Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare profesională și continuarea carierei bazată pe oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon, masina, concediu platit

Tip job: Part time, Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: inginer senior de cantitati – retele

Responsabilitati:

Asistenţă Tehnică pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului „Finalizarea Statiei de Epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de canalizare si a canalului colector Dambovita (Caseta)" Contract Nr: 429/05.10.2015. Valoarea contractului 15.881.550 LEI fara TVA. Supervizarea activitatilor desfasurate in cadrul urmatoarelor contracte:
• Contractul de proiectare si executie pentru „Extinderea SEAU si constructia incineratorului de namol” - CL1 ;
• Contractul de proiectare si executie pentru ,,Construirea sistemului de drenare de la partea dreapta a Casetei si alte lucrari la sistemul de canalizare de evacuare din Lacurile Titan,Tineretului si Carol” - CL2;
• Contractul de proiectare si executie pentru ,,Reabilitarea colectoarelor principale de canalizare (A0 si B0)” - CL3;
• Contractul de proiectare si executie pentru ,,Reabilitarea Casetei si sistemului sau principal de drenare pe partea stanga a casetei (in sectoarele Ciurel-Unirii-Vitan)” – CL4;
• Contractul de proiectare si executie pentru ,,Reabilitarea casetei (in sectorul Vitan-Glina)” - CL5;
• Contractul de proiectare si executie pentru ,,Reabilitarea/inlocuirea retelei de canalizare (in zonele Cotroceni, Regina Maria si Tineretului)” - CL6.
Responsabilitatea mea este atribuita pentru ultimele 5 contracte de lucrari, din care pana la data cutente au fost atribuite doar doua, dupa cum urmeaza:
• Contractul de lucrari CL2 nr.227/17.06.2014 (80.264.154,63 lei fara TVA):
Contractor: Asocierea S.C. Rotary Construcţii S.R.L. & S.C. BREXXON DDS S.A. / Lider S.C.Rotary Constructii S.R.L.; Data începere: 21.08.2014;
• Contractul de lucrari CL3 nr.178/03.05.2016 (58.352.554,23 lei fara TVA):
Contractor: Asocierea TAHAL CONSULTING ENTINEERS LTD – TRIADA PROD IMPEX SRL / Lider TAHAL CONSULTING ENTINEERS LTD; Data începere: 06.06.2016;
Principalele activitati prestate in cadrul contractului de supervizare au fost: Aprobarea Programului de Lucrări al Contractorilor; Aprobarea Organizăriilor de Şantier; Controlul resurselor; Verificări topografice; Verificări tehnologice; Interfaţa cu Liderulde Echipa pe probleme financiare; Controlul cantităţiilor de lucrari; Furnizarea resureslor financiare pentru Recepţia la terminarea lucrărilor a obiectelor din contractele de lucrari; Raportarea catre Beneficiar; Gestionarea financiară a contractului; Intocmirea Certificatelor Interimare de Plata, a Ordinelor de Variatie si a Preturilor Noi; Inspecţii in timpul executiei si pe parcursul PND; Urmărirea soluţionării obiecţiilor din anexele PVRTL; Predare către Beneficiar si Operator a Cărţii Tehnice a Construcţiei;

Persoane de contact:
Silviu Branzan - Manager UIP, Primaria Municipiului Bucuresti
Constantin Alexandrescu - Director & Lider de Echipa Eptisa
Paul Savin - Drirector General Konsent

01.08.2013 - 31.10.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: inginer rezident

Responsabilitati:

Asistenta Tehnica pentru Lucrarile din Proiectul „Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna” finantat prin POS Mediu (2007–2013)Cod CS2, Proiect Nr:CCI2009RO161PR021 Contract Nr: 9531/11.11.2011. Valoarea totala a investitiei 259.977.481 LEI fara TVA.
Proiect finantat prin Fondul de Coeziune 77.49%, bugetul de stat 11.85%, 1.82 bugetele locale si 8.84% contributia Beneficiarului - SC Gospodarie Comunala SA in calitate de operator regional.
Proiectul se desfasoara in patru aglomerari Sfantu Gheorghe, Targu Secuiesc, Covasna si Intosura Buzaului prin implementarea a 7 contracte de lucrari si a 3 contracte de servicii.

Responsabilitatea mea este atribuita implementarii urmatoarelor 2 contracte de lucrari:
• Contractul de lucrari CL1 - Reabilitarea si extinderea statiei de epurare aglomerarea Sfantu Gheorghe (55.932.989,07 lei fara TVA)
• Contractul de lucrari CL4 - Reabilitare si extindere retele apa si canal, rezervor de inmagazinare apa potabila, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare aglomerarea Sfantu Gheorghe (23.356.245,34 lei fara TVA)

Principalele activitati prestate in cadrul contractului de supervizare au fost în faza de Construcţie prin: Analiza & Emitere de instrucţiuni in corectarea Programului de Exectie de catre Antreprenor; Verificare & Analiza Sistem de Asigurare a Calitatii propus de Antreprenor; Verificare in santier a respectarii tehnologiilor de execuţie; Verificare & solicitarea de propuneri pentru revizuire PT & DDE prin Dispozitii de Sntier; Urmărire realizare lucrări cantitativ & calitativ; Verificarea rapoartelor de inspecţie zilnice si săptămanale; Iniţiere, prezidare si minutare ședinţe săptămamale si lunare de progres; Participarea impreuna cu Dirigintele de santier la verificarile pe faze determinante dar si a lucrări ce devin ascunse; Solutionarea variaţiilor/modificărilor cu Antreprenorul și recomandări scrise; Verificarea respectarii procedurii privind initierea ordinelor de modificare și a propunerii facute de Antreprenor; Verificare & aprobare desene post executie "as-build"; Analiza solicitări de plată & emiterea impreuna cu Inginerul de Cantitati a Certificatelor Interimare de Plata(CIP-urilor); Asistenţă permanentă UIP pentru orice aspect de implementare contract; Organizarea unui sistem de arhivare în vederea gestionarii activitatii de supervizare pe parcursul contractului de lucrari pana la finalizara acestuia; Intocmirea rapoartelor conform prevederilor cerute de Caietul de Sarcini.

Persoane de contact:
Fejer Alexandru - Director General, SC Gospodarie Comunala SA Sf. Gheorge
Miko Aba-Sandor - Manager UIP, SC Gospodarie Comunala SA Sf. Gheorge
Mihai Munteanu - Lider de Echipa, Louis Berger

01.03.2013 - 31.07.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: coordonator de proiect adjunct

Responsabilitati:

Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor proiectului ”Reabilitarea si extinderea sistemului de apa si apa uzata in judetul Tulcea“- contract Nr.CCI 2007 RO 161 PR004 - Aquaserv Tulcea. Valoarea totala a investitiei 419.371.852 LEI fara TVA.
Contractul de Asistenta Tehnica a avut ca scop supervizarea urmatoarelor 10 Contracte de Lucrari:
• Contractul Nr.CL1 Extinderea şi reabilitarea staţiei de tratare apă subterană pentru aglomerarea Tulcea (39.790.050 lei);
• Contractul Nr.CL2 Extinderea şi reabilitarea Staţiei de Tratare Apă de Suprafaţă în Tulcea (53.978.162,58 lei);
• Contractul Nr.CL3 Extinderea şi reabilitarea capacităţilor de tratare a apei în aglomerările Sulina, Măcin şi Isaccea (15.626.113 lei);
• Contractul Nr.CL4 Staţie nouă de epurare în aglomerarea Tulcea - 73.000 locuitori (45.698.462,44 lei);
• Contractul Nr.CL5 Staţii de epurare în aglomerările Măcin (10.600 locuitori) şi Isaccea (8.013.931,78 lei);
• Contractul Nr.CL6 Reabilitarea şi extinderea reţelei de distribuţie a apei potabile şi a sistemului de canalizare inclusiv staţii de pompare în Tulcea - Lot 1 (36.265.632 lei);
• Contractul Nr.CL7 Reabilitarea şi extinderea reţelei de distribuţie a apei potabile şi a sistemului de canalizare inclusiv staţii de pompare în Tulcea - Lot 2 (24.530.354,25 lei);
• Contractul Nr.CL8 Reabilitarea şi extinderea reţelei de distribuţie a apei potabile şi a sistemului de canalizare, inclusiv staţii de pompare în Tulcea - Lot 3 (18.476.291,99 lei);
• Contractul Nr.CL9 Reabilitarea şi extinderea reţelei de distribuţie a apei potabile şi a sistemului de canalizare, inclusiv staţii de pompare în Sulina (27.605.330,0 lei);
• Contractul Nr.CL10 Reabilitarea şi extinderea reţelei de distribuţie a apei potabile şi a sistemului de canalizare, inclusiv staţii de pompare în Măcin şi Isaccea (23.895.934,10 lei).

Responsabilitatea mea a fost de a inchide contractul de Asitanta Tehnica CS2, principalele activitati prestate au fost: predarea lucrarilor catre Autoritatea Contractanta pe fiecare contract in parte, in sadiul in care se aflau la data de 21.12.2012 (au rezultat Procese Verbale de Predare Stadiul Fizic semnate de manegeri de contract din partea Beneficiarului si reprezentantii Hill); predarea pe fiecare contract in parte a documentelor carea au constituit inregistrarile Consultantului Supervizor asupra comunicari efectuate si Cartile Tehnice aferente contractelor incheiate (au rezultat Procese Verbale de Predare Receptie Documente semnate de camisia Beneficiarului si reprezentantii Hill); intocmirea Raportului Final de Supervizare; Comunicarea cu Beneficiarul in acesta perioada.

Persoane de contact:
Ionel Caraman - Director General, SC Aquasrv SA Tulcea
Niculina Tatar - Manager UIP, SC Aquasrv SA Tulcea
Rodica IACOMI - Manager Contract CS2
Bogdan Mocanu - Technical Director Projects, Hill International

01.03.2012 - 28.02.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: inginer rezident

Responsabilitati:

Responsabilitati in cadrul Contractului de Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor in cadrul proiectului ”Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare în judeţul Calarasi, Romania” - contract Nr.492/30.03.2009. Valoarea totala a investitiei 370.080.087 Lei, fara TVA.
Contractul de Asiatnta Tehnica a avut ca scop supervizarea a 11 Contracte de Lucrari, responsabilitatea mea fiind atribuita implementarii urmatoarelor 3 contracte:
•Contract CL4 - Extindea si reabilitarea sistemului de captare si tratare a apei potabile din aglomerarile Budesti, Oltenita, Fundulea, Lehliu (FIDIC GALBEN); Valoarea contractului: 20 706 690,00 Lei fara TVA.
•Contract CL7 - Statii de epurare din aglomerarile Budesti si Oltenita (FIDIC GALBEN); Valoarea contractului: 14 761 850,00 Lei fara TVA.
•Contract CL10 - Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata din aglomerarile Budesti si Oltenita (FIDIC ROSU); Valoarea contractului: 13 266 717,94 Lei fara TVA.

Principalele activitati prestate in cadrul contractului de supervizare au fost:
•în faza de Construcţie (Analiza & Comunicare abateri de la Program de lucru a Antreprenorului; Verificare & Emitere propuneri de revizuire a PT & DDE; Urmărire realizare lucrări cantitativ & calitativ, Rapoarte inspecţie saptamanale; Initiere, Prezidare si Minutare sedinte saptamanale si lunare de progres; Sesizari de neconformitate in executie; Gestionarea procedurii aferente variatiilor; Initierea ordinelor de modificare; Elaborarea determinarilor Inginerului atunci cand acestea au devin necesare; Verificare & Aprobare desenelor "as-build"; Analiza solicitari de plata & Emitere de certificate interimare de plata(CIP); Consiliere privind revendicarile/ disputele contractuale si probleme care au aparut pe parcursul lucrărilor si prevenirea intarzierilor; Rapoartare conform prevederilor din Caietul de Sarcini).
•in perioada de receptie la terminarea lucrarilor (Gestionarea procedurii de testare conform cerintelor contractuale; Inspectii impreuna cu comisia de Receptie a Autoritatii Contractante & Pregatirea Proceselor Verbale de Receptie(PVRTL) si a Anexelor aferente; Urmărirea solutionării obiectiilor & recomandarii catre Comisia de Receptie; Urmarirea dezafectarii lucrărilor de organizare de santier si predarea tamplasamentului)
•în PND (Inspecţii regulate; Urmarirea solutionării obiectiilor; Recomandari catre Comisia de Receptie; Asistare la „Teste după Terminare" & Aprobare rapoarte)
•la finalizarea contractelor de lucrari (Emitere Proces Verbal de Receptie Finala; Predare catre Investitor Cartea Tehnica a Constructiei; Emitere Certificat Plată finala; Recomandare catre AC pt. returnare Garantie de Buna Executie; Raport Final de Supervizare)

Persoane de contact:
Ing. Claudiu Iorgovici - Director General, SC Ecoaqua SC Calarasi
Ing. Mircea Toma - Manager UIP, SC Ecoaqua SC Calarasi
Ing. Preda Cornel - Lider de Echipa, Hill International

01.12.2007 - 29.02.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: inginer cantitati

Responsabilitati:

Responsabilitati in cadrul contractului de Asistenta Tehnica pentru supervizare in perioada implementarii proiectului ”Reabilitarea zonelor urbane cu deficienţe majore în sistemul de canalizare si alimentare cu apa în Municipiul Bucureşti inclusiv modernizarea stemului rutier aferent sectoarele 1 si 6” - Contract Nr.3692/26.06.2007, proiect finantat din fondurile Bancii Mondiale. Valoarea totala a investitiei 80 000 000 Euro.

Principalele activitati prestate in cadrul contractului de supervizare au fost:
Aprobarea Programului de Lucru al Antreprenorului; Aprobarea mobilizarii Organizării de Şantier; Controlul resurselor; Verificări topografice; Verificări tehnologice; Interfaţa cu Managerul de Proiect; Controlul calităţii; Organizarea Recepţiilor la terminarea lucrărilor; Raportare catre banca finanţatoare(BIRD); Construirea bugetului proiectului; Gestionarea financiară a contractului; Organizarea sistemului de arhivare; Intocmirea Certificatele Interimare de Plata, a Ordinelor de Variatie si a Preturilor Noi; Inspecţii regulate pe parcursul PND si intocmirea rapoartelor aferente; Urmărirea soluţionării obiecţiilor din anexele PVRTL; Predare către investitor si operator a Cărţii Tehnice; Emiterea Certificatului de Recepţie la Terminarea lucrărilor;

Persoane de contact:
Cristina Parvulescu - Manager UIP PMB
Jana Buzduga - Project Director Hill International
Gabriel Hancu - General Manager Hill International

01.02.2007 - 30.11.2007

Departament: protectia mediului

Titlu Job: projec manager / inginer proiectant

Responsabilitati:

Projec Manager / Inginer Proiectant
- Proiectare si Asistenta Tehnica pentru supervizare in perioada implementarii contractelor de lucrari in judetul Dolj
- Proiectare si Asistenta Tehnica pentru supervizare in perioada implementarii contractelor de lucrari in judetul Valcea
- Proiect Tehnic, Detalii de Execurie si Avize pentru Extinderea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in orasul Voluntari

Persoane de Contact:
Inr. Adrian Bondoc - DIRECTOR GENERAL CivilCAD
Ing. Razvan Cojoc - DIRECTOR GENERAL RUXPRO

01.01.2004 - 31.05.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: lider adjunct de proiect / inginer proiectant

Responsabilitati:

- Proiectare si Asistenta Tehnica in vederea crearii condiţiilor instituţionale, patrimoniale şi tehnice de operare regională, respectiv de parteneriat asociativ asupra Operatorului Regional, proiect finantat din fondurile Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară a Zonei Metropolitane Oradea ce are ca obiect: "Extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de colectare/epurare a apelor uzate in spatiul rural al Zonei Metropolitane Oradea"
- ISPA Suceava 2005/RO/16/P/PE/004
- ISPA Craiova 2000/Ro/16/P/Pe/002-01
- Aplicatie SAPARD: “Drumuri de acces si dezvoltare in doua mari centre economice din Regiunea de Nord-Vest”.
- ISPA Deva&Hunedoara 2005/RO/16/P/PE/002

Persoane de contact:
Stefan Groza - DIRECTOR GENERAL S.C. ACET S.A. Suceava
Victor Arion - DIRECTOR GENERAL S.C. APAPROD S.A. Deva
Adrian Foghis - DIRECTOR GENERAL Asociatia Zona Metroplitana Oradea

01.05.1999 - 31.12.2003

Departament: proiectare civila / industriala

Titlu Job: inginer proiectant

Responsabilitati:

Inginer proiectant / Asistent Project Manager
- Amenajarea Hidroenergetica Cerna-Belareca
- Amenajarea Hidroenergetica a raului Olt in regiunea Izbiceni - Dunare
- Proiectarea si supervizarea sistemelor de alimentare cu apa in zona rurala a judetului Teleorman
- Aplicatie ISPA pentru optimizarea sistemului de canalizare al Municipiului Cluj-Napoca
- Aplicatie de finantare prin Guvernul Spaniei Elaborarea documentatiilor tehnice si financiare pentru sistemele de alimentare cu apa si canalizare in satele din judetele Covasna, Salaj, Suceava, Teleorman si Buzau
- Aplicatie de finantare SAPARD a sistemul de canalizare cu statie de epurare pentru comunele Aluniş, Deda si Ruşii-Munţi (Judetul Mureş) Beneficiar: Asociatia Consiliilor Locale ale comunelor Aluniş, Deda, Ruşi-Munţi

Gabriela DIMU - DIRECTOR GENERAL ISPH SA
Marius Alda - Project Manager
Dan Covaceanu - Project Manager
Dr. Ing. Vasile Cristidis - Profesor

studii

 

Facultati:

1999 - 2000 Masterat: Ingineria Protectiei Mediului la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, Facultatea de Hidrotehnica din Bucuresti. Diploma de Studii Aprofundate (Masterat)
1994 - 1999 Facultate / Colegiu: Inginerie Sanitara si Protectia Mediului la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, Facultatea de Hidrotehnica din Bucuresti. Diploma de Licenta

Premii

Certificari
Feb 2011 - Nov 2011: Project Management
Diplome certificate de Projec Management Institute si de Microsoft pentru urmatoarele module de curs: Micosoft Project 2007 Profesional, Project Management Fundamente, Projec Risk Management, Portofolio Management, Implementing a PMO, Soft skills for Projec Managements
Calificari
Sep 2004: DIRIGINTE DE SANTIER - Autorizatie Nr. 00023280/ 2011.09.08, in urmatoarele domenii: • Produse pentru constructii; • 2.3. Constructii civile, industriale, agricole; Categoria de importanta B • 6.1. Lucrari tehnico-edilitare de alimentare cu apa, canalizare si retele

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20