 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 10.02.1981
|
|
obiectiv | |
|
perfectionare profesionala
Salariu: nespecificat Beneficii: dezvoltarea companiei
salariu bun
perspective de avansare in cariera Tip job: Full time Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Ramnicu-Valcea Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2014 - prezent Departament: altele Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: a)Intocmire documente de evidenţa personalului şi documente ce ţin de evidenţa muncii
in firma;
b) Gestionare şi arhivare documente de evidenţa personalului şi de evidenţa a muncii;
c) Consiliere personal angajat şi potenţiali candidaţi la angajare referitor la desfăşurarea relaţiilor de muncă şi a documentelor ce trebuiesc întocmite;
d) Intocmire Registru general de evidenţă a salariaţilor şi transmitere către Inspectoratul Teritorial de Muncă;
e) Asigurare intocmire contracte individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
f) Gestionare documente de evidenta a contractelor de munca.
g) Primire, verificare si arhivare documente care intra si ies din firma.
h) Tinere evidenta concedii de odihna
i).Gestionare si arhivare documente
j) Intocmire adeverinte solicitate
k) Intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
l) Intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (decizii de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
m) Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, la Inspectoratul Teritorial de Munca;
n) In cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului Muncii;
o)intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;
p)Tinerea inventarului arhivei la zi;
q) Primirea documentelor arhivate din anul precedent
r) Redactare documente aferente domeniului, transmitere la destinatari prin , posta, e-mail
s)Scriere fise individuale de SSM /SU
t)Distribuire fise individuale de SSM /SU sefilor de formatii de lucru, care au responsabilitatea de a face instructajul periodic.
u)Verificare inregistrari din fisele individuale SSM.
v)Indeplinire orice alte atributii stabilite in sarcina sa de catre administrator sau director
w)Tehnoredactare documente SSM/SU
x)Tinere evidenta a actelor care intra in firma si ies din firma.
y)inregistrari contabile: facturi furnizori,clienti,casa,banca;
z) emitere facturi si incasare plati in urma emiterii chitantei
a1) preluare convorbiri telefonice
b1) agenda cu programarile clientilor
c1)alte activitati de secretariat |
|
22.07.2011 - 01.07.2012 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: calcul salarii,intocmire pontaje,state salarii, adeverinte salariati, facturare,inregistrari contabile:facturi furnizori,clienti,casa,banca;intocmire declaratii fiscale,activitati secretariat |
|
12.01.2009 - 01.05.2011 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: economist Responsabilitati: CONTABILITATE GESTIUNE,INREGISTRARE VALORICA FACTURI,AVIZE INSOTIRE MARFA,TRANSFERURI, VANZARI CLIENTI,CASA,BANCA |
|
01.05.2007 - 29.09.2008 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: contabilitate primara:NIR,Raport gestiune.Registru casa
contabilitate financiara:inregistrare operatiuni contabile: facturi furnizori,clienti;operatiuni casa-banca,operatiuni diverse
intocmire balanta,bilant
intocmire si depunere declaratii lunare,semestriale,trimestriale,anuale
operatiuni privind resursele umane:intocmire state plata,contracte si decizii incetare salariati,Revisal
activitati secretariat
plati casa,banca |
|
20.03.2007 - 20.03.2008 Departament: asigurari Titlu Job: consultant financiar |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2007 Masterat: Contabilitate,Control si Expertiza la ACADEMIA DE STUDII ECONOMIICE BUCURESTI din BUCURESTI.
1996 - 2003 Facultate: Management Financiar Contabil la Universitatea “ Constantin Brancoveanu” Pitesti,Facultatea Management Marketing in Afaceri Economice,Rm.Valcea din RAMNICU VALCEA.
1993 - 1996 Liceu / Școală profesională: Matematica-Fizica la Colegiul National“Mircea cel Batran” din Ramicu Valcea.
Premii Calificari
Nov 2018: Curs Perfectionare Inspector SSM
Dec 2015: Curs Perfectionare Formator
Aug 2010: Curs Perfectionare Inspector Resurse Umane
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|