Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.01.1986

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obtinerea unui post de munca

Salariu: nespecificat

Beneficii: Benificiile dorite sunt in functie de job-ul pe care compania mi-l ofera.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2008 - 01.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: head cashier

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- organizarea, efectuarea, supravegherea si verificarea operatiunilor de casa si ale celor financiar-contabile cu privire la incasari si plati si tinerea, completarea si verificarea tuturor registrelor financial-contabile necesare si obligatorii in activitatea de deservire a populatiei;
- organizarea, supravegherea, verificarea si controlul tuturor operatiunilor de incasari si plati,numerar, card de credit/debit si orice alte instrumente de plata, justificarea cu documente justificative valide si autorizarea platilor efectuate (cheltuieli, retururi etc.), precum si inregistrarea si verificarea tuturor miscarilor in sistemul electronic sau, dupa caz, manual;
- inchiderea, verificarea si tinerea evidentei operatiunilor caselor de marcat si emiterea tuturor rapoartelor, de tura, zilnice, fiscale, sau de alta natura, cu privire la operatiunile de casa si transmiterea acestor rapoarte catre manageri si Biroul Central pentru centralizarea operatiunilor de incasari si plati;
- intocmirea si verificarea registrelor privind incasarile si miscarile zilnice de numerar si predarea la inchiderea de zi a magazinului a numerarului agentilor colectori ai bancii, numai dupa numararea si verificarea acestuia; justificarea diferentelorin minus cu privire la incasari/numerar si raspunderea pentru astfel de diferente;
- instruirea casierilor din subordine si a celor aflati in perioada de proba, precum si a vanzatorilor cu atributii pe linia operatiunilor de incasari si plati si verificarea permanenta a activitatii acestora, inclusiv corectarea greselilor, erorilor si omisiunilor acestora;
- insusuirea si aplicarea prevederilor legale cu privirea la activitatile si operatiunile de casa, precum si atuturor instructiunilor, procedurilor de lucru si ordinelor pe linie financiar-contabila comunicate de Biroul central;
-efectuarea la timp, cu respectarea planificarilor si cantitatilor corespunzatoare a comenzior de consumabile necesare in activitatea curenta;
- servirea clienţilor în condiţii excelente, oferindu-le clienţilor alternative pentru produsele dorite de aceştia;
- asigurarea relaţiei cu clienţii, rezolvarea problemelor cu privire la produse şi la plăţi şi furnizarea informaţiilor solicitate.

Pe langa toate acestea,magazinul are si etaj,tinand locul unui manager la parter,avand urmatoarele responsabilitati:

- inlocuirea produselor lipsa,
- coordonarea angajatilor,
- aranjarea si promovare produselor,
- verificare retururi,
- urmarirea targetului si atingerea lui.

Am fost trimis suport si am instruit in jur de 100 oameni din mai multe orase,pentru postul de casier si in functie de evolutia lor am ales cate un Casier Central pentru fiecare magazin.
Am oferit suport pentru deschiderea magazinelor din Palas Iasi,Carrefour Ploiesti.

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Facultate: Relatii Economice Internationale la Universitatea Crestina "DIMITRIE CANTEMIR" din Bucuresti.
2004 - 2007 Liceu / Școală profesională: Tehnician in turism si alimentatie publica la Colegiului Economic Delta Dunarii Tulcea din Tulcea.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close