de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.2005

obiectiv

 

Sa capat experienta si sa imi construiesc o cariera

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Braila, Galati, Tulcea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: head of logistics & administration

Responsabilitati:

Conducerea și organizarea departamentului Logistics & Administration;
Coordonarea echipelor din departament
Monitorizarea și controlarea resursele și cheltuielile bugetare ale departamentului
Procurement/Achizitii:
-implementarea procedurii de Achizitii;
-responsabil de buna functionare a achizitionarii materialelor atat directe cat si indirecte;
- mentinerea relatiilor cu furnizorii existenti si cautarea de furnizori noi;
- optimizarea costurilor si negocierea contractelor
- selecția și alegerea furnizorilor, negocierea prețurilor/beneficiilor
- analizarea si evaluarea ofertelor, si emiterea de recomandari
- incheierea si administrarea de contracte pentru categoria de bunuri/servicii din aria mea de reposabilitate
- administrare reclamatiilor interne
- elaborarea de rapoarte
Logistics& Fleet:
-intreținerea, dezvoltarea și coordonarea parcului auto;
-coordonarea activitatii departamentului si a atelierului auto intern astfel incat sa asigure performanta in cardul societatii si a disponibilitatii echipamentelor atat din punct de vedere tehnic, cat si al documentatie
-dezvoltarea si implementarea standardelor de utilizare/ mentinere a masinilor din flota
-coordonarea departamentului pentru planificarea activitatilor de intretinerea si verificare periodica a masinilor din parcul auto
- Coordonarea parcului auto de aprox 60 de masini
- gestionarea bugetului de reparatii al echipamentelor din dotare
- elaborarea rapoartelor conform procedurilor interne

Facility management:
-Supervizarea si coordonarea activitatilor de mentenanta si reparatii, aferente cladirilor si echipamentelor apartinand sediilor companii
-Gestionarea contractele care au ca obiect reparatiile si mentenanta imobilelor
-Coordonarea utilizarii spațiului și a reamenajarii acestuia
-Coordonarea relocarii sediilor companiei
-Elaborarea și aplicarea procedurilor interne ale companiei;
-Gestionarea bugetelor de resurse materiale și umane necesare desfășurării activității;
-Crearea unor conditii optime in care angajatii companiei sa isi desfasoare activitatea
Events:
-Organizarea evenimentelor (conferințe, teambuilding-uri, petreceri- aprox 200 de pers);
-Asigurarea bunei desfasurarii tuturor evenimentelor derulate in toate locatiile societatii;
-Selectectarea si stabilerea ocatiilor, detalierea pachetului de servicii , a programului si a logisticii evenimentelor.
-Proiectarea bugetului si prezentarea ofertei de pret;
-Soluţionarea necesităţilor tehnice ale derulării evenimentului, conceperea şi gestionarea serviciilor auxiliare;
-Stabilerea conceptului, si a formatului in colaborare cu restul echipei;
-Propunerea și monitorizarea implementarii bugetului de organizare

01.02.2016 - 31.12.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: event planner, travel & office administration

Responsabilitati:

-Negociere contracte cu furnizorii de servicii (personal corporate, persoane juridice,persoane fizice)
-Asigurarea unei bune desfasurari a tuturor evenimentelor derulate;
-Elaborarea planificării strategice şi a desfăşurătorul evenimentelor;
-Selectarea locatiei, detalierea pachetul de servicii , a programul si logistica evenimentelor.
-Proiectarea bugetului si selectarea ofertelor de pret;
-Soluţionarea necesităţilor tehnice ale derulării evenimentului, conceperea şi gestionarea serviciile auxiliare;
-Pregatirea contractul cadru pentru fiecare eveniment, negocierea clauzelor contractuale si semnarea contractului;
-Soluționarea promptă a cererilor sau a eventualelor situatii ivite ;
-Verificarea facturilor de la furnizori, urmarirea efectuarii platilor
-Gestionare resursele financiare alocate pentru evenimente
-Gestiunea resurselor din spaţiul de lucru
-Stabilirea resurselor necesare: catering, materiale de prezentare (pps, video)
-Coordonarea partenerilor implicati in organizarea evenimentelor
- Analizarea serviciilor oferite de agentiile de turism și efectuarea de recomandari dupa caz
- Gestionarea relațiilor cu agenții de turism și furnizori

01.02.2014 - 29.02.2016

Departament: management

Titlu Job: office manager & events

Responsabilitati:

Verificarea rezervărilor pentru călătoriile cu avionul, închirieri auto și cazari, și că itinerariile, biletele și instrucțiunile sunt disponibile în timp util asociaților/partenerilor
Propunerea de idei si solutii pentru derularea evenimentului
Pregătirea bugetelor și asigurarea respectării acestora
Coordonarea transmiterea invitațiilor participantilor, înregistrare acestora și evaluarea evenimentului
Cercetarea și recomandarea locatiilor potrivite pentru evenimente
Sourcing și negocierea cu furnizorii
Aprobarea tuturor aspectelor înainte de ziua evenimentului
Organizarea biroului
Colaborarea cu dept HR pentru actualizarea și menținerea politicilor de birou
Organizarea operațiunilor și procedurilor de birou
Gestionarea contractului și a negocierilor cu furnizoriii de servicii pentru asigurarea unei bune functionari a biroului
Gestionarea bugetului, asigurarea unor rapoartari precise și in timp
Mentinerea relatiei cu furnizorii, inclusiv servicii de curățenie, de catering și de securitate
Comandarea articolelor de papetarie si mobilier
Pregătirea prezentărilor și raportarilor
Administrarea bugetelor de birouri

01.09.2012 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: project manager/european funds

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor din cadrul proiectului supervizand direct consultantii si alti colaboratori implicati.
- Stabilirea relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
- Monitorizarea in timp a progresului fata de obiectivele propuse si redactare rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute.
- Asigurarea circulatiei informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
- Asigurarea rezolvarii a problemelor aparute in realizarea proiectului si informarea la timp a echipei de management despre problemele aparute
- Stabilirea conform structurii organizatorice a sarcinile si responsabilitatile personalului din echipa
- Rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor proiectului.
- Contribuirea cu informații și recomandări la elaborarea strategiilor si a raportarilor
- Asigurarea ca toate obiectivele proiectului sunt îndeplinite
- Analizarea programelor lansate, a liniilor de finantare și a legislației aplicabile;
- pregătirea documentației specifice pentru obținerea finanțării nerambursabile furnizate în ghidul solicitantului;
- Asigurarea implementării proiectului în conformitate cu planul întocmit, termenele de respectare a prevederilor;
- Convingerea a peste 40 de parteneri pentru a se alătura proiectului

01.10.2011 - 31.05.2013

Departament: marketing

Titlu Job: assistant campaign manager/event planner

Responsabilitati:

-Intocmirea rapoartelor săptămânale care demonstrează eficiența actiunilor/activitatilor de campanie
-Colaboarea cu dept de marketing și comunicare pentru intocmirea materialelor pentru evenimentele legate de campanie, asigurând coerența mesajului în toate activitățile.
-Asigurare suport in intocmirea și monitorizarea bugetului pentru toate activitățile legate de campanie, asigurând astfel eficiența financiară
- Organizarea logisticii si agendei pentru eveniment
- Organizarea întâlniri, concerte, evenimente în aer liber, evenimente caritabile, conferințe de presă.
- Furnizarea de feedback și rapoarte periodice la nivel superior;
- Gestionarea proactiv a problemele apărute
- Organizarea agendei şi alocarea timpului necesar fiecărei activităţi;
- Organizarea acţiunilor de teren;
- Coordonarea diferitelor departamente din cadrul proiectului

01.05.2011 - 31.10.2011

Departament: import - export

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- asigurarea relatiei cu furnizorii externi in probleme de import-export
- reprezentarea firmei in relatia cu Administratia Zonelor Libere
- asigurarea relatiei cu organele vamale, comisionari vamali si firme de transport
- intocmirea documentelor si rapoartelor necesare pentru efectuarea procesului de import-export;
- tehnoredactarea de materiale, contracte, etc;
- intocmirea rapoartelor si a situatiilor operative in Excel;
- contabilitate primara;
- atributii administrative;
- stabilirea şi urmărirea respectării regulilor generale de comportament si a procedurilor

01.05.2009 - 31.05.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: project manager/european funds

Responsabilitati:

- Informare privitoare la oportunitatile de finantare nerambursabila disponibile;
- Verificare eligibilitate solicitant, eligibilitate proiect si efectuarea de recomandari
- Intocmire cereri de finantare, planuri de afaceri, analiza de piata;
- Pregatirea diverselor rapoarte la cererea managerului;
- Mentinerea unei relatii active atat cu clientii nostri cat si cu furnizorii;
- Conceperea si pregatirea prezentarilor si a ideilor de proiecte pentru clienti.

Am luat parte la intocmirea cererilor de finantare si a proiectelor de finantare nerambursabile oferite prin Administratia Fondului pentru Mediu. (Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului, Programului de imbunătăţire a calităţii mediului prin impădurirea terenurilor agricole degradae, etc)
Am gestionat proiecte in cadrul Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului.
De asemenea am gestionat proiecte in cadrul finantarii oferite prin programul de MINIMIS prin Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala de Ajutor de Stat, Practici Neloiale si Preturi Reglementate, Unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat instituita prin H.G. nr. 1164/2007.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management in Comunicare si Administrarea afacerilor la SNSPA din Bucuresti. Am urmat cursuri de:
-Management strategic;
-Marketing;
-Cercetarea pietei;
-Finantarea afacerilor;
-Tehnici de promovare în afaceri
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Relatii Internationale si Studii Europene la Spiru Haret din Bucuresti. Specializarea Relaţii internaţionale şi studii europene

Introducere in relatii internationale
Introducere in studii euopene
Politica externa si diplomatie
Europa in relatiile internationale
România în relatiile internationale
Negocieri si conflict in relatiile internationale
Managementul proiectelor europene
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Facultatea de Litere si Stiinte: Engleza/Franceza la UPG din Ploiesti. Limba si Literatura Engleza
Limba si Literatura Franceza

Premii

Certificari
Jun 2011 - Jul 2011: Institutul Francez, BUCURESTI
Cursuri de lb franceza
Sep 2010 - Oct 2010: Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile
Curs de Manager de proiect in care am aprofundatat resposabilitatile unui manager de proiect.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close