructaj in domeniul SSM tinand cont de functia si specialiatea fiecarui angajat in parte.
-am raportat conducerii fiecare eveniment, accident de munca.
-am organizat activitati de protectie si prevenire a riscurilor profesionale.
am asigurat lucratorilor echipamente de munca si echipamente individuale de munca.
mi-am desfasurat activitatea tinand cont si respectand indicatiile si instructiunile angajatorului.
-am cooperat cu angajatorul pentru a asigura ca mediul de munca si conditiile de munca sunt sigure si fara riscuri in domeniul sau de activitate.
-am urmari realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.

01.01.2013 - 01.08.2013

Departament: altele

Titlu Job: inspector psi

Responsabilitati:

-am implementat si insusit dispozitiile generale ale planurilor de analiza si acoperire a riscurilor-PAAR.
-am asigurat prevenirea riscurilor generatoare de situatii de urgenta, prin evitarea manifestarii acestora.
-am stabilit conceptii de interventie in situatii de urgenta.
-am completat fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta.
-am controlat aplicarea normelor de aparare impotriva incendiilor in domeniul specific.
-am prezentat conducerii, semestrial sau de cate ori situatia o impune raportul de evaluare a capacitatii de aparare impotriva incendiilor.
-am raportat conducerii producerea unui eventual incendiu.
-am cercetat posibile cauze de producere a incendiilor, etapele producerii si urmarile.

01.01.1997 - 01.07.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

-am respectat legislatia financiar-contabile.
-am stabilit si verificat derularea programului de lucru.
-asigurarea starii de legalitate a punctelor de lucru.
-am inregistrat mentiuni la Registrul Comertului, autorizatii de functionare.
-am inregistrat la termen declaratii fiscale specifice activitatii societatii.
-am completat registrele de control.
-am respectat obligativitatea de afisare la loc vizibil a tuturor actelor necesare.
-am gestionat bunurile societatii.
-am stabilit cotele de adaos comercial.
-am verificat si controlat stocurile firmei.
-am asigurat intocmirea corecta a documentelor privind operatiile de gestiune.
-am asigurat conditii propice derularii activitatii firmei.

studii

 

Facultati:

2013 - 2013 : Cadru Tehnic cu Atributii PSI (125 ore) la Sc. HSEQ Consulting Srl din Ploiesti.
2012 - 2012 : Lucrator comercial la Sc Resum Consulting Srl din Ploiesti.
2012 - 2012 : Inspector Sanatate si Securitate In Munca (80 ore) la Sc. HSEQ Consulting Srl din Ploiesti.
2003 - 2008 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Stiinte Economice,UPG din Ploiesti. Fără diplomă de absolvire.
2004 - 2004 : Contabilitate aprofundata la Mediax Management din Ploiesti.
2003 - 2003 : Operare PC la Mediax Management din Ploiesti. Windows 98, Windows XP, Microsoft Office, Excel, World
1998 - 2001 Liceu / Școală profesională: Real/ Matematica-Fizica la Grup Scolar Industrial de Petrol Teleajen din Ploiesti.

Premii

INSPECTOR SSM (Sanatatea si Securitatea in Munca-80 ore) - HSQE Consulting Srl
Cadru Tehnic Cu Atributii PSI (125 ore)-HSQE Consulting Srl
Contabilitate Aprofundata-2004 - Mediax Management
Operare PC - Mediax Management
Windows"98, Microsoft Office(Word, Excel, Access, Power point)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close