Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.09.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.2006

obiectiv

 

Mulți ani de experiență în gestionarea tuturor serviciilor unei companii de turism, inclusiv proiecte mari de investiții hoteliere și unice. Principalele domenii de activitate: management hotelier și relații publice. Competențe cheie: dezvoltarea și implementarea strategiilor de dezvoltare , asigurarea transparenței activităților financiare și economice , implementarea proiectelor pentru creșterea eficienței operaționale a afacerii (reducerea costurilor, creșterea productivității muncii, optimizarea proceselor de afaceri); examinarea proiectelor de investiții.

Salariu: 7.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: horel & resort manager

Responsabilitati:

• Realizarea de strategii de dezvoltare a serviciilor pe care le oferă hotelul;
• promovarea imaginii hotelului prin organizarea și coordonarea unor activități de marketing și publicitate;
• constuirea și să dezvoltarea relațiilor cu agențiile de turism vânzătoare si revânzătoare, companii ;
• planificarea, organizarea, coordonarea și controlul tuturor activităților din unitate;
• menținerea în permanență a standardelor de calitate prin supervizarea personalului din subordine;
• masuri de fidelizare a clienților, soluționarea rapida a reclamațiilor venite din partea clienților;
• stabilirea relațiilor eficiente cu furnizorii pentru rezolvarea rapidă a oricărei probleme care poate să apară;
• asigurarea unui flux operațional eficient la nivelul activităților care se desfășoară în unitatea pe care o conduci.

01.02.2016 - 31.05.2016

Departament: farmacie

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu medicii din teritoriul arondat in vederea promovarii si vanzarii produselor din portofoliul companiei.
Desfasurarea in conditii de eficienta a activitatii in zona alocata prin planificarea si organizarea vizitelor si prin informarea corecta a clientilor,
Participarea la congrese si simpozioane.

01.02.2012 - 31.01.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: front desk manager

Responsabilitati:

*Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor,:
*Asigurarea efectuarii platilor de catre clienti, oferirea de servicii hoteliere catre client, rezolvarea reclamatiilor clientilor, promovarea imaginii hotelului, organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii punctului de receptie.



01.12.2010 - 31.05.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Responsabilitati :
* Responsabil cu implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerea rezultatelor planificate in proiect;
* Crearea pachetelor turistice si promovarea lor catre agentiile revanzatoare, incluzand negocierea directa cu furnizorii de servicii turistice ( asigurarea si transformarea efectiva si la timp a resurselor proiectului in activitati si produse concrete);
*Ghidarea consultantilor si contractantilor,supravegherea modului de desfasurare a activitatilor conform planului de lucru negociat;
* De a facilita cooperarea dintre si intre consultantii/expertii pe termen scurt si partenerii proiectului;
* De a participa la evenimentele proiectului, asigurand pregatirea adecvata a acestora;

01.05.2004 - 29.02.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner hotel

Responsabilitati:

-Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la client;
-Primirea si cazarea clientilor;
-Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor;
-Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
-Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
- Negocierea pretului in limitele impuse de management.
-Coordonarea salariatilor din subordine privind organizarea activitatilor din receptie,cazare si curatenie a camerelor de hotel si spatiilor comune de acces.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Economia comertului,turismului si serviciilor la Universitatea Artifex din BUCHAREST.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Filologie,istorie,limbi straine la Liceul Teoretic Horia Hulubei din BUCHAREST.
2014 - 0 Masterat: Marketing Strategic la Universitatea Artifex din BUCHAREST.

Premii

Certificari
Aug 2011 - Sep 2011: Atestat limba engleză
Atestat scris/vorbit limbă engleză

May 2011 - Jun 2011: Atestat limba italiana

Atestat limbă italiană scris/vorbit

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close