Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.02.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: head of office

Responsabilitati:

Head of Call Center inbound postpaid Pitesti -Coordonare sefi de tura si agenti Call Center echipa formata din 50 de persoane

01.09.2012 - 31.07.2017

Departament: altele

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Coordonarea unei echipe de 16- 20 de agenti de vanzari Contact Center;
Monitorizarea si evaluarea acestora;
Recrutare, ofertare si parcuregerea tuturor pasilor de angajare;
Instruirea angajatilor noi;
Planificare si verificare program de lucru pentru angajatii din subordine;
Activitate de pontaj pentru angajatii din subordine;
Realizarea instructajului periodic de SSM si SU pentru angajatii din subordine;
Intocmirea de rapoarte periodice sau neperiodice; 
Efectueaza rapoarte lunare si stabileste bonusurile lunare conform bugetului alocat;
Participare la procesul de implementare procedurilor si proceselor;
Realizeaza evaluari zilnice, lunare si anuale si se asigura de indeplinirea KPI-lor impusi de companie;
Ofera feedback si realizeaza sedinte de coaching si workshop in vederea dezvoltarii angajatilor din subordine;




01.02.2011 - 30.09.2012

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Ofera suport telefonic clientilor companiei

20.10.2008 - 31.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari ika

Responsabilitati:

Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;

11.07.2007 - 20.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea noilor marci in diferite hipermarketuri

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Analiza si evaluarea financiara a organizatiilor  la Universitatea de Stat din Craiova din Pitesti.
2007 - 2010 Facultate: Finante si Banci la Universitatea de Stat din Pitesti- Facultatea de Stiinte Economice din Pitesti.

Premii

Atestat de competente profesionale/operare pe calculator nivel nivel avansat si nivel mediu de programare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close