Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.09.1967

obiectiv

 

Imi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.09.2015

experienta profesionala

 

01.02.2015 - 31.08.2015

Departament: medicina umana

Titlu Job: inspector resurse unane

Responsabilitati:

-gestionarea documentelor de angajare si dosarelor angajatilor;
-intocmirea registrului de evidenta a salariatilor-REVISAL;
-intocmirea statelor de salarii si declaratiilor 112 ;
-colaborarea cu Administratia Finantelor Publice si Inspectoratul Teritorial de Munca.

01.11.2003 - 31.01.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- intocmirea formelor de angajare;
- intocmirea formelor de desfacere a contractelor individuale de munca;
- inregistrarea contractelor individuale de munca si a deciziilor de incetarea sau orice alte modificari;
survenite in contractul de munca al angajatilor in Registru de Evidenta a Salariatilor si transmiterea
lui la ITM in termenul legal
- intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care
solicita acest lucru.
- intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte ,formulare si alte documente solicitate de salariati;
- intocmirea fiselor de post ale salariatilor;
- intocmirea si pastrarea in conditii de siguranta a dosarelor de personal;
- evidenta concediilor de odihna , medicale si concedii fara plata;
- intocmit state de salarii si declaratii (112,205)

01.10.2002 - 30.11.2003

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- intocmirea formelor de angajare;
- intocmirea formelor de desfacere a contractelor individuale de munca;
- inregistrarea contractelor individuale de munca si a deciziilor de incetarea sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in Registru de Evidenta a Salariatilor si transmiterealui la ITM in termenul legal;
- intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii caresolicita acest lucru;
- intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte ,formulare si alte documente solicitate desalariati;
- intocmirea fiselor de post ale salariatilor.;
- intocmirea si pastrarea in conditii de siguranta a dosarelo de personal;
- evidenta concediilor de odihna , medicale si concedii fara plata;
- intocmit state de salarii;
- plata salarii .

01.02.1996 - 30.04.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil-casier

Responsabilitati:

- completarea registrului de casa in lei si valuta;
- plata salariilor ,avansurilor si alte plati in numerar ;
- efectuarea operatiunilor cu banca;
- intocmirea zilnica a situatiei disponibilului in numerar al firmei;
- preluarea deconturilor si documentelor justificative pentru avansurile spre decontare si verificare;
intocmirii acestora conform reglementarilor legale in vigoare;
- intocmirea facturilor;
- indosarierea cronologica a documentelor;
- evidenta cronologica a scadentelor facturilor de la furnizori si a celor pentru clienti;
- evidenta formularelor tipizate necesare in activitatea financiar-contabila;
- evidenta contabila primara;

01.11.1993 - 31.12.1995

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- completarea registrului de casa in lei si valuta;
- plata salariilor ,avansurilor si alte plati in numerar ;
- efectuarea operatiunilor cu banca;
- intocmirea zilnica a situatiei disponibilului in numerar al firmei;
- preluarea deconturilor si documentelor justificative pentru avansurile spre decontare si verificarea intocmirii acestora conform reglementarilor legale in vigoare;
- intocmirea facturilor;
- indosarierea cronologica a documentelor;
- evidenta cronologica ascadentelor facturilor de la furnizori si a celor pentru clienti;
- evidenta formularelor tipizate necesare in activitatea financiar;

01.10.1988 - 31.10.1993

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar -dactilograf

Responsabilitati:

- activitati specifice de secretariat si dactilografie.

studii

 

Facultati:

1985 - 1988 Liceu / Școală profesională: ELECTORTEHNIC la LICEUL INDUSTRIAL NR. 1 din CIMPINA.

Premii

Certificari
Oct 2000 - Oct 2000: MMPS
INSPECTOR RESURSE UMANE - CURS
Jun 1995 - Jun 1995: MITH SOFT
CONTABILITATEA SOCIETATILOR COMERCIALE -CURS



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close