 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 30.09.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:23.10.2006 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu profesional este sa colaborez cu o companie care imi poate oferi stabilitate si dobandirea de cunostinte ce pot duce la dezvoltarea carierei mele.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, IT Software, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2015 - prezent Departament: statistica / matematica Titlu Job: head statistician & it advisor |
|
01.07.2014 - 28.02.2015 Departament: vanzari Titlu Job: business sales advisor Responsabilitati: -Achizitia de noi clienti in segmentul B2B (IMM);
-Prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienți SME si SoHo;
-Identificarea nevoilor de comunicare ale fiecarui client ;
-Dezvoltarea de solutii personalizate pentru fiecare client;
-Transmiterea rapoartelor si informatiilor de piata catre superiorul direct;
-Analiza si propunerea celor mai optime solutii potrivite nevoilor clientilor;
-Foarte buna cunoastere si stapanire a procesului de vanzare consultativ;
-Documentarea permanenta asupra tendintelor business-ului clientului targetat;
-Informare constanta privind actualitatile pietei business si a competitorilor; |
|
01.03.2014 - 01.07.2014 Departament: vanzari Titlu Job: sales representative Responsabilitati: - Informarea politicoasa si eficienta a clientilor existenti si potentiali, raspunderea la intrebarile acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei si contracte;
- Asigurarea cresterii utilizarii serviciilor prin activitati de vanzare si retinere a clientilor in retea;
- Furnizarea informatiilor clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane fizice/juridice, despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea, conditiile contractuale si asistenta tehnica;
- Procesarea reclamatiilor clientului, intr-o o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta mea;
- Construirea unei oferte de produse si servicii cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare, care sa contribuie la realizarea obiectivelor de vanzare;
- Respectarea regulilor de ofertare (achizitie si retentie), politica de risk assessement si politicile financiare legate de facturare, plati servicii si produse, garantii. |
|
01.11.2012 - 01.01.2014 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: trainer Responsabilitati: - Sustinerea programelor/sesiunilor de training conform planificarii;
- Elaborarea materialelor de curs necesare si actualizarea permanenta astfel incat sa reflecte schimbarile aparute;
- Organizarea sesiunilor de follow-up cu scopul asigurarii transferului cunostintelor in practica (on-the-job training, observare si feedback); |
|
01.10.2012 - 01.01.2014 Departament: it software Titlu Job: customer support specialist Responsabilitati: - Consultanta clientilor in vederea utilizarii aplicatiilor din suport;
- Realizarea documentatiei de curs cu privire la utilizarea aplicatiilor oferite de companie;
- Etape de formare si calificare cu utilizatorii aplicatiilor la sediul clientului;
- Administrarea aplicatiei de E-Learning din cadrul firmei;
- Sustinea training-urilor in cadrul firmei privind aplicatiile din suport;
- Preluarea si rezolvarea prin telefon sau email a problemelor tehnice intampinate de client, respectand SLA-ul agreat;
- Raportarea catre departamentul de dezvoltare a erorilor descoperite/aparute in aplicatii;
- Identificarea posibilitatilor de imbunatatire a aplicatiilor din perspectiva utilizatorului;
- Urmarirea functionarii in parametri normali a aplicatiilor;
- Cooperarea cu top managent sau middle management pentru gasirea unor solutii pentru imbunatatirea procedurilor si modalitatilor de crestere a eficacitatii departamentului Operational;
- Colaborarea cu membrii echipei pentru a gasi solutii in mod proactive;
- Indeplinirea KPI-urilor privind cantitatea si calitatea serviciilor din cadrul departamentului operational cat si a celor de dezvoltare personala;
- Centralizarea, analiza si intocmirea rapoartelor privind situatiile existente in cadrul departamentului;
- Pregatirea noilor angajati pentru desfasurarea activitatilor din departament. |
|
01.01.2012 - 01.09.2012 Departament: vanzari Titlu Job: account manager Responsabilitati: - Cresterea profitabilitatii, succesului si imaginii companiei in piata telecom;
- Indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative, lunare si trimestriale;
- Completarea rapoartelor periodice in forma si continutul cerute de superiorul ierarhic;
- Monitorizarea competitiei si evolutia pietei in domeniul comunicatiilor pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita imbunatatire;
- Pregatirea ofertelor personalizate, adaptate la nevoile de comunicare ale clientului;
- Intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor (mape de prezentare, oferte si anexe de prezentare);
- Solutionarea solicitarilor/sugestiilor clientilor;
- Consilierea clientilor in alegerea serviciilor si propunerea unor solutii de dezvoltare a business-ului acestora;
- Mentinerea relatiei post-vanzare cu clientii;
- Obtinerea lead-urilor de vanzari, generate de clientii din portofoliu catre echipa de hunting si conversia lor in contracte semnate;
- Informarea sefilor ierarhici superiori despre orice problema aparuta;
- Intocmirea si actualizarea fiselor de clienti;
- Dezvoltarea unei relatii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu;
- Participarea la sedintele periodice pentru propunerea unor solutii de imbunatatire a strategiei de vanzare si dezvoltare a business-ului.
-Instruirea angajatilor noi, sustinerea etapelor de training si formare cu noii recruti. |
|
01.04.2011 - 01.01.2012 Departament: telecomunicatii Titlu Job: consultant vanzari Responsabilitati: - Indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative, lunare si trimestriale;
- Completarea rapoartelor periodice in forma si continutul cerute de superiorul ierarhic;
- Monitorizarea competitiei si evolutia pietei in domeniul comunicatiilor pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita imbunatatire;
- Pregatirea ofertelor personalizate, adaptate la nevoile de comunicare ale clientului;
- Intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor (mape de prezentare, oferte si anexe de prezentare);
- Achizitionarea de noi clienti de la competitie;
- Identificarea oportunitatii de business prin invatarea si intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor;
- Solutionarea solicitarilor/sugestiilor clientilor;
- Mentinerea relatiei post-vanzare cu clientii;
- Informarea sefilor ierarhici superiori despre orice problema aparuta;
- Participarea la sedintele periodice pentru propunerea unor solutii de imbunatatire a strategiei de vanzare si dezvoltare a business-ului. |
|
01.10.2010 - 01.03.2011 Departament: vanzari Titlu Job: consultant vanzari Responsabilitati: - Marirea portofoliului existent de clienti, atat persoane fizice cat si juridice;
- Consilierea clientilor pentru alegerea celei mai bune solutii;
- Mentinerea relatiei cu clientii din zona alocata;
- Elaborarea si dezvoltarea unor planuri de marketing-vanzari;
- Realizarea unui pipeline saptamanal si a unui forecast lunar;
- Prospectarea permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;
- Monitorizarea competitiei si evolutia pietei in domeniul apei imbuteliate pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita imbunatatire;
- Pregatirea ofertelor personalizate, adaptate la nevoile de consum ale clientului;
- Intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor (mape de prezentare, oferte si anexe de prezentare). |
|
01.08.2008 - 01.09.2010 Departament: vanzari Titlu Job: sales consultant Responsabilitati: - Promovarea si vanzarea serviciilor de telefonie, cablu si internet;
- Consilierea clientilor si cresterea numarului de abonati;
- Sustinerea activitatilor de training juniorilor recrutati de companie;
- Obtinerea de acorduri pentru dezvoltarea infrastructurii companiei;
- Consilierea clientilor pentru alegerea pachetului optim;
- Mentinerea relatiei cu clientii din zona alocata pentru generarea de lead-uri;
- Elaborarea si dezvoltarea unor planuri de marketing-vanzari;
- Marirea portofoliului existent de clienti persoane fizice;
- Completarea rapoartelor periodice in forma si continutul cerute de superiorul ierarhic. |
|
01.03.2007 - 01.08.2008 Departament: vanzari Titlu Job: telesales consultant Responsabilitati: - Promovarea si vanzarea serviciilor de telefonie fixa, televiziune si internet, prin telefon.
- Sustinerea activitatilor de training juniorilor recrutati de companie in vederea atingerii unor rezultate cat mai bune;
- Marirea portofoliului existent de clienti persoane fizice;
- Atingerea traget-ului zilnic, saptamanal si lunar;
- Completarea rapoartelor periodice in forma si continutul cerute de superiorul ierarhic. |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2009 Facultate: Inginerie auto la Universitatea Politehnica din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul Economic din Buzau. Specializarea Tehnician in Activitati Financiare si Comerciale
Premii Certificari
Aug 2013: Formator Autorizat acreditat de Ministerul Educatiei si Cercetarii
Proiecte
Aug 2013: www.academia-de-vanzari.ro
Traininguri
Aug 2011: Curs de vanzari directe B2B in cadrul companiei Vodafone Romania
May 2011: Curs de vanzari directe B2B in cadrul companiei Active Power Solutions
Oct 2008: Curs de vanzari directe C2C in cadrul companiei RCS-RDS
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|