Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.11.1989

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:01.04.2008

obiectiv

 

Doresc extinderea cunostintelor si experientei mele in relatii cu clientii. Sunt o persoana dedicata, atenta la detalii si responsabila, orientata catre rezultate si vreau sa pun la dispozitia clientilor, dar si a angajatorilor, echipei, experienta si cunostintele dobandite. Imi place sa fiu un team player si sa ma adaptez situatiilor de criza. Am abilitatea de a lucra bine in echipa, dar pot folosi si propria initiativa pentru a obtine rezultate. Ma consider o persoana sociabila, zâmbitoare, matura, cu dorinţa de perfecţionare și de a învaţa lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: helpdesk officer (funcționar informații clienți)

Responsabilitati:

Cunoasterea detaliilor si punerea in aplicare procedurilor interne de lucru in vederea solutionarii
solicitarilor preluate;
- Oferirea suportului pentru departamentul operatiuni/support in vederea aplicarii corecte a
procedurilor interne de lucru si a prevenirii sesizarilor din partea debitorilor conform alocarii de
responsabiliti/prioritati stabilite de catre superiorul direct;
- Crearea rapoartelor saptamanale privind activitatea de solutionare a solicitarilor primite;
- Crearea/Modificarea procedurilor de lucru interne;
- Stabilirea si mentinerea comunicarii cu echipele din cadrul companiei;
- Participarea la proiecte/activitati din cadrul departamentului;
- Respectarea termenului limita solutionare a solicitari scrise din partea debitorilor;

01.12.2015 - 31.10.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: collection representative

Responsabilitati:

Colectarea debitelor conform procedurilor interne si specificatiilor clientului corect si in timp
util;
- Analizarea informatiilor referitoare la situatiile specifice a dosarelor care trebuiau gestionate;
- Contactarea telefonica a debitorilor si negocierea conditiilor de plata intro-o maniera ferma,
corecta si demna;
- Negocierea directa a conditiilor de plata atunci cand este cazul;
- Asigurarea intalnirilor cu debitorii la sediul companiei in mod profesional conform procedurilor
de lucru interne;
- Analizarea din punct de vedere financiar a debitorilor in vederea identificarii celor mai bune
solutii de plata;
- Mentinerea corecta a informatiilor despre debitori si dosare;
- Participarea la proiecte/activitati din cadrul departamentului;

01.08.2015 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Indrumarea si ajutarea clientilor, raspunderii solicitarilor clientilor; - Gestionarea articolelor de imbracaminte sosite si asigurare aspectului atractiv al magazinului; - Cunoasterea produselor si colectiile brandului; - Verificarea si stocarea articolelor de imbracaminte; - Punerea la curent cu campaniile si activitatile in vanzari; - Realizarea de receptie-vanzare marfa; - Responsabila cu inventarul articolelor din magazin; - Operarea cu registrul de casa, incasarea platilor;

01.10.2014 - 31.03.2015

Departament: altele

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabila pentru servirea clientilor si incasarea banilor de la client;
- Punerea in functiunie a casei de marcat si POS-ul;
- Comunicarea valorii produselor si serviciilor catre client;
- Realizarea operatiunilor de casa si finalizarea corecta a tranzactiilor;
- Aplicarea politicilor companiei in relatiile cu clientii;
- Verificarea numerarului din casa de marcat pentru inchiderea zilei de lucru;
- Organizare la locul de munca;
- Participarea active la rezolvarea sarcinilor echipei;

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Managementul resurselor umane la Universitatea Al. I. Cuza din Iasi.
2011 - 2014 Facultate: Comunicare si Relatii Publice la Universitatea Alexndru Ioan Cuza din Iasi. Licentiata in Comunicare si Relatii Publice

Premii

Hobby-uri
muzica,sport,lectura,calatorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close