Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.05.1985

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este sa dobandesc un pachet de cunostinte cat mai vast, sa-mi folosesc experienta acumulata si progresarea acesteia, cat si dezvoltarea capacitatatii de a realiza proiectele alocate in timp util.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Achizitii, Inginerie, Protectia mediului, Controlul calitatii, Proiectare civila / industriala, Project Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2020 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer cost control

Responsabilitati:

Principalel activitati si responsabilitati :
• Intocmirea si pregatirea calculatiei pentru proiecte complexe din domeniul constructiilor civile;
• Urmarirea si decontarea contractelor aferente prestatorilor de specialitate;
• Intocmirea si verificarea situatiilor de plata si a bugetelor;
• Calculare cost final al investitiei si consumurile specifice;
• Oferirea de suport departamentului de ofertare in prepararea calculatiei necesare pentru viitoarele licitatii;
• Intocmire previziuni in ce priveste utilizarea resurselor pe proiect;
• Emitere buget proiect conform cerintelor managementului companiei si urmarirea incadrarii lucrarilor in buget;
• Monitorizarea si controlul costurilor pe proiect si efectuarea comparatiei cu costurile inregistrate in contabilitate;
• Urmarirea intocmirii situatiilor de lucrari intocmite de catre prestatori si inaintarea lor spre aprobare; • Calcularea costurilor / preturilor pentru toate articolele produse si urmarirea (analiza) cheltuielilor de productie;
• Realizarea bugetului de venituri si cheltuieli, realizarea rapoartelor de analiza si urmarire: realizat versus bugetat;
• Intocmirea raportului lunar cantitativ de depasiri / economii pe fiecare activitate si resursa si predarea lui pana in data stabilita;
• Semnalarea depasirilor de buget pe fiecare categorie de lucrari;
• Comunicare permanenta cu responsabilii din santiere pentru fiecare proiect, privind evolutia costurilor si a comenzilor;
• Oferirea de suport project managerilor si directorilor in analiza financiara pe proiect;
• Verificare si evaluare riscuri si oportunitati, urmarire si analizare cheltuieli directe si indirecte;
Contracte derulate: Hala Depozitare –Mercedes Benz (Daimler Bucuresti), Hala Comerciala Hornbach Oradea, Construire Hala Industriala si Cladire Anexa Tehnica in incinta fabricii Schaeffler Romania SRL (Brasov);

01.04.2019 - 30.04.2020

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer cost control

Responsabilitati:

• Urmarirea, analiza si controlul costurilor asociate unui proiect, pe baza datelor obtinute de la celelalte structuri organizatorice;
• Colectarea, interpretarea si transpunerea de date statistice pentru analizarea profitabilitatii proiectelor;
• Monitorizarea costurilor proiectelor/contractelor urmarind incadrarea cheltuielilor in bugetul proiectului;
• Efectuarea de analize cu cheltuielile privind materialele, manopera, utilajele si transportul aferente santierelor (executie) si sediului (proiectare);
• Analizarea riscurilor si oportunitatilor costului poriectului;
• Actualizarea costurilor aferente fiecarei etape a proiectului;
• Oferirea suportului in planificarea, controlul si actualizarea costurilor pentru toate proiectele care presupun raportarea modificarilor si monitorizarea evolutiei acestora;
• Participarea la discutii/sedinte ale echipei de proiect;
• Urmarirea incadrarii cheltuielilor proiectului in bugetele alocate;
• Identificarea oricarei devieri de la bugetul contractului/proiectului;
• Pregatirea rapoartelor lunare cu toate perioadele de inactivitate, consumurile si problemele legate de proiect pentru managerul de proiect si management;
• Compararea costurilor din oferta cu costul real pentru o perioada data;
• Clasificarea si descompunerea costului in componente cat mai simple, generand rapoarte pe fiecare centru de cost;
• Urmarirea orelor de munca alocate proiectului;
• Pregatirea rapoartelor de monitorizare de cate ori este necesar;
• Urmarirea planurilor de actiune corective identificate de audit legate de costuri pentru a asigura inchiderea prompta si adecvata a recomandarilor de audit si a neconformitatilor;
• Responsabila de controlul si monitorizarea cheltuielilor totale ale proiectului pentru a se asigura ca toate cheltuielile de proiect sunt evidentiate si inregistrate pe centrele de cost/proiectele corecte;
• Asigurarea incadrarii in bugetul incredintat pentru efectuarea lucrarii, prin urmarirea cheltuielilor efectuate sau preconizate a se efectua;
• Intocmirea de calculatii de pret pentru anumite activitati, postcalcule ale activitatilor proiectului;
• Realizarea revizuirii tehnice si comerciale a contractelor de lunga durata;
• Calculare cost unitar aferent tehnologiilor de executie/proiectare, pe baza cheltuielilor reale;
• Calculare cost final al investitiei si consumurile specifice pentru fiecare proiect in parte;
• Pregatirea si prezentarea raportului lunar aferent costurilor proiectelor catre echipa de manangement pentru a asigura mentinerea cheltuielilor in bugetul proiectului;

01.07.2017 - 30.04.2019

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer dep. tehnic - ofertare

Responsabilitati:

• Urmarirea santierelor in lucru si intocmirea situatiilor de lucrari aferente acestora;
• Intocmirea comenzilor aferente materialelor necesare pentru santierele existente;
• Elaborarea Proceselor-Verbale de Receptie Calitativa pentru lucrarile aflate in executie;
• Intocmirea draftului de contract pentru serviciile/furnizorii/colaboratorii firmei;
• Elaborare liste de cantitati in baza documentatiei tehnice pusa la dispozitie de Beneficiar si a proiectelor de executie;
• Verificarea corelarii dintre documentatia si proiectele de executie si listele de materiale si echipamente;
• Intocmirea situatiillor de plata lunare (de lucrari) cu Beneficiarul, in baza cantitatilor de lucrari real executate, confirmate de catre Responsabilul de Proiect si a preturilor unitare negociate cu Beneficiarul, in vederea emiterii facturilor si a platilor aferente.
• Intocmirea documentatiei tehnice de calitate aferente fiecarei lucrari aflate in executie: Plan de Control al Calitatii : Verificari si Incercari (PCCVI), Programul Calitatii, Proceduri Tehnice de Executie, Organigrama, Asigurarea accesului la specialistii necesari si obligatorii in vederea calitatii lucrarilor, Managementul Deseurilor Inerte, Managementul Riscurilor/SSM/Mediu/Trafic, Intocmirea Planului de Organizare de Santier, a Metodologiei de lucru, Intocmire Analize de Pret pentru mixturile asfaltice furnizate de firma;
• Intocmirea Fisei Tehnice cu Date de Securitate pentru produsele firmei (mixturi asfaltice);
• Intocmirea Fisei de Asternere a Mixturilor Asfaltice;
• Intocmirea Raportului de lucru zilnic/saptamanal pentru utilaje;
• Colaborarea cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare si actualizarea bazei de date;
• Evaluarea lucrarilor prin incadrarea acestora in articole de deviz, utilizand programul de devize; Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice conform cerintelor licitatiei, introducerea articolelor de deviz si cantitatile acestora in programul specializat WINDEV, INTERSOFT, DOCLIB, EXCEL, etc;
• Intocmirea propunerii tehnice si economice conform fisei de date aferenta licitatiei;
• Intocmirea solicitarilor de clarificari in urma neconcordantei proiectului pus la dispozitie fata de cerintele fisei de date ale licitatiei;
• Obtinerea de oferte de pret pentru material si manopera;
• Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
• Evaluarea lucrarilor suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului si intocmire note de comanda suplimentara (NCS);
• Evaluarea lucrarilor de remediere ce pot aparea in proiect, intocmire note de renuntare (NR);
• Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor;
RSMI – RESPONSABIL CU SISTEMUL DE MANAGEMENT INTEGRAT
Responsabilitati:
• Intocmirea Manualului Sistemului de Management Integrat Calitate-Mediu;
• Asigurarea ca politica si obiectivele referitoare la calitate, mediu sunt stabilite pentru SMI si sunt compatibile cu contextul si directia strategica ale organizatiei;
• Asigurarea ca cerintele SMI sunt integrate in procesele de afaceri ale organizatiei;
• Asigurarea ca resursele necesare pentru SMI sunt disponibile;
• Asigurarea ca SMI se conformeaza cu cerintele standardelor de referinta;
• Asigura ca procesele furnizeaza elemente de iesire intentionate;
• Raportarea Managementului de la cel mai inalt nivel referitor la performanta SMI si la oportunitatile de imbunatatire;
• Asigurarea ca orientarea catre client este promovata in intreaga organizatie;

01.01.2015 - 31.07.2017

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer dep. ofertare

Responsabilitati:

• Intocmire oferte financiare pentru licitatii publice pentru lucrari de constructii de drumuri, poduri, instalatii, lucrari civile si hidrotehnice.
• Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice conform cerintelor licitatiei, introducerea articolelor de deviz si cantitatile acestora in programul specializat DOCLIB, Excel, etc;
• Solicitarea cererilor de oferta de la diferiti furnizori de materiale si echipamente si alegerea celei mai convenabile oferte;
• Transmiterea cererilor de clarificari aferente documentatiei puse la dispozitie de Autoritatea Contractanta, studierea ofertelor de pret de la furnizori, elaborarea raspunsurilor la cererile de clarificari ale autoritatii contractante, referitoare la licitatiile elaborate.
• Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta, intormirea propunerii tehnice (pe baza caietului de sarcini si a documentatiei existente) care consta in: Programul Calitatii, Proceduri tehnice de executie, Graficul de executie, Metodologie de lucru, Planul de management de mediu/deseuri inerte/trafic/riscuri, Planul organizarii de santier, Centralizatoarele cheltuielilor pe obiective, Analize de pret, Lista cu cantitatile de lucrari, Lista consumurilor de resurse materiale, manopera, utilaje si transport;

01.03.2014 - 31.01.2015

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef profil md si d

Responsabilitati:

Intocmirea retetelor de preparare a mixturilor asfaltice pentru lucrarile de drumuri, efectuarea incercarilor pe mixturi asfaltice preparate in statie si la asternere cat si prelevarea de carote pentru verificarea gradului de compactare cu frecventele stabilite de caietele de sarcini si normativele in vigoare;
Analizarea si verificarea rapoartelor de incercare si a centralizarii rezultatelor incercarilor de laborator.

01.09.2013 - 31.03.2014

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer cai ferate, drumuri si poduri

Responsabilitati:

Organizarea si derularea procedurilor de achizitii publice;
Pregatirea documentatiilor necesare pentru participarea companiei in cadrul procedurilor de achizitii publice si coordonarea procesului de colectare a datelor, formularelor si documentelor necesare;
Pregatirea si derularea procedurilor de achizitii organizate de catre firma si gestionarea procedurii in toate aspectele ei;
Monitorizarea si documentarea procedurilor de achizitii care pot prezenta interes comercial pentru companie;
Urmarirea societatii daca indeplineste toate conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
Colaborarea cu toate compartimentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare;
Monitorizarea statusului locitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulati, etc...).

01.05.2010 - 30.09.2013

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer proiectant

Responsabilitati:

Operare AutoCAD, proiectare traseu in plan, profil longitudinal, profil transversal tip, dimensionare sitem rutier, scurgerea apelor, anchete de circulatie, semnalizari si marcaje.
Participarea in cadrul colectivului la elaborarea proiectelor:

- Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Bistrita, Gheorghieni si Miercurea Ciuc.(Beneficiar CNADNR)
- Transport agabaritic de la Moldova Noua la Oravita pe DN57 pentru centrala electrica eoliana cu puterea de 9 MW-Bravita.Lucrari amenajare drum.
(Beneficiar S.C. LC BUSSINESS S.R.L.)(Faza de proiectare : P.Th. ; D.D.E)
- Cresterea accesibilitatii catre partea de nord a polului de crestere, in special catre spitalul judetean din municipiul Ploiesti,prin realizarea pasajului peste DN 1B,in continuare DJ 102. (Beneficiar Consiliul Judetean Prahova) (Faza de proiectare : P.Th.+D.E.)
- Eliminarea efectelor inundatiilor din iunie/iulie 2010 de pe DN 2E
(Beneficiar : S.C. CF IASI - GRUP S.A.) (Faza : P.T.; D.E.)
- Eliminarea efectelor inundatiilor din iunie/iulie 2010 de pe DN 2K
(Beneficiar DRDP IASI) (Faza de proiectare : P.Th.+C.S.+D.E.)
- Reabilitare DN 1C Dej – Baia Mare Km 61+500 – Km 147+990
(Antreprenor Contractor : FCC CONSTRUCCION SA BARCELONA – SUCURSALA BUCURESTI, Beneficiar : CNADNR ) (Faza de proiectare : DE, AS BUILT) Contract 6R10
Activitatea inginerească de proiectare a constat în:
Proiectare traseu in plan ,profil longitudinal, profil transversal tip
Dimensionare sitem rutier
Scurgerea apelor
Anchete de circulatie, semnalizari si marcaje
- Modernizare DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia km 0+000-44+130, 51+041 - 109+905. (Antreprenor : Asociatia SC SPEDITION UMB SRL & SC CONSITRANS SRL & SC IPTANA SA, Beneficiari : CNADNR, DRDP Bucuresti) (Faza : D.E. )
Activitatea inginerească de proiectare a constat în:
Proiectare traseu in plan ,profil longitudinal, profil transversal tip
Dimensionare sitem rutier
Scurgerea apelor

Am mai participat la întocmirea documentaţiilor pentru urmatoarele tipuri de lucrări
- anchete de circulaţie origine-destinaţie pe drumurile naţionale
- intocmirea ofertelor tehnice pentru licitatii lucrari de drumuri

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Domeniul Inginerie Civila, Specializarea Cai Ferate, Drumuri si Poduri la UNIVERSITATEA TEHNICA DE CONSTRUCTII BUCURESTI, FACULTATEA DE CAI FERATE, DRUMURI SI PODURI din BUCURESTI.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica - Fizica la COLEGIUL NATIONAL ANASTASESCU, ROSIORI DE VEDE din ROSIORI DE VEDE.

Premii

Certificari
Aug 2018 - Sep 2018: Diploma "Responsabil de mediu”, acreditata de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice;
Competentele profesionale dobandite:
- Aplicarea prevederilor legale privind protejarea mediului;
- Aplicarea prevederilor legale privind un mediu sanatos, securitate in munca;
- Aplicarea procedurilor de calitate;
- Coordonarea procesului de instruire in domeniul mediului;
- Gestionarea actelor normative de mediu;
- Elaborarea programului de management de mediu;
- Elaborarea programului de monitorizare a factorilor de mediu;
- Monitorizarea factorilor de mediu;
- Realizarea auditului intern;
- Elaborarea programului de audit intern;
- Supravegherea activitatii de pregatire pentru situatiile de urgenta;
- Intocmirea documentetiei de management de mediu;
- Raportarea activitatii de mediu.
Mar 2013 - Feb 2014: Diploma "Certificate of Course Completion" INFOACADEMY, PHP Programmer (I), Diploma "Certificate of Course Completion" INFOACADEMY, PHP/MySQL Advanced Progammer (II) which contains:
- Create HTML pages that include dynamically-generated content
- Work with PHP variables, data types and operators
- Create and use PHP functions
- Control program flow using iteration and decision structures
- Create PHP arrays and manipulate them using predefined PHP functions
- Create or dynamically generate HTML forms
- Process submitted HTML form data
- Manipulate string using predefined PHP functions
- Use regular expressions for finding or validating data
- Send HTTP headers
- Work with HTTP cookies
- Use PHP sessions to maintain state between HTTP requests
- Use the SQL language to create databases and tables, manipulate data and execute querrys
- Use database indexes to improve the speed of operations on database tables
- Write PHP scripts that interact with MySQL databases using various PHP database extensions (mysql, mysqli, PDO)
- Declare and use PHP 5 classes, interfaces and objects
- Implement exception handling in an application
- Work with local and remote files
- Build HTML forms that allow file upload and process uploaded files
- Use PHP streamsfor reading and writing data
- Create and manipulate XML documents using SimpleXML or DOM XML
- Describe well-known security vulnerabilities/attacks and write code that avoids them

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close