Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.06.1991

obiectiv

 

Doresc sa imi valorific pasiunea pentru domeniul administrativ intr-o companie multinationala, contribuind la dezvoltarea acesteia prin aducerea unui aport propriu la cresterea cifrei de afaceri, mizand pe potentialul uman.

Salariu: 2.400,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: ofițer colectare credite

01.08.2016 - 30.11.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: housekeeping

01.09.2015 - 31.08.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

• Sortarea si înregistrarea corespondentei primite în registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare);
• Preluarea si directionarea apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
• Înainte de transferarea mesajului afla cine suna si eventual în ce problema si transmite aceste informatii persoanei interesate înainte de a transfera efectiv legatura;
• Primirea persoanelor din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), informarea celor interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent;
• Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si înregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), îndosarierea lor în bibliorafturi (Primite, Trimise);
• Mentine legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, în cazul deplasarilor în interes de serviciu ale angajatilor / partenerilor firmei;
• Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, împacheteaza coletele, înregistreaza plicurile trimise;
• Transmiterea prin curierat a plicurilor si coletelor si tinerea evidentei transporturilor;
• Persoana de contact pe partea de solicitari de IT ( Office 365, hardware) cu Franta; trimiterea solicitarilor colegilor legate de functionarea Office 365, probleme internet, alte probleme de hardware;
• Realizarea fisierelor necesare auditului de IT;
• Persoana de contact in relatia cu furnizorii
• Realizarea tipizatelor pentru departamentul de logistica;
• Trimiterea facturilor clientilor zilnic si indosarierea acestora la departamentele de logistica si contabilitate;
• Verificarea si indosarierea avizelor sosite de la Geodis Calberson ;
• Realizarea fisierelor saptamanale cu evidenta facturilor ;
• Trimiterea facturilor in original clientilor insotite de o confirmare care trebuie semnata , stampilata si trimisa la Legrand prin fax sau mail; tinerea in evidenta a confirmarilor facturilor clientilor;
• Trimiterea catre parteneri a evidetei facturilor emise de catre Legrand Romania in cursul lunii;
• Realizarea fisierelor solicitate de departamentul de logistica de 2 ori pe saptamana ce contin informatii logistice despre referinte;
• Crearea referintelor cu toate datele tehnice si logistice in sistem ;
• Realizarea modificarilor de pret cerute de departamentul de marketing;
• Realizarea modificarilor de date logistice cerute de departamentul logistica ;
• Tinerea evidentei mostrelor din magazie ; a solicitarilor colegilor in aceasta privinta ;
• Tinerea evidentei valizelor de prezentare finisaje din magazie ; a solicitarilor colegilor in aceasta privinta;
• Preluarea comenzilor de mostre ale colegilor si transmiterea acestora catre departamentul de logistica;
• Preluarea coletelor cu comenzile de mostre, verificarea si impartirea acestora;
• Programeaza interviurile;
• Coordoneaza activitatea de show-room;
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectarii temeiului legal;
• Realizarea de documente (declaratii si certificate de garantie) solicitate de departamentul commercial; si logistica;
• Declaratiea lunara de Intrastat;
• Pregatirea brosurilor, catalogelor si materialelor de comunicare solicitate de colegi;
• Realizarea si gestionarea necesarului de papetarie;
• Realizarea si gestionarea produselor de protocol (apa,cafea,materiale de curatenie etc.);
• Mentine relatia intre companie si administratia cladirii;
• Realizarea borderourilor de depunere a instrumentelor de plata;
• Verificarea si indosarierea CMR-urilor;

01.09.2014 - 30.09.2015

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

- Preluarea corespondentei si coletelor si distribuirea lor: clienti/furnizori;
- Verificarea facturilor interne si a ordinelor de plata;
- Efectuarea electronica a platilor catre furnizori;
- Receptionarea e-mail-urilor si directionarea lor in cadrul societatii;
- Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele/ departamentele solicitate;
- Emiterea de fax-uri, e-mail;
- Verifica cardurile de cheltuieli, Rompetrol.
- Asigurarea firmei cu produse pentru protocol – asigurarea protocolului cu clientii;
- Asigurarea comenzilor zilnice de masa;
- Realizarea aprovizionarii societatii cu produse de papetarie;
- Asigura asistenta agentilor de vanzari (printare oferte si cataloage, transmiterea de oferte catre clienti);
- Mentinerea legaturii cu actualii clienti si transmiterea situatiilor financiare;
- Traduceri manuale si documente;
- Asigura asistenta departamentului facturare si contabilitate;
- Depuneri/ridicari documente la banca, avocat, alte institutii ale statului;
- Protectia muncii.

01.05.2014 - 30.09.2014

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: operator receptie

Responsabilitati:

Tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie, intocmirea corecta si la zi a chitantelor/bonuri fiscale pentru sumele incasate de la clienti la vanzarea cu plata pe loc.

01.06.2013 - 31.03.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent procedural

Responsabilitati:

- Initierea de apeluri catre debitori in vederea colectarii sumelor datorate.
- Informarea acestora cu privire la debitul avut, implicatiile acestuia si modalitatile de lichidare.
- Corectitudinea datelor introduse.
- Transmiterea catre Team Leader a cazurilor speciale si urmarirea situatiei.
- Atingerea targetului individual si pe echipa.

01.11.2010 - 31.05.2011

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Ghidarea catre locul de desfasurare a campaniei, instiintarea clientilor asupra ofertei, ordonarea produselor, intocmirea rapoartelor,oferirea posibilității consumatorilor de a testa gratuit produsul, distribuirea materialelor promoționale.

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate: Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National Ion Maiorescu din Giurgiu.

Premii

Atestat limba engleza.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close