 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 13.07.1971
|
|
obiectiv | |
|
Interesata de o poziţie la nivel managerial in industria turismului în care experienţa mea vastă va fi în continuare utilizata.
Beneficii: Asigurare medicala. Tip job: Full time, Proiect / Sezonier Departament: Turism / Hotel staff Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
15.06.2010 - prezent Departament: turism / hotel staff Titlu Job: housekeeping manager Responsabilitati: Utilizarea corecta a fortei de munca;
Inventarierea si controlul articolelor apartinand departamentului de housekeeping in vederea reducerii aprovizionarii ne-necesare;
Controlul asupra utilizarii materialelor chimice si materialelor de curatat;
Constientizarea personalului pentru a reduce pierderile, care duce la scaderea costului lenjeriei si altor facilitati;
Imbunatatirea calitatii serviciului personalului care a ridicat ratingul raportului de satisfactie a clientilor;
Realizari: • Imbunatatirea scorului Windham - Auditul calitatii de la 80% in 2009 la 88,9% in 2010(Hotel Ramada,Brasov,Ro);; |
|
01.11.2005 - 01.05.2010 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: housekeeping consultant Responsabilitati: Instruirea periodica a personalului si schimbarea atitudinii personalului cu scopul de a reduce reclamatiile clientilor;
Evaluarea personalului;
Analizarea fiecarei reclamatii in parte a clientilor si cresterea nivelului de multumire a clientilor;
Realizari: Implementarea si dezvoltarea in decurs de 6 luni de la angajare a unui sistem bine structurat dpdv organizatoric care a dus la cresterea cu 27% a profitului hotelului si la imbunatatirea eficientei personalului din housekeeping (Hotel Panasia Continental, Calcutta, India); |
|
01.02.2005 - 01.10.2005 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: housekeeping consultant Responsabilitati: Asigurarea ca igiena, curatenia, serviciul de intretinere, serviciile oferite in camere sunt conform standardelor clubului;
Imbunatatirea calitatii serviciului personalului care a ridicat ratingul raportului de satisfactie a membrilor clubului; Realizari: Utilizarea adecvata a fortei de munca in urma careia s-a redus 30% din timpul de lucru al personalului (Hindusthan Club, Calcutta, India); |
|
01.05.2003 - 15.11.2004 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: assistant executive housekeeper Responsabilitati: Instruirea periodica a personalului si schimbarea atitudinii personalului cu scopul de a reduce reclamatiile clientilor; PPI (Instructiuni de proceduri preventive);SMS(Sistemul de management al sigurantei);Instruirea sanitara a personalului in Hkp;
Conducerea a peste 20 de angajati si supervizori in HKP; Realizari: Mentinerea nivelului de igiena in concordanta cu standardele de sanatate ale USA si astfel reqalizarea unui score de 100 puncte din 100 care au plasat vasul Costa Mediterranea primul in flota in iunie 2004;
|
|
30.11.2000 - 02.10.2002 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: 2nd housekeeper Responsabilitati: Asigurarea ca igiena, curatenia, serviciul de intretinere, serviciile oferite in camere sunt conform standardelor companiei;
Sesizarea si raportarea tuturor problemelor de intretinere in timp util si verificarea regulata a lucrarilor de reparatii efectuate;
Imbunatatirea calitatii serviciului personalului care a ridicat ratingul raportului de satisfactie a clientilor; Realizari: Implementarea de success a programului TGS (Satisfactia Totala a Clientului) si prin instruirea personalului in acest sens rata de satisfactie a clientilor a crescut de la 87% la 98% referitor la serviciile departamentul de housekeeping (RCCL, vasul Explorer of the Seas );
Nominalizata “Angajatul lunii” (Explorer of the Seas vessel, RCCL);
|
| studii | |
|
Activitati extracurriculare • Capacitate exceptionala pentru sarcini multiple;
• Excelente abilitati interpersonale si de comunicare;
• Excepţionale abilitatile de lider, cu o capacitate demonstrată de a construi, forma şi pregati echipe extrem de productive şi motivaţe sa coopereze;
• Capacitate de analiza si controlul costurilor;
• Dezvoltarea si punerea in aplicare a planurilor strategice;
• Abilitati de luare a deciziilor;
• Rezolvarea problemelor in mod creativ;
• Manuirea cu indemanare a plangerilor sau reclamatiilor clientilor;
• Capabilitate organizatorica;
• Bine organizat, orientat catre detalii, precisa, pretenţioasa;
• Cunostinte excelente de limba engleza;
• Cunostinte de baza de limba italiana si spaniola;
• Hobby pentru design si dcor de interior;
• Adaptabilitate de a lucre cu diverse situatii si oameni;
• Intotdeauna mentinand standard inalte;
Premii Professional management of Hkp operations course (2000-2001),Miami,Florida.
Royal Caribbean Cruise Line & Costa Crociere SpA trainings on board (United State Public Health certified for handling hazardous chemicals, First aid, Fire fighting & Crowd management).
SCMS Maritime Training Institute & Pelican Marine Academy training in accordance to STCW/95 rules®ulations (Elementary First Aid, Personal Safety&Social responsibilities, Personal Survival Techniques, Fire Prevention&Fighting) in Mumbai, India(March,2003)
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|