Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.06.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Director general/Inginer Silvic,Manager Fonduri Europene,cu experienta in management, achizitii /vanzari, responsabil cu stabilirea si mentinerea unei operari eficiente a afacerii,am gestionat cu succes timp de 10 ani echipe si proiecte. COMPETENTE PROFESIONALE Administrarea afacerii Responsabilitati:  Implementarea planurilor de afaceri ale companiei, impreuna cu sefii de departamente. -Cresterea vanzarilor dep. Husqvarna(perioada 2008-2011) cu 10%pe an realizat 110% pe an -Cresterea activitatii de service utilaje Husqvarna cu 15% -Incheierea de 4 contracte de colaborare realizat 120%pe an realizat +7 contracte si un punct de lucru -Infiintare firma exploatare forestiera si prima achizitie de masa lemnoasa pe picior - anul 2009 realizat in 2008 Planificat 2008-2011 -Cresterea cifrei de afaceri cu 15% -Cresterea profitului net cu14% -Cresterea cotei de piata cu 0.07% Planificat 2012-2015 Realizat127% Realizat117% realizat +0.14% -Cresterea cifrei de afaceri 150% -Cresterea profitului net 150% -Cresterea cotei de piata 0.10% Realizat 274% Realizat 350% Realizat+ 0.12%  departamentul fonduri europene 2008-2016 implementarea a doua proiecte cu aport 50% realizat- in 2009 un proiect cu aport de 20% -in 2012 un proiect finantat 100%  negocierea si administrarea contractelor cu partenerii cheie ai companiei (furnizori, clienti) reprezentind compania in cadrul intalnirilor la nivel inalt, cu autoritatile, grupurile de afaceri si potentialii parteneri; Parteneri noi interni Kronospan,Tornator,Holzindustrie Schweighofer, regii autonome locale si regii silvice ,parteneri mai mici pe plan local. Parteneri noi externi –contracte de servicii forestiere in Austria. Dezvoltarea afacerilor si strategiilor Dezvolatarea domeniilor de interes:-exploatare forestiera; -drumuri forestiere; -corectare torenti ; Consultanta :-consultanta in domeniul exploatarii forestiere,( incluzind si degajari,curatiri,rarituri); -consultanta pentru accesarea fondurilor structurale.Managenentul si implemantarea proiectelor; -analiza riscurilor investitiilor. Achizitii/vanzari  identificarea necesarului de aprovizionare ;  incadrarea in limitele bugetului, alegerea produselor de achizitii si vanzare;  întocmeşte şi analizează cererile de ofertă;  elaborarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;  elaborarea de rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie şi pe fiecare direcţie de business;  elaborarea de propuneri pentru îmbunătăţirea procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;  organizarea şi participarea la licitaţii;  Identificarea punctele de pârghie în diferențierea mărcii față de competitorii cheie pentru a dezvolta în mod eficient o nouă poziționare a brandului. Resurse umane • Construirea de echipe coezive Crearea responsabilitatilor pentru fiecare membru al echipei. Castigarea increderii in echipa. Crearea de echipe de inalta performanta si scaderea numarului de oameni in echipa.  Cresterea noilor generatii Identificarea talentelor, dezvoltarea lor si punerea in aplicare a masurilor sociale specifice. Cresterea nivelului de pregatire.  Evaluare și motivare Comunicare zilnica. Instruire si raspuns . Apeluri duble,bonusuri de performanta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Protectia mediului, Prelucrarea lemnului / PVC, Sport / Wellness, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Constanta, Craiova, Iasi, Sibiu, Timisoara, Tirgu-Mures, Botosani, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - 31.08.2019

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer constructii drumuri

Responsabilitati:

 Verificarea planurile de executie si implementarea solutiilor constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate;
 Organizarea lucrarilor pe santier;
 Aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru;
 -Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;
 -Intocmirea si/sau verificarea situatiile de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic;
 -Urmarirea ca aprovizionarea cu materiale comandate sa se faca la timp si verificarea existentei documentelor de calitate si transport.

01.03.2017 - 31.12.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: junior manager -"back of house"

Responsabilitati:

Junior manager “Back of House” D&D LONDON, Londra (Regatul Unit) 31/09/2018
 Coordonarea echipei de întretinere pentru a asigura buna functionare a unitatii;
 -controlul cel putin o data pe saptamana a tuturor sistemelor si aparatelor detinute;
 -investigarea defectiunilor si eliminarea cauzelor;
 -studierea pietei ofertelor si intocmirea raportului de achizitie a produselor in acord cu Senior manager in baza bugetului aporobat;
 -supravegherea curățeniei spațiilor in conformitate cu reglementările privind siguranța sănătății alimentare.
 -Urmărirea zilnică a tuturor produselor alimentare, a băuturilor, a altor comenzi prin verificarea tuturor comenzilor de cumpărare și asigurarea că mărfurile sunt stocate în zonele lor specific;
 -Verificarea facturilor corespunzătoare tuturor comenzilor de achiziție;
 -Asistarea tuturor departamentelor la intocmirea si verificarea stocului lor lunar și anual.

01.10.2005 - 28.02.2017

Departament: altele

Titlu Job: general manager/ing silvic

Responsabilitati:

Director general/ Inginer silvic- UNIVERSAL MOTOR TRADING SRL, (România) 01/11/2008–01/02/2017
 implementarea planului de afaceri al companiei, in urma elaborarii acestuia impreuna cu sefii de departamente;
 stabilirea obiectivelor specifice pentru fiecare departament, supervizarea de suport pentru implementarea planurilor, politicilor si procedurilor;
 negocierea si administrarea contractelor cu partenerii cheie ai companiei (furnizori, clienti);
 cercetarea si dezvoltareavde metode si proceduri noi de management, pentru eficientizarea activitatii;
 reprezentarea compania in cadrul intalnirilor la nivel inalt, cu autoritatile, grupurile de afaceri si potentialii parteneri;
 supervizarea, pregatirea si administrarea bugetului, eficientizarea activitatii si cresterea profitului;
 analizeazarea si monitorizarea financiara din punctul de vedere al conformitatii cu planul de business elaborat initial;
 coordonarea activitatii zilnice a subordonatilor , identificarea si solutionarea problemelor aparute;
 participarea la nivel decizional in procesul de recrutare, integrare, instruire si evaluare a performantelor pentru personalul in subordine;
 achizitia de servicii silvice;
 achizitia de masa lemnosa pe picior si in platforma primara;
 supravegherea activitatilor silvice interne si externe pentru desfasurarea lor in parametri contractuali.



Director de vanzari- UNIVERSAL MOTOR TRADING SRL, (România) 01/10/2006–01/11/2008
 Achiziționarea angajamentelor de vânzări;
 Prioritizarea alocării resurselor;
 Implementarea strategiilor de brand;
 Realizarea unor creșteri / venituri solide ale marcilor din portofoliu de bază;
 Cresterea a brandului pe piata impreuna cu distribuitorul pe tara;
 Infiintarea de puncte de lucru si multiple contracte de colaborare;
 Dezvoltarea pe orizontala a gamei de produse/servicii oferite.

Agent de vanzari
Sef atelier intretinere motoare mic litraj - UNIVERSAL MOTOR TRADING SRL(România) 01/11/2005 -01/10/2006
 Intocmirea de planuri de vanzari lunare si anuale/ rapoarte realizari lunare si anuale pe vanzari;
 Crearea de noi strategii de vanzari in vederea cresterii volumului pe toata gama de produse;
 Urgentarea actiunilor si limitarea stocurilor;
 Oferirea de produse auxiliare in pachete promotionale;
 Dezvoltarea pe orizontala a gamei de produse/servicii oferite;;
 Networking;
 Masura si analiza rezultatelor cu atentie;
 Supravegherea atelierului de intretinere si reparare a produselor in garantie si post garantie;
 Fidelizarea clientilor.

01.09.1996 - 01.08.1999

Departament: altele

Titlu Job: profesor suplinitor

Responsabilitati:

Profesor suplinitor Educatie Fizica
Respectarea normelor pedagogice si didactice

01.12.1995 - 01.09.1996

Departament: altele

Titlu Job: 01.12.1995-01.09.1996

Responsabilitati:

Insotitor persoane infirme

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Exploatari forestiere la Facultatea de Silvicultura si Exploatari Forestiere din Brasov.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: Militar la Liceul Militar " Tudor Vladimirescu " din Craiova.

Premii

Certificari
Jun 2009: Diploma Manager de Proiect



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close